Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Forsvarsspiller med stort f. Brystet frem krydret med lidt galskab. På mange måder en OBer af den gamle skole.

    Omvendt er Ivan ikke ret god med bolden og mangler disciplin.

    Jeg ved ikke, om det er det rigtige at sende ham af sted. Jeg noterer, at vi igen kan stå med meget lidt kontinuitet i det centrale forsvar til sommer.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg har ikke nævnt nogle fejl, men kunne forstå at man gjorde ham til anfører efter en kontraktforlængelse var offentliggjort. Ser hellere en anfører, der er det i en længere periode end at skifte hvert halve år. Men hver sin smag
      Igen: Det er fint, men har intet med min pointe at gøre. Jeg diskuterer ikke, hvorvidt Helander var er godt valg som anfører eller ej. Jeg skriver at Krogh ikke ville gøre ham til anfører, hvis der i det daglige var tegn på at han “ikke gider klubben”.

      Comment


        #33
        Jeg kan se at Mucolli ikke var med mod Kolding. Det var Ivan heller ikke.
        Så mon ikke man kan forvente en ny udlejning snart mod det kolde nord

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg kan se at Mucolli ikke var med mod Kolding. Det var Ivan heller ikke.
          Så mon ikke man kan forvente en ny udlejning snart mod det kolde nord
          Det ville være rigtigt godt for alle parter.

          Comment


            #35
            Synes allerede det tegner til at blive endnu et hektisk sommervindue. Der skal måske 3 centerforsvarer ind, 1 venstre back, 1 til midtbanen, og en top angriber.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Synes allerede det tegner til at blive endnu et hektisk sommervindue. Der skal måske 3 centerforsvarer ind, 1 venstre back, 1 til midtbanen, og en top angriber.
              selvfølgelig tegner det til at blive endnu et travlt vindue.

              der er en del fejlskud fra sidste sommer man skal have fundet løsninger på; forestiller mig ikke at Tyler B og Sauli skal tilbage og reelt spille for en plads på holdet.

              Fordi man skød forbi har man igen været nødsaget til at lave korte kontrakter - det fører lidt mere oprydning med sig.

              Og så har nogle af vores spillere heldigvis gjort det så godt at de tiltrækker sig interesse fra større klubber, så må vi se hvor mange salg det bliver til.

              Håber ikke på for mange - omvendt hvis en spiller VIL videre så skal der også findes en løsning for alles skyld.

              Måske der også skal findes et par lejeophold (evt Aske) for at sikre den fortsatte udvikling af de unge.

              BW skal "bare" ramme mere rigtigt - sørge for det er ordenlig kvalitet der kommer ind, så er jeg ikke SÅ bekymret for et aktivt vindue. Vi så hvor hurtigt Trybull og Helander kunne gå ind på holdet og gøre en forskel.

              - og ikke for at alt skal være Alms skyld, men tror også vi står et bedre sted rent trænermæssigt end sidste sommer.

              På sigt tror og håber jeg vi kommer til et sted hvor der ikke bliver SÅ stor udskiftning hver sommer, men mere en løbende ændring af holdet.

              Men det kræver man rammer mere rigtigt - så der ikke skal lappes med korte aftaler og at der bliver en bedre planlægning af og med spillerne om deres tid i OB.

              Og så kræver det også at vi rykker os - bliver mere attraktive som klub for at vi kan holde på en spiller der har gjort det godt. Lige nu ligger vi et sted i fødekæden hvor det bare er svært.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Ja, der er en købsoption. Så vi kan ende med et forsvar med Bjørn, Yaya, Gomez og Sauli. Er Vestergaard lejet eller solgt til Kolding ?
                Det er pisseærgerligt hvis vi mister Ivancevic. Synes han er en herlig duelspiller med gode placeringsevner og ret fin pasningsfod. Hvis Søren Krogh vælger aktuelt rutine og måske højere styrmandsevner og derfor Helander er det på sådan en baggrund forståeligt. Og sikker en god ide at bringe Ivancevic i fulde omdrejninger med lejeophold og spilletid. Men den købsoption smager ikke. Ville Ivan the beast meget gerne have tilbage i truppen i sonmeren.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det er pisseærgerligt hvis vi mister Ivancevic. Synes han er en herlig duelspiller med gode placeringsevner og ret fin pasningsfod. Hvis Søren Krogh vælger aktuelt rutine og måske højere styrmandsevner og derfor Helander er det på sådan en baggrund forståeligt. Og sikker en god ide at bringe Ivancevic i fulde omdrejninger med lejeophold og spilletid. Men den købsoption smager ikke. Ville Ivan the beast meget gerne have tilbage i truppen i sonmeren.
                  kan jo være man ikke mener han passer ind til det man vil fremadrettet.

                  Og så tænker jeg hans kontraktsituation spiller ind - mener han har til sommeren 25. Dvs at man allerede til sommer skal gøre op med sig selv om man vil forlænge, lade ham spille sin kontrakt ud og gå gratis. Eller hente lidt penge ind.

                  - og så er der hvad Ivancevic selv vil, og tænker ikke han er klar til at lave en forlængelse som tingene ser ud nu.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hans kontrakt løb bare ud i lejeperioden. Så han er ejet af kolding. Men han er ikke svaret hvis vi ser ind i en sommer hvor vi måske mister Helander,Slots og Ivan.
                    Der skal hentes fra øverste hylde
                    Stefan Gartenmann ?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Stefan Gartenmann ?
                      Kunne være et bud. Men han gider 99,9% ikke OB. Han har tidligere fået tilbud fra os. Minimum 2

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hans kontrakt løb bare ud i lejeperioden. Så han er ejet af kolding. Men han er ikke svaret hvis vi ser ind i en sommer hvor vi måske mister Helander,Slots og Ivan.
                        Der skal hentes fra øverste hylde
                        Jeg er nu ret sikker på, han stadig er på lån fra os, hvor hans kontrakt udløber til sommer. Men nej, han er jo i hvert fald nok ikke svaret alene. Som fast mand hos nummer 5 i første division er han dog nok ikke helt ueffen, hvis han har lyst til en backup-rolle hos os - men det ville naturligvis kræve en forlængelse af kontrakten og for ham giver det sikkert mere mening at være fast mand i en klub i toppen af første division.

                        Comment


                          #42
                          CV er på kontrakt i OB til juni 24, hvor lånet også udløber.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            kan jo være man ikke mener han passer ind til det man vil fremadrettet.

                            Og så tænker jeg hans kontraktsituation spiller ind - mener han har til sommeren 25. Dvs at man allerede til sommer skal gøre op med sig selv om man vil forlænge, lade ham spille sin kontrakt ud og gå gratis. Eller hente lidt penge ind.

                            - og så er der hvad Ivancevic selv vil, og tænker ikke han er klar til at lave en forlængelse som tingene ser ud nu.
                            Det er alt rigtigt. Beklager bare kun hvis vi mister Ivancevic fordi synes ikke kun han er en god forsvarsspiller men fordi elsker den attitude og vildskab han viser på banen. Den positive galskab han udstråler kan vi rigtig god bruge i truppen
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Igen: Det er fint, men har intet med min pointe at gøre. Jeg diskuterer ikke, hvorvidt Helander var er godt valg som anfører eller ej. Jeg skriver at Krogh ikke ville gøre ham til anfører, hvis der i det daglige var tegn på at han “ikke gider klubben”.
                              Tror mere det er gjort for at prøve at fremprovokere en kontraktforlængelse. Eneste grund til han endnu er i Ådalen er pga. BWs afvisning. Ellers var alle flyttekasserne allerede tømt i Belgien.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det er alt rigtigt. Beklager bare kun hvis vi mister Ivancevic fordi synes ikke kun han er en god forsvarsspiller men fordi elsker den attitude og vildskab han viser på banen. Den positive galskab han udstråler kan vi rigtig god bruge i truppen
                                det er du ikke ene om - tror vi er mange der elsker den energi og vildskab han bringer.

                                Men af den ene eller anden grund er han nu røget bagerst i køen - og som han selv siger ifb med sin udlejning så skal der noget spilletid til.

                                - og som andre nævner så skulle der være en købsklausul med i den lejeaftale - så mon ikke det er farvel for denne gang? Ved ikke hvad vi snakker - men mon ikke det er omkring 0.5 mill euro vi kan få for ham?

                                Comment

                                Working...
                                X