Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bettet Se indlægFalk spiller sidste hjemmekamp i weekenden, gudjohnsen ind + en mere.
Emil bliver.
http://www.bold.dk/nyt/bech-ikke-rel...kke-gudjohnsen
hvor har du det fra?
Comment
-
det da rart med lidt spænding som sådan en træning kan give mens vi venter....jeg kan ikke selv helt bestemme mig for hvor jeg står mht EG. alderen syntes jeg taler imod, prisen gør formentlig også - da jeg formoder han forventer en rimelig høj hyre.
Omvendt hvis ikke vi springer banken på at signe ham så så jeg ham gerne tilknyttet et år evt med en option på det næste. Som en skrev herinde kunne han snildt overtage skoubos plads - og det er jo ikke mange mål han skal lave for at opveje det. Hvis bare ikke JH stopper der - for vi mangler sgu noget mere.
Samtidig kan jeg ikke lade være med at undre mig; hidtil har JH hentet Kryger og lign. dvs ikke ligefrem spillere fra den højeste hylde og så hiver han pludselig en tidligere chelsea og barca spiller frem. Det kan selvf alt sammen være en tilfældighed, en mulighed der pludselig opstod.....men what ever - er manden ikke for dyr så sign da for helvede!
Comment
Comment