Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLigner Paulsen har slået Ivan af i midtforsvaret
Og så Mouritsen - har han slået Aske af - eller er der lidt skade her? Jeg så nok hellere vi fik Mickelson ind der...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
den bed jeg også lige mærke i...men hvis så bare BP har slået ham af - gennem gode præstationer, jamen så er det jo sådan det skal være - der er kamp om pladsen - fint. Og levere han ikke så skal Ivan stå klar til at bide ham i haserne.
Og så Mouritsen - har han slået Aske af - eller er der lidt skade her? Jeg så nok hellere vi fik Mickelson ind der...
Comment
-
den bed jeg også lige mærke i...men hvis så bare BP har slået ham af - gennem gode præstationer, jamen så er det jo sådan det skal være - der er kamp om pladsen - fint. Og levere han ikke så skal Ivan stå klar til at bide ham i haserne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Vi mangler desperat ledere og kulturbærere. Der er jo tæt på ingen i truppen.
Andre "homegrown" spiller som har OB under huden men er ikke god nok at spille en bærende rolle på banen eller bliver erstattet af bedre soiller udefra taber dermed kulturbærerpotentiale. Der er -desværre- den moderne fodbold. Hader det men sådan er det bare. Så den snak og ønske om ledende kulturbærer frygter kan virkelig ikke indfries som vi gerne vil se, det bliver sværere og sværere. Faktisk skal vi indstille os på at hente spiller som passer til OBs kultur ig er her på lånt tid. Det bedste vi kan vel håbe er at en spiller som Christian Eriksen kommer hjemme i karrierens efterår. Han ville udfylde den rolle."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg undrer mig mere over, at Gomez ikke starter. Jeg er/var ret overbevist om, at han skal spille den centrale plads i midterforsvaret, hvor han afhjælpe forsvarskædens sårbarhed overfor fart.
han kommer helt sikkert til at spille en rolle...men forsvaret er vel der vi pt er bedst besat så havde nok ikke regnet med at se ham når sæsonen starter op mod Viborg - ikke som starter ihvertfald
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Havde jeg ikke gættet, men tror man skal være varsom med at læse for meget ind i det. Kan ikke tro andet end han smutter til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHelander er åbenbart valgt som en ny anfører for OB
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-kaptajn-i-dag
Comment
-
tja - han er lige kommet til, og forsvaret for "B" holdet hedder jo så nok Gomes - Ivan - Yaya...ikke helt dårligt
han kommer helt sikkert til at spille en rolle...men forsvaret er vel der vi pt er bedst besat så havde nok ikke regnet med at se ham når sæsonen starter op mod Viborg - ikke som starter ihvertfald
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Leif varslede på twitter igår at et interview med BW, der blive rbragt idag, ville gøre alle klogee på forlængelser, anfører mm. Så, måske...
Comment
Comment