Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Bernat var joniske skadet da man hentede Myhra og Gomez blev vel ikke hentet skadet?
    Jeg har hørt/læst at det er noget med nogen trykkede ribben som han havde pådraget sig i hans tidligere klub - så jo det er øjensynligt noget man var klar over.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Men hvis Køhler er tilbage til Brøndby-kampen eller senest kampen efter er det jo ikke et kæmpe issue. I værste fald får Trybull karantæne mod Brøndby uden at Köhler rigtigt er klar, og så skal Manneh agere reserve. Det bliver tyndt, især fra bænken, men det e rjo trods alt også kun en kamp på en bane, hvor vi ikke pinedød SKAL have points.
      Vi SKAL, SKAL, SKAL have TRE point i kampen mod Brøndby. Det er bare uholdbart at stå der endnu længere uden en hjemmebanesejr.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Det bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Det bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?
          Jeg betaler lige så meget på Allente, men har så adgang til alle fodboldkampe (SL, PL, BL m.v.).

          Desuden også adgang til mange andre super spændende kanaler, som kan streames fra udlandet, da jeg rejser meget

          Så er prisen for en kamp er minimal, hvis man ser på hele året !

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?
            Onefootball.com hvis du har en god vpn. Jeg kan streame kampe her i Tyskland i god kvalitet men uden kommentar. Men det virker ikke i Danmark, så du har brug for vpn, som sagt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Det bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?
              Jeg har Norlys Vælg selv 8. Det er lidt billigere og jeg har alle kanaler der viser superliga.

              Comment


                #82
                Jeg har norlys med 4 kanaler. Kan se det meste superliga og alt premier league. 199 pr mdr.

                KOM SÅ OB.!!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Vi SKAL, SKAL, SKAL have TRE point i kampen mod Brøndby. Det er bare uholdbart at stå der endnu længere uden en hjemmebanesejr.
                  jeg vil hellere have 3 point i dag mod Viborg - det er vigtigere.

                  Så kan vi tage selvtilliden med til Bif kampen og også tage 3 der ;)

                  Comment


                    #84
                    Myhra
                    Slotsager Paulsen Helander
                    LeeroyTrybull Rami Mouritsen
                    Bashkim Luca Deedson
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Myhra
                      Slotsager Paulsen Helander
                      LeeroyTrybull Rami Mouritsen
                      Bashkim Luca Deedson
                      Jeg håber at Rami har lært at arbejde defensivt i vinterpausen,samt at Luca kan stå for presset. Det er ikke ham vi skal skyde på, hvis resultatet ikke er der. Kom så gutter. Og god kamp på lægterne.
                      Last edited by sinus; 16-02-2024, 18:27.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Jeg har Norlys Vælg selv 8. Det er lidt billigere og jeg har alle kanaler der viser superliga.
                        Samme her

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Jeg har norlys med 4 kanaler. Kan se det meste superliga og alt premier league. 199 pr mdr.

                          KOM SÅ OB.!!
                          Hvilke 4 skal man have for at kunne se flest muligt af OBs kampe? Og kan man få Norlys som ren streaming?

                          Jeg ser en håndfuld kampe på stadion, og har hidtil set de øvrige kampe på TV, men guder simpelthen ikke betale så meget, ligesom jeg heller ikke får set alle kampe mere.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Hvilke 4 skal man have for at kunne se flest muligt af OBs kampe? Og kan man få Norlys som ren streaming?

                            Jeg ser en håndfuld kampe på stadion, og har hidtil set de øvrige kampe på TV, men guder simpelthen ikke betale så meget, ligesom jeg heller ikke får set alle kampe mere.
                            Jeg har 3+, tv3 max, tv3 sport og see. Så er man dækket ind.
                            discovery har så også stadig kampe, men det er jo et særskilt abonnement

                            stadion er desværre for langt væk for mig på jævnlig basis

                            Comment


                              #89
                              lige set klippet med Bendtner der afviser OB. Jeg siger bare; Tak for det - fandme glad for han ikke kom til klubben

                              Comment


                                #90
                                flot af viborgs fans....kampen afblæst efter under et min. pga fyrværkeri røg

                                Comment

                                Working...
                                X