Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vic Vega Se indlæg
    Det er jo fuldstændig som de glade dage efter vi solgte Junior til Malmø, der skreg vi også efter en angriber - vi fik vist Grahn!

    Det kostede også point dengang så vidt jeg husker.
    Ja, og inden Junior gik der 1-1½ år uden "ægte" angribere, hvis jeg husker rigtigt....så det er ikke noget nyt i OB - desværre
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Men han var da mindst lige så god til at lave..... damer
      Jep. Endnu en ibi har været på :p

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Jep. Endnu en ibi har været på :p
        Jep...
        Mærkelignok hænger pt. på Grahns afkom... som i øvrigt hedder Anakin... Anakin Mærkelignok Grahn... Faaack....
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Penge, netværk, osv... er ikke godkendte forklaringer, hos mig...

          Jeg kan ikke huske vi har hentet, og sagt farvel, til så mange som vi har gjort det under JH... Det er nok nærmere dér problemet er, det går simpelthen for stærkt med at sige farvel... Jeg mener ofte vi har haft problemer med for mange kontraktudløb på samme tid, det er ikke så god timing, og især ikke når der samtidig også bliver solgt...

          Endelig kan manden også bare have fejlvurderet vinduet, det tror jeg egentlig mest på...

          Vi er ikke i nogen enestående situation, vi har ikke færre penge end så mange andre har haft det før, tror heller ikke på et dårligere netværk som sådan... om scoutingen så er det er muligt, men hvor meget skal vi bruge den for at score PM, Kjær, osv...

          Tøven, fejlvurderinger, og tvivler på sig selv... Det er dét indtryk jeg sidder med af OBs gøren og laden...
          Jeg er ikke enig i, at vi siger farvel for hurtigt til spillerne i dette vindue. Synes det er nogle "intelligente" afgange. Vi har sparet en hulens masse lønkroner på dyre spillere, der enten ikke var gode nok, eller for dyre. Kadrii kom der et rigtigt god bud på fra FCK, han ville selv hjem, og i næste vindue ville vi ikke kunne få en øre for ham, da der så kun var et halvt år til kontraktudløb (og så kan han i øvrigt frit snakke med klubber uden om OB). Så dér synes jeg faktisk vi har gjort et scoop.

          Comment


            Ja enten det eller dummet os enormt ved at sælge inden en erstatning er klar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Jeg er ikke enig i, at vi siger farvel for hurtigt til spillerne i dette vindue. Synes det er nogle "intelligente" afgange. Vi har sparet en hulens masse lønkroner på dyre spillere, der enten ikke var gode nok, eller for dyre. Kadrii kom der et rigtigt god bud på fra FCK, han ville selv hjem, og i næste vindue ville vi ikke kunne få en øre for ham, da der så kun var et halvt år til kontraktudløb (og så kan han i øvrigt frit snakke med klubber uden om OB). Så dér synes jeg faktisk vi har gjort et scoop.
              Siger man farvel til 4 angribere indenfor én måned, så kan der vist ikke argumenteres imod at det går stærk, også stærkeste end de fleste sportsdirektører kan følge med til... det undskylder selvfølgelig ikke at der intet er sket... Og så er der jo også stadig alle de andre der er sagt farvel til, så jooo det er nu gået pænt stærkt... At Kadrii bliver solgt, sådan er det nu engang, det har jeg ingen problemer med at forstå... Scoop..? nej det synes jeg ikke man kan sige, når det nu ikke kunne gå anderledes alligevel...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Siger man farvel til 4 angribere indenfor én måned, så kan der vist ikke argumenteres imod at det går stærk, også stærkeste end de fleste sportsdirektører kan følge med til... det undskylder selvfølgelig ikke at der intet er sket... Og så er der jo også stadig alle de andre der er sagt farvel til, så jooo det er nu gået pænt stærkt... At Kadrii bliver solgt, sådan er det nu engang, det har jeg ingen problemer med at forstå... Scoop..? nej det synes jeg ikke man kan sige, når det nu ikke kunne gå anderledes alligevel...
                er lige vågnet og troede lige vi skulle feste fordi han var solgt altså Schoop og ikke scoop
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  Er Djiby stadig i snak med OB?
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Er Djiby stadig i snak med OB?
                    Hvorfor skulle han være i snak med OB?
                    Jesus loves you!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Penge, netværk, osv... er ikke godkendte forklaringer, hos mig...

                      Jeg kan ikke huske vi har hentet, og sagt farvel, til så mange som vi har gjort det under JH... Det er nok nærmere dér problemet er, det går simpelthen for stærkt med at sige farvel... Jeg mener ofte vi har haft problemer med for mange kontraktudløb på samme tid, det er ikke så god timing, og især ikke når der samtidig også bliver solgt...

                      Endelig kan manden også bare have fejlvurderet vinduet, det tror jeg egentlig mest på...

                      Vi er ikke i nogen enestående situation, vi har ikke færre penge end så mange andre har haft det før, tror heller ikke på et dårligere netværk som sådan... om scoutingen så er det er muligt, men hvor meget skal vi bruge den for at score PM, Kjær, osv...

                      Tøven, fejlvurderinger, og tvivler på sig selv... Det er dét indtryk jeg sidder med af OBs gøren og laden...
                      Jeg synes nu, det er rigtig fornuftige kontraktudløb, vi har haft. I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvorfor du nævner JH ifm kontraktudløbene - jo mindre vi skulle have forlænget. Hvem ville du i så fald forlænge med? Ruud ville ikke. Skoubo har formentlig ikke villet gå voldsomt meget ned i løn.

                      I øvrigt synes jeg noget af det positive ved weekendens kamp var, at Azer og Bodul var de eneste fra startopstillingen, der har kontraktudløb om et år. Så jeg synes da netop, JH har gjort sit til at sikre den kontinuitet, vi ikke har haft de sidste år.

                      Oveni er der sparet meget på lønninger. Det gør ikke at vi undgår endnu et underskud, men det er et skridt på vejen mod at skabe en sundere økonomi, der giver grobund for, at vi får lettere ved at langtidsplanlægge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Jeg synes nu, det er rigtig fornuftige kontraktudløb, vi har haft. I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvorfor du nævner JH ifm kontraktudløbene - jo mindre vi skulle have forlænget. Hvem ville du i så fald forlænge med? Ruud ville ikke. Skoubo har formentlig ikke villet gå voldsomt meget ned i løn.

                        I øvrigt synes jeg noget af det positive ved weekendens kamp var, at Azer og Bodul var de eneste fra startopstillingen, der har kontraktudløb om et år. Så jeg synes da netop, JH har gjort sit til at sikre den kontinuitet, vi ikke har haft de sidste år.

                        Oveni er der sparet meget på lønninger. Det gør ikke at vi undgår endnu et underskud, men det er et skridt på vejen mod at skabe en sundere økonomi, der giver grobund for, at vi får lettere ved at langtidsplanlægge.
                        Har Bodul kontraktudløb sommeren 2015 ?? - Det må være det som JH snakkede om da han sagde at det så betydelig bedre ud næste år :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Acheronian Se indlæg
                          Har Bodul kontraktudløb sommeren 2015 ?? - Det må være det som JH snakkede om da han sagde at det så betydelig bedre ud næste år :)
                          Da han snakkede om det før Aab kampen, sammenlignede han os lige pludselig med Brøndby. Var det en fortalelse eller sker der måske noget der tilfører penge i stor stil ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Da han snakkede om det før Aab kampen, sammenlignede han os lige pludselig med Brøndby. Var det en fortalelse eller sker der måske noget der tilfører penge i stor stil ?
                            Det var nok en overdrivelse - "bare vent til næste år". Lad os nu se.

                            Comment


                              Er der slet ikke nogen, der har noget nyt på rygtefronten? Jeg er ved at være hamrende utålmodig med hensyn til en ny angriber.
                              Lykken er at se Brøndby fejle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                                Er der slet ikke nogen, der har noget nyt på rygtefronten? Jeg er ved at være hamrende utålmodig med hensyn til en ny angriber.
                                Riget fattes penge. Der er tydeligvis ikke råd til handling her og nu, selvom det er absolut tiltrængt (gad vide om de kloge hoveder har lavet en cost-benefit analyse, der fortæller dem, hvor meget de taber i tv-penge pga manglende points - for slet ikke at nævne risikoen for nedrykning - kontra den udgift, der måtte være til at hente de angribere, man har så meget brug for her og nu?)

                                Vi ender ganske sikkert med en eller anden leje-ting, eller en lottokupon der bliver udråbt til noget stort...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X