Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-til-udlandet

    "Vi skulle nok et stykke længere ind i transfervinduet, før de udenlandske klubber igen var begyndt at melde sig for alvor."

    Så kunne JH vel bare have ventet til længere inde i transfervinduet? Og både have mere tid til selv at finde en erstatning og samtidig have gavn af Bashkim?
    Meget interessant udtalelse. Som jeg læser det mellem linjerne gengiver jh her sine argumenter overfor bestyrelsen til at afvente salg afgør Kadrii, men bestyrelsen ville cashe ind nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Meget interessant udtalelse. Som jeg læser det mellem linjerne gengiver jh her sine argumenter overfor bestyrelsen til at afvente salg afgør Kadrii, men bestyrelsen ville cashe ind nu
      Det er også sådan jeg læser det

      Comment


        Ok, hvis der var nogen der stadig tvivlede på, at Stiften henter åndsvagt mange af sine idéer og historier herinde, så tjek lige den her:



        Hey Abildtrup: YOU SUCK!
        Hvad med at komme ud og stille nogle spørgsmål til ledelsen (der er masser af gode spørgsmål at hente herinde, hvis du ikke kan finde på nogle selv), istedet for at sidde på din røv og lade andre gøre arbejdet for dig. Jeg giver en fadøl, hvis I er først med en transfernyhed bare én gang i dette vindue. (Du kan godt lide fadøl, ik'? Ik'?)
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Meget interessant udtalelse. Som jeg læser det mellem linjerne gengiver jh her sine argumenter overfor bestyrelsen til at afvente salg afgør Kadrii, men bestyrelsen ville cashe ind nu
          Det er formentlig rigtig nok.

          Comment


            http://www.bt.dk/fodbold/ob-afviser-...alk-bliver-her = Show us the money

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Mon der henvises til E.Larsen her så?
              "Jeg kan ikke afvise, at der kommer til at ske flere spillerslag, fastslår OB-bossen."
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-ville-hellere-have-solgt-kadrii-til-udlandet
              Last edited by Vorup; 23-07-2014, 14:09.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Ok, hvis der var nogen der stadig tvivlede på, at Stiften henter åndsvagt mange af sine idéer og historier herinde, så tjek lige den her:



                Hey Abildtrup: YOU SUCK!
                Hvad med at komme ud og stille nogle spørgsmål til ledelsen (der er masser af gode spørgsmål at hente herinde, hvis du ikke kan finde på nogle selv), istedet for at sidde på din røv og lade andre gøre arbejdet for dig. Jeg giver en fadøl, hvis I er først med en transfernyhed bare én gang i dette vindue. (Du kan godt lide fadøl, ik'? Ik'?)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Mon der henvises til E.Larsen her så?
                  "Jeg kan ikke afvise, at der kommer til at ske flere spillerslag, fastslår OB-bossen."

                  Jeg tror rimeligt meget, at der henvises til alle de klubber der ikke har budt højt nok til, at vi gider at sælge Falk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                    Mon der henvises til E.Larsen her så?
                    "Jeg kan ikke afvise, at der kommer til at ske flere spillerslag, fastslår OB-bossen."
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-ville-hellere-have-solgt-kadrii-til-udlandet
                    Ja må man næsten tro med de lidt modsigende artikler.
                    Vi sælger måske en profil mere men det bliver ikke Falk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg tror rimeligt meget, at der henvises til alle de klubber der ikke har budt højt nok til, at vi gider at sælge Falk.
                      tror også at OB er lidt mere rolige med Falk. Han er stribet ind til benet og vil 100% sørge for at OB får en stor transfersum ud af ham..
                      selv om det krævede en proforma forlængelse...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Meget interessant udtalelse. Som jeg læser det mellem linjerne gengiver jh her sine argumenter overfor bestyrelsen til at afvente salg afgør Kadrii, men bestyrelsen ville cashe ind nu
                        Måske har man frygtet, at FCK ville finde en anden spiller, hvis de ikke fik Kadrii før sæsonstart. Det ville formentlig være sværere at afsætte Kadrii til udlandet efter et års skadespause, mens fck var knap så nervøse, fordi de kender ham så godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Måske har man frygtet, at FCK ville finde en anden spiller, hvis de ikke fik Kadrii før sæsonstart. Det ville formentlig være sværere at afsætte Kadrii til udlandet efter et års skadespause, mens fck var knap så nervøse, fordi de kender ham så godt.
                          Gad vide under hvilke omstændigheder Falk ville følge med Kadri til Fuckerne. Jeg tror Falk bliver let at lokke væk hvis ikke der kommer en god angriber, for ellers bliver det igen et halvårs ørkenvandring for ham.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Brugerhandlinger
                            Følg

                            Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup
                            Rasm Falk set med Brøndby-top i Od C søndag, sir kilder til SportFyn. Kan være sonderinger. OB-krav skærpet efter Kadr-salg. #sportfyn #sldk
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Brugerhandlinger
                              Følg

                              Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup
                              Rasm Falk set med Brøndby-top i Od C søndag, sir kilder til SportFyn. Kan være sonderinger. OB-krav skærpet efter Kadr-salg. #sportfyn #sldk
                              http://www.fyens.dk/sport/Falk-og-Br...rtikel/2545591

                              "OB's tekniker Rasmus Falk og Brøndby-toppen holdt møde efter OB-Hobro-kampen, melder kilder til Sport Fyn som led i den kraftige rygtestrøm midt i transfervinudet"
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Nu ved vi vel så, i tilfælde af at overstående indlæg er rigtig, hvad JHs udmelding gik ud på...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X