I dagens Stiftstidende er Jack Jørgensen meget stolt af salget til OB - FCK og Brøndby - der kunne have været solgt betydeligt flere billetter kan jeg forstå. Jeg er så lidt irriteret over at skulle tilbringe tiden på Barfoed tribunen pakket solidt ind af Brøndby Fans - og det bliver formentligt det samme mod FCK - Hvis salget og interessen er så stor som Jack fremhæver/citeres for - burde OB være bedre til at sikre biletter til egne fynske fans og holde udeholdets fans i udeholdets afsnit, det giver om ikke andet så en mere sikker afvikling af kampen.
Jeg forventer af OB at der er sket fremskridt på dette område siden OB - Brøndby - men OB´s kommercielle afdeling har formentligt haft mere travlt med at spinne positive vinkler på snart sagt alt - frem for at adressere et reelt problem.
Jeg forventer af OB at der er sket fremskridt på dette område siden OB - Brøndby - men OB´s kommercielle afdeling har formentligt haft mere travlt med at spinne positive vinkler på snart sagt alt - frem for at adressere et reelt problem.
Comment