Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: VIFF - OB, 16. februar kl. 19.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men hvis Køhler er tilbage til Brøndby-kampen eller senest kampen efter er det jo ikke et kæmpe issue. I værste fald får Trybull karantæne mod Brøndby uden at Köhler rigtigt er klar, og så skal Manneh agere reserve. Det bliver tyndt, især fra bænken, men det e rjo trods alt også kun en kamp på en bane, hvor vi ikke pinedød SKAL have points."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?
Desuden også adgang til mange andre super spændende kanaler, som kan streames fra udlandet, da jeg rejser meget
Så er prisen for en kamp er minimal, hvis man ser på hele året !
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet bliver en af de første OB-kampe længe, som jeg ikke får set. Jeg nægter simpelthen at betale 6000kr /år for viaplay. Der er ikke nogen der har kendskab til andre måder at se kampene på - pay per view agtigt, for eksempel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vi SKAL, SKAL, SKAL have TRE point i kampen mod Brøndby. Det er bare uholdbart at stå der endnu længere uden en hjemmebanesejr.
Så kan vi tage selvtilliden med til Bif kampen og også tage 3 der ;)
- Likes 1
Comment
-
Myhra
Slotsager Paulsen Helander
LeeroyTrybull Rami Mouritsen
Bashkim Luca Deedson"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMyhra
Slotsager Paulsen Helander
LeeroyTrybull Rami Mouritsen
Bashkim Luca DeedsonLast edited by sinus; 16-02-2024, 18:27.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJeg har norlys med 4 kanaler. Kan se det meste superliga og alt premier league. 199 pr mdr.
KOM SÅ OB.!!
Jeg ser en håndfuld kampe på stadion, og har hidtil set de øvrige kampe på TV, men guder simpelthen ikke betale så meget, ligesom jeg heller ikke får set alle kampe mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvilke 4 skal man have for at kunne se flest muligt af OBs kampe? Og kan man få Norlys som ren streaming?
Jeg ser en håndfuld kampe på stadion, og har hidtil set de øvrige kampe på TV, men guder simpelthen ikke betale så meget, ligesom jeg heller ikke får set alle kampe mere.
discovery har så også stadig kampe, men det er jo et særskilt abonnement
stadion er desværre for langt væk for mig på jævnlig basis
- Likes 1
Comment
Comment