Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    ARRGGHHH...... har været stor fortaler for JH, men synes godt nok han sidder på hænderne i øjeblikket.

    Vi har HELE TIDEN manglet angribere, og salget af Kadrii kom ikke som et chok for dem, ergo MÅ de have haft både løsning A, B og C klar.

    Nu er det 3. spillerunde og stadig ikke skyggen af noget brugbart oppe i angrebet, kæft det er skidt skidt skidt det her
    jeg tror faktisk at BK-salget kom hurtigt i stand. Det berettiger selvf. ikke at der ikke er handlet endnu, der burde have været indledt undersøgelser længe før salget, så det kun var et spørgsmål om at trykke på knappen. Ligesom med UL og Atle handlen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Den gode Jesper Hansen har altså hele året til at planlægge det kommende vindue.....Det kan sgu ikke passe, at et salg eller to kan overraske ham - især ikke, når det åbenbart er vores eneste salgsvare som smutter !!!
      Kun et enkelt ord kan beskrive sommervinduet : RINGE !!!!! OG det er så lige meget om der så lander en eller to nye angrebsprofiler - allerede nu er tabt 6 point ( og det er inden 3 meget svære kampe ). Tør ikke tænke tanken......5 kampe og nul point......Nej vel ??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
        Den gode Jesper Hansen har altså hele året til at planlægge det kommende vindue.....Det kan sgu ikke passe, at et salg eller to kan overraske ham - især ikke, når det åbenbart er vores eneste salgsvare som smutter !!!
        Kun et enkelt ord kan beskrive sommervinduet : RINGE !!!!! OG det er så lige meget om der så lander en eller to nye angrebsprofiler - allerede nu er tabt 6 point ( og det er inden 3 meget svære kampe ). Tør ikke tænke tanken......5 kampe og nul point......Nej vel ??
        5 meget svære kampe. De næste kampe er AAB, Brøndby, Randers, FCK og FCM...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Hvor er det nemt at kritisere når man ikke selv sidder med ansvaret.
          Tror folk virkelig at ledelsen bevidst ikke handler?
          nationen er ved at gøre sit indtog her.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
            Hvor er det nemt at kritisere når man ikke selv sidder med ansvaret.
            Tror folk virkelig at ledelsen bevidst ikke handler?
            nationen er ved at gøre sit indtog her.
            Du mener altså at vi skal sidde stille og klappe i vores små hænder ??
            Normalt er jeg MEGET positiv og kommer også til alle hjemmekampe - køber diverse OB-trøjer m.m., men nu mener jeg bare at vi må råbe lidt højt.

            Det er altså for dårligt at der endnu ikke er foretaget angriber-indkøb ! Det ender jo med at OB bliver en mindre og mindre attraktiv klub for evt. nye spillere - for ikke at tale om vores egne. Det bliver nok sværere og sværere at holde på profiler som Falk og Emil....hvad skal de to profiler i en klub som OB - de kan trylle og drible, men hvem skal de spille fri foran målet ?

            Begynder sgu små småt at forstå hvorfor både Emil og Falk sikkert kigger andre steder hen !!!!

            Comment


              Det er ikke godt nok, at der ikke er blevet hentet minimum en angriber ind. Men jeg kan simpelthen ikke tro andet, end at JH gør sit aller bedste for at finde de rigtige spillere.

              Lasse Kryger og Conor var nok koncentrations svigt....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                Den gode Jesper Hansen har altså hele året til at planlægge det kommende vindue.....Det kan sgu ikke passe, at et salg eller to kan overraske ham - især ikke, når det åbenbart er vores eneste salgsvare som smutter !!!
                Kun et enkelt ord kan beskrive sommervinduet : RINGE !!!!! OG det er så lige meget om der så lander en eller to nye angrebsprofiler - allerede nu er tabt 6 point ( og det er inden 3 meget svære kampe ). Tør ikke tænke tanken......5 kampe og nul point......Nej vel ??
                Det er svært at være uenig. Det er bare ikke godt nok.

                Det er en svær opgave han er på Jesper Hansen. Selvfølgelig har han (og TB) haft en klar plan og strategi for, hvad man ville gøre i transfervinduet (hvilke angribere man ville gå efter, hvem man evt. ville sælge osv.). Men ligemeget hvor god planen er, så er man afhængige af en masse udenforstående faktorer. Hvis en klub accepterer et bud på en spiller skal spilleren også ville det, og andre klubber kan byde mere end man har budget til. Og der er hele tiden en masse medier og fans, der holder øje med og bedømmer alt hvad han foretager sig.

                Man kan vel også sagtens konkludere, at når vi står i den nuværende situation så er de første "mange" punkter i den plan - der har med offensiven at gøre - mislykkedes.

                Ikke desto mindre så er det ganske enkelt hans job at sørge for, at OB altid har en konkurrencedygtig trup. Det er det han får sin, formentlig rimelig fede, hyre for. Det holder bare ikke, at vi om få timer har spillet tre kampe af den nye superligasæson med en offensiv/angreb som dette. Hobro som vi mødte i 1. kamp spillede deres første kamp nogensinde i superligaen og havde i mine øjne mindst tre angribere i truppen som ville kunne forstærke vores start11. Det synes jeg siger (alt for) meget om vores nuværende angreb.

                Det siger et eller andet sted også meget, at størstedelen af forum nu storsavler over udsynet til måske at få Patrick Mortensen tilføjet til truppen. Det er ikke mange måneder siden, at rigtig mange ville have skudt det ned som uambitiøst. Jeg har selv tidligere talt lidt for, at han kunne være en spændende spiller at få ind, men jeg ser ham ikke rigtig som en frelser. Og om han har, eller nogen sinde får, niveau til at spille for et hold i den bedste halvdel af suppen aner jeg ikke.

                Ellers synes jeg egentlig, at JH har gjort det ganske udmærket. Det er klart, at man hellere vil hente store profiler end spillere fra 1. division, men når det nu engang er den hylde vi økonomisk kan være med på (og det tror jeg det er) synes jeg det har været overvejende gode indkøb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Det er ikke godt nok, at der ikke er blevet hentet minimum en angriber ind. Men jeg kan simpelthen ikke tro andet, end at JH gør sit aller bedste for at finde de rigtige spillere.

                  Lasse Kryger og Conor var nok koncentrations svigt....
                  Beslutninger taget på tom mave - don't you ever do that!

                  Comment


                    Argumentet med at der virkelig bliver forsøgt holder altså ikke. Hvis der virkelig bliver forsøgt og det ikke er lykkes at finde en angriber, kan det jo skyldes at man ikke er dygtig nok til sit arbejde. Forestil dig en entreprenør, der bygger et hus og virkelig forsøger at få det til at holde i stormvejr?! Han får nok ikke topkarakterer.
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
                      Hvor er det nemt at kritisere når man ikke selv sidder med ansvaret.
                      Tror folk virkelig at ledelsen bevidst ikke handler?
                      nationen er ved at gøre sit indtog her.
                      Hvor er det nemt at forsøge at kvæle kritik ved at komme med det mest tomme modargument, der findes i fodboldbranchen. "Kan du gøre det bedre selv?" "Det er nemt at kritisere..." Ja det er nemt at kritisere, når man snart er 3 kampe inde i sæsonen, og vi har én angriber i truppen, og denne angriber er Darko Bodul.

                      Endog MEGET nemt - og retfærdigt. En sportsdirektør er ansat for at skabe resultater. Skaber han ikke det, så er han åben for kritik, uanset om folk så godt er klar over marked og sværhedsgrad.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                        Du mener altså at vi skal sidde stille og klappe i vores små hænder ??
                        Normalt er jeg MEGET positiv og kommer også til alle hjemmekampe - køber diverse OB-trøjer m.m., men nu mener jeg bare at vi må råbe lidt højt.

                        Det er altså for dårligt at der endnu ikke er foretaget angriber-indkøb ! Det ender jo med at OB bliver en mindre og mindre attraktiv klub for evt. nye spillere - for ikke at tale om vores egne. Det bliver nok sværere og sværere at holde på profiler som Falk og Emil....hvad skal de to profiler i en klub som OB - de kan trylle og drible, men hvem skal de spille fri foran målet ?

                        Begynder sgu små småt at forstå hvorfor både Emil og Falk sikkert kigger andre steder hen !!!!

                        Nej jeg mener ikke at man skal klappe i sine små hænder, men jeg er overbevist om at hvis man selv havde det ansvar for så mange ansatte, så havde piben en helt anden lyd.
                        Jeg er squ også bekymret over manglen på en goalgetter, men jeg kan bare ikke forestille mig at der ikke bliver gjort meget for at ændre på dette. Og ja, så siger folk at PM allerede står klar, men vi ved jo reelt ikke om der lurer noget andet og bedre i kulissen. Så er min pointe at den meget hårde kritik kan komme på et fejlagtigt grundlag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Hvor er det nemt at forsøge at kvæle kritik ved at komme med det mest tomme modargument, der findes i fodboldbranchen. "Kan du gøre det bedre selv?" "Det er nemt at kritisere..." Ja det er nemt at kritisere, når man snart er 3 kampe inde i sæsonen, og vi har én angriber i truppen, og denne angriber er Darko Bodul.

                          Endog MEGET nemt - og retfærdigt. En sportsdirektør er ansat for at skabe resultater. Skaber han ikke det, så er han åben for kritik, uanset om folk så godt er klar over marked og sværhedsgrad.

                          MvH ChrisOB
                          men kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.

                          Comment


                            Hvis vi ender med mentalt at være kørt 3 meter ned under græstæppet efter de første 3-4 kampe, kan JH's forsøg på at få en angriber til den billigst mulige pris ved at vente jo være dyrt købt, hvis træneren efterfølgende ikke mentalt kan få holdet på ret kurs igen. Det tager jo som bekendt også tid at spille nye folk ind på holdet!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
                              men kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.
                              Hvor ofte kan vi indenfor fodbold sige noget sikkert..? Skal vi lukke ned for 75% af debatterne herinde..?

                              Træneren udtaler det, spillerne det samme, selv JH selv har flere gange kraftigt meldt ud... Selvfølgelig må vi kritisere ham, helt berettiget...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlæg
                                men kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.
                                Det er besides the point. Det handler om resultatet på bundlinien, og sådan er det altså bare i fodbold. Hvis man ikke betragtede det sådan, så ville der ingen fyringer være i fodbold f.eks. Så ville trænere sidde for evigt, fordi velmenende personer som du selv siger "Du ved ikke, hvor svært det er at være træner" og andre tomme floskler, der udelukkende skal skygge for, at man ikke bryder sig om at læse kritik.

                                Jeg kender præmissen for ageren i dette tilfælde, så jeg er på det rene med, at det ER svært for Jesper Hansen at agere, men det ændrer ikke på, at hans job ER at agere; så det er egentlig ikke så svært. I fodbold dømmes man på ageren, ikke på præmissen for ageren. Hvis vi står med 0 point efter 5 kampe, så bliver Troels Bech fyret, også selv om han så ikke selv er herre over, hvad han har at arbejde med.

                                And you know it.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X