Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Muligheden er der altid, men jeg er ikke helt enig i at deres offensiv ikke ser skarp ud, på papiret. Kvistgaarden, Bundgaard, vallys, ohi, de har alle noget de er rigtig dygtige til. Og så er hele holdet efterhånden ret godt.
    jeg tror på dem som et bud på en mester. især efter i dag.

    Og jeg er alvorligt bange for at vi kommer heeelt ned på jorden igen.
    Håber Søren K har hævet vores bundbniveau permanent
    Ohi ser jeg ikke det store lys i, Kvistgaarden har været skadet hele opstarten og Bundgaard er hverken færdigudviklet eller spillet ind endnu. Det bør være til at håndtere, men de er selvfølgelig fortsat dygtige nok til at være favoritter. Jeg tror bare det bliver tæt og jeg tror det bliver noget 0-1, 0-0 eller hvis vi er heldige 1-0

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ohi ser jeg ikke det store lys i, Kvistgaarden har været skadet hele opstarten og Bundgaard er hverken færdigudviklet eller spillet ind endnu. Det bør være til at håndtere, men de er selvfølgelig fortsat dygtige nok til at være favoritter. Jeg tror bare det bliver tæt og jeg tror det bliver noget 0-1, 0-0 eller hvis vi er heldige 1-0
      Måske har du ret. Jeg håber det. Bif er det hold helst vil slå og mindst vil tabe til.
      Jeg synes nu stadig deres hold er meget stærkt.

      Jeg ser vores største mulighed i at de er væk fra deres hjemmepublikum, og at Søren K forhåbentlig har givet os noget sammenhold i truppen.

      Comment


        #33
        De forventer udsolgt søndag:
        https://fyens.dk/ob/det-ser-ud-til-a...mercielle-chef
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          nu skal vi selvf lige have "overstået" BIF kampen først. Derfefter venter henholdsvis AGF og Vejle (som mødes lige nu) der skal man godt nok være klar på en fysisk kamp og at der bliver gået til og nok også over stregen...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nu skal vi selvf lige have "overstået" BIF kampen først. Derfefter venter henholdsvis AGF og Vejle (som mødes lige nu) der skal man godt nok være klar på en fysisk kamp og at der bliver gået til og nok også over stregen...
            Her er jeg nervøs for at de spiser Hajj på et stykke rugbrød. Tror begge hold kommer til at sætte ham fuldstændig ud af spillet ved at spille hårdt. Alle hold der havde succes med det mod OB i efteråret havde relativt let spil.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Her er jeg nervøs for at de spiser Hajj på et stykke rugbrød. Tror begge hold kommer til at sætte ham fuldstændig ud af spillet ved at spille hårdt. Alle hold der havde succes med det mod OB i efteråret havde relativt let spil.
              yup - og der skal simpelthen være en plan B klar. Vi må ikke lade os overraske over den slags

              Comment


                #37
                Fyens skriver i dag at man bygger Helander stille og roligt op frem imod Brøndby-kampen. Forhåbentlig reagere han ikke dårligt på at få pulsen op ved de kommende træninger. Köhler træner med og man vil vurdere om han kan komme i betragtning til en startplads. Aske og HC forventes også at træne med i denne uge og så må vi se om de kan komme i betragtning til truppen. Gomez stod der intet om. Charly kæmper med at komme form og fik scoret i future cup-kampen på oplæg fra Markus

                Comment


                  #38
                  Er lidt træt af man ikke havde mere is i maven, angående extra billetter til Brøndby. Nu står man allerede her Onsdag og melder alt udsolgt. Måske det var for at undgå alt for mange Brøndby fans købte til andre tribuner, men gjorder de det, så ville de dog ikke kunne blive en del af det samlede tryk, som over 2000 Brøndby fans samlet samme sted kan levere.

                  Men vi må alle steppe op til kampen, ligegyldigt hvad tribuner man er på!

                  Comment


                    #39
                    Brøndby vinder en medalje i år. Og vi vinder ikke hjemmekampe. Men vi har en ny træner og et bedre spillende hold. Er det nok til sejr? Det tror jeg desværre ikke, men håber da.
                    Den mest udfordrende kamp bliver mod Vejle. Det er en kamp, vi skal vinde, men de var altså gode mod AGF, som vi burde kunne slå.

                    Søren Krogh vil ikke tale om de manglende hjemmesejre, men der må da være en grund, der kan analyseres og noget kan ændres. Skal publikum reagere anderledes på noget?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Brøndby vinder en medalje i år. Og vi vinder ikke hjemmekampe. Men vi har en ny træner og et bedre spillende hold. Er det nok til sejr? Det tror jeg desværre ikke, men håber da.
                      Den mest udfordrende kamp bliver mod Vejle. Det er en kamp, vi skal vinde, men de var altså gode mod AGF, som vi burde kunne slå.

                      Søren Krogh vil ikke tale om de manglende hjemmesejre, men der må da være en grund, der kan analyseres og noget kan ændres. Skal publikum reagere anderledes på noget?
                      Han ville ikke tale om det pressen, men er sikker på at der bliver analyseret igennem i forberedelsen.

                      Jeg tror heller ikke det er nok til at hive en sejr mod Brøndby, de tager medaljer, og er i den grad en del af guldkampen.
                      men vores chance er større med Krogh end med en filosofisk og distanceret Alm

                      Comment


                        #41
                        Alt er udsolgt til søndag.
                        som i alt. Det er da for lækkert der stadig er opbagning til drengene

                        Comment


                          #42
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-broendby-if-9

                          Solgt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #43
                            Det bliver fantastisk at vende tilbage til skønne Odense Stadion på søndag og så til et stadion der vil være fyldt af fans fra begge lejre.
                            3 points vil være fantastisk, men jeg vil endda være tilfreds med 1.
                            Vi ses på søndag!

                            Comment


                              #44
                              Det er første gang, OB kan melde udsolgt til en kamp så tidligt, og man kunne også have solgt mange flere billetter.

                              - Vi kunne godt have været på den anden side af 20.000 - OBstruktion

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Det er første gang, OB kan melde udsolgt til en kamp så tidligt, og man kunne også have solgt mange flere billetter.

                                - Vi kunne godt have været på den anden side af 20.000 - OBstruktion
                                Så må vi jo få både renoveret og udbygget stadion. 20.000 pladser vil være perfekt.

                                Comment

                                Working...
                                X