Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg1. Div fra sommer.. glæd jer ! Der kan det være vi regnes som top hold trods alt. Så kan vi få noget selvtillid ind i drengene og OB’s markante stigning i billetpriser osv kan måske mere afspejle sig i produktet mht flere vundne kampe til et meget hårdt prøvet Fynsk publikum.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
esbjerg har lige slået viborg. Aab har slået fcm...hellere de laver fejlene nu. De har stadig kun været i gang små 14 dage. Alt for sikre sejre ville også kunne give en falsk form for tryghed
Men håber inderligt du har ret i, at man ikke skal ligge for meget i disse kampe.
Jeg må indrømme at de for mig viser hvor OB reelt er, da det jo også er “opstart” for de andre OB møder givetvis.
Comment
-
Rolig nu kære med fans, der er en måned til sæsonstart og det er en træningskamp.
Mon ikke også at B93 møder mest motiveret ind til sådan en kamp: hjemmebane, højere rangeret modstander, cheftræners gamle klub.
Der er nogle kilometer i benene og øvelse i at spille mod klubber der ikke vil have bolden (VB, Hvidovre, Randers)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
Det der bekymrer mig, er at OB stiller nogenlunde stærkeste, jeg kender ikke holdopstillingerne i de andre kampe der refereres til.
Men håber inderligt du har ret i, at man ikke skal ligge for meget i disse kampe.
Jeg må indrømme at de for mig viser hvor OB reelt er, da det jo også er “opstart” for de andre OB møder givetvis.
selvfølgelig kan det være at intet hænger sammen for os når sæsonen for alvor går i gang - og ja det kan ende i nedrykning hvis det går helt galt. Det skal da tages alvorligt.
- men ingen grund til at tage alle sorgerne på forskud. Det kan tids nok blive et langt og elendigt forår...
Comment
Comment