Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : OB - FCK, Søndag d. 17/3 kl. 17.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt : OB - FCK, Søndag d. 17/3 kl. 17.00.

    22. og sidste runde i grundspillet. OB ligger nr. 7. og har som det eneste hold i bund6 en meget spinkel chance for at komme i top6 men det kræver dels en sejr på 2-3 mål mens rækkens nr. 7. Silkeborg skal tabe med 3-2 mål til BIF.
    Udover Hvidovre har OB endnu ikke formået at score mere end 1 mål over en konkurrent i denne Superligasæson (tabt to gange med mere en 1 mål) og hvad værre er så har OB ikke formået at vinde på eget græs.
    3 point i 10 kampe er ufatteligt men næste mere ufatteligt er det, at der er 5 hold der har gjort det ringere samlet set.
    Dette forår har udmøntet sig i en sejr, en uafgjort, et nederlag og sejr, hvorfor man kunne være forfalden til at sætte sine penge på en uafgjort på eget græs.
    FCK har ikke præsteret godt i 2024 men kommer med en frisk sejr over Lyngby, hvorfor de i det mindste ikke skal ud og vise noget, alt andet lige de nok skal ud og vinde for at følge med BIF og FCM i titelræset der møder SIF og VB, begge på hjemmebane.
    Svært at gætte på en holdopstilling nu hvor SK ryster posen men DonD er tilbage og så må vi se hvor skadet Owusu er selvom Bjørn gjorde det godt mod Vejle.

    Kunne man forestille sig:
    Myhra
    Owusu/Bjørn. Slotsager. Gomez. Helander. Mickelson.
    Haji. Kohler.
    DonD. Fenger. Kadrii.

    Eller går man med noget mere beton har Trybull med centralt og Haji en tak op på bekostning af??

    Hos SK gælder kun overlevelse så måske en 0-0 selvom OB har haft forfærdelig få clean sheets men måske en 1-1 som set før i denne sæson.

    RFC og VIFF kan begge hente OB og tage 7. pladsen. De møder henholdvis Lyngby og FCN, begge på udebane.
    Er det den sædvanlige 8. plads man holder landsholdspause på?


    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-scenarierne
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Det bliver selvsagt en uhyggelig svær kamp og hele truppen gør klogt i at holde snuden i sporet og spille for overlevelse. Vi skal utvivlsomt ramme samme niveau som i søndags og FCK skal vel spille under niveau for at vi skal have en reel chance for en sejr. Al Hajj får betydeligt sværere betingelser i denne kamp, men han skal selvf. prioriteres, måske på bekostning af Trybull .. det er heldigvis SKs hovedbrud og fokus må under ingen omstændigheder ikke være på en usandsynlig 7. eller 6. plads.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det bliver selvsagt en uhyggelig svær kamp og hele truppen gør klogt i at holde snuden i sporet og spille for overlevelse. Vi skal utvivlsomt ramme samme niveau som i søndags og FCK skal vel spille under niveau for at vi skal have en reel chance for en sejr. Al Hajj får betydeligt sværere betingelser i denne kamp, men han skal selvf. prioriteres, måske på bekostning af Trybull .. det er heldigvis SKs hovedbrud og fokus må under ingen omstændigheder ikke være på en usandsynlig 7. eller 6. plads.
      Det er jo svært ikke at give genvalg til alle med undtagelse af Charly, som stadig mangler lidt form. Owusus fart foretrækkes nok også overfor Achuri, hvis han bliver klar.
      Omvendt er det også bare en modstander af en anden kaliber og jeg kunne da godt fristes til at pakke midtbanen lidt mere med Trybull og ofre en angriber, så vi kun spiller med to oppe foran.
      Jeg tror SK vil holde momentum i det der fungerer og have tillid til at de spillere som gjorde det så godt i Vejle, nok også skal klare ærterne imod fck. Så må han lave det om, hvis der går Brøndby-kamp i det

      Comment


        #4
        Syntes nu ikke at 7. pladsen er urealistisk. Europa via 7. pladsen mod rækkens nr. 3 virker ikke sandsynligt men alt kan jo ske i en “cup kamp”.

        Efter denne runde ligger OB i værste fald nr. 9 med maksimalt 2 point til 7. pladsen og skal efter landsholdskamppausen alene spille mod hold der maksimalt er på niveau og OB har de sidste par sæsoner spillet fine forår.
        Mon ikke der kommer en hjemmebanesejr eller to på et eller andet tidspunkt samtidigt med at holdet spiller sig mere og mere ind inden nye formation og SK’s tanker.

        Syntes at det er realistisk at forbedre den evindelige 8. plads.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Jeg ville ofre en angriber. Måske DD. For at få en stærk midtbane med Trybull,Sven og Rami som 8,5(tilbagetrukken falsk 9`er)
          Og så satse på den 1-0 ca 5 min før tid

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg ville ofre en angriber. Måske DD. For at få en stærk midtbane med Trybull,Sven og Rami som 8,5(tilbagetrukken falsk 9`er)
            Og så satse på den 1-0 ca 5 min før tid
            Håber bare ikke kommer ud foran et propfyldt publikum, og leverer som imod BIF en gang mere.

            Comment


              #7
              Jeg synes ikke, man skal ændre på et hold, der gjorde det så godt - og rent faktisk spillede som en enhed.

              DD er topscorer og bør erstatte Charly, mens Fenger tager venstrekanten, og ellers håber jeg på samme opstilling. Også med BP som højre rambuk, der tillige kan gardere lidt centralt for at støtte SK og Rami.

              Det er fine spillere, der så sidder på bænken (TT, LU, Charly), men det er jo, hvad jeg har sukket efter. At der er en egentlig konkurrence og at vi har kvalitet fra bænken.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg synes ikke, man skal ændre på et hold, der gjorde det så godt - og rent faktisk spillede som en enhed.

                DD er topscorer og bør erstatte Charly, mens Fenger tager venstrekanten, og ellers håber jeg på samme opstilling. Også med BP som højre rambuk, der tillige kan gardere lidt centralt for at støtte SK og Rami.

                Det er fine spillere, der så sidder på bænken (TT, LU, Charly), men det er jo, hvad jeg har sukket efter. At der er en egentlig konkurrence og at vi har kvalitet fra bænken.
                Jeg ville klart foretrække af DD og LO skifter med CH og BP - naturligvis under forudsætning af af Lo er helt klar igen - BP overfor Achouris fart kan blive grimt med store rum at løbe i.
                Den opstilling eller den mere kompakte med Rami foran TT og SK - og med 2 mand på toppen - MF og BK - så må DD være joker.

                Comment


                  #9
                  Kampen er allerede udsolgt!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                    Jeg ville klart foretrække af DD og LO skifter med CH og BP - naturligvis under forudsætning af af Lo er helt klar igen - BP overfor Achouris fart kan blive grimt med store rum at løbe i.
                    Den opstilling eller den mere kompakte med Rami foran TT og SK - og med 2 mand på toppen - MF og BK - så må DD være joker.
                    Kunne man også snildt. Jeg synes, at formationen og den dynamiske taktik fungerede så godt mod Vejle, st jeg er nysgerrig på samme model mod FCK.

                    BP på HWB var så uortodoks, at jeg har svært ved at stå for det!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kampen er allerede udsolgt!
                      Har fck fået udvidet deres afsnit?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                        Har fck fået udvidet deres afsnit?
                        Hvis ja, kan det være vi vinder, hvis det føles som udebane

                        Ved ikke om afsnittet er udvidet, men alle deres billetter er udsolgte.
                        Last edited by Online; 12-03-2024, 13:43.

                        Comment


                          #13
                          Har FCK fået udvidet deres udebaneafsnit?
                          Får de samme antal biletter som Brøndby?

                          Hvis dette er tilfældet, er det lidt ærgerligt, da vi jo helst skal have flere fynboere på stadion(og her taler jeg ikke om de sataner der holder med FCK).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                            Har FCK fået udvidet deres udebaneafsnit?
                            Får de samme antal biletter som Brøndby?

                            Hvis dette er tilfældet, er det lidt ærgerligt, da vi jo helst skal have flere fynboere på stadion(og her taler jeg ikke om de sataner der holder med FCK).
                            Tænker ikke de tæller som fynboer

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                              Tænker ikke de tæller som fynboer
                              Enig!

                              Comment

                              Working...
                              X