Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

Det der bekymrer mig, er at OB stiller nogenlunde stærkeste, jeg kender ikke holdopstillingerne i de andre kampe der refereres til.

Men håber inderligt du har ret i, at man ikke skal ligge for meget i disse kampe.
    Jeg må indrømme at de for mig viser hvor OB reelt er, da det jo også er “opstart” for de andre OB møder givetvis.
    Vi skal have med at OB fører 2-1 inden vi begynder masseudskiftningerne. Det er først imod vores 2. Hold at vi går ned og lukker to kasser ind.
    Men ja. Tendensen i træningskampene i sommers var også at vi lukkede for mange mål ind. Det ser det ikke ud til vi har ændret på og det er bekymrende. Vejen til overlevelse er nemmere med en solid defensiv, hvor vi ikke laver så mange mål, end en dårlig defensiv, hvor vi scorer relativt meget.

Comment

Tja. Jeg så træningskamp mod Viborg i Sommers og tænkte det bliver en god sæson i år, det var så sidste gang jeg så os vinde på hjemmebane.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Sørgeligt forfatning man er i….det ender nok med en ordentlig gang røvfulde i de andre træningskampe
        Fuck træningskampe, aldeles ligegyldigt med resultaterne i dem.
        Vi har før set OB rende jublende rundt, i lykkerus efter nogle vellykkede træningskampe, for at få en brat opvågning når turneringen starter.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Valdemar Grymer, Elias Hansborg-Sørensen, Théo Hansen og Magnus Andersen fra U19 og Mikkel Juel fra U17 er med førsteholdstruppen i Sverige. Dejligt, at Hansborg er med igen! Til gengæld en anelse overrasket over, at Juel-Sandberg ikke er med - men det kan være de skifter lidt ud blandt ungdomsspillerne til træningslejren i Spanien?

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Valdemar Grymer, Elias Hansborg-Sørensen, Théo Hansen og Magnus Andersen fra U19 og Mikkel Juel fra U17 er med førsteholdstruppen i Sverige. Dejligt, at Hansborg er med igen! Til gengæld en anelse overrasket over, at Juel-Sandberg ikke er med - men det kan være de skifter lidt ud blandt ungdomsspillerne til træningslejren i Spanien?
            Præcis. Jeg er ret sikker på, at Juel-Sandberg skal med til Spanien.

Comment

Inden afrejse til Sverige fangede vi Søren Krogh for at runde kampen mod B93 af, ligesom vi satte fokus på turen til Sverige og træningslejren i Spanien.

Søren Krogh vil accelere i Sverige og Spanien - OBstruktion

Comment

Nogen der ved om kampen fredag kan streames?

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Nogen der ved om kampen fredag kan streames?
                  Den skulle blive sendt på Discovery+

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Inden afrejse til Sverige fangede vi Søren Krogh for at runde kampen mod B93 af, ligesom vi satte fokus på turen til Sverige og træningslejren i Spanien.

Søren Krogh vil accelere i Sverige og Spanien - OBstruktion
                    Han er virkelig en fornøjelse og siger de samme ting som jeg tænker om tingene generelt

Comment

Mon ikke der er et skift halvvejs så knægtene ikke skal undvære 2 ugers skole..

Comment

Hvordan med ny(e) anføre(re)?

Trods alt ny cheftræner …en lille åbning for det …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hvordan med ny(e) anføre(re)?

Trods alt ny cheftræner …en lille åbning for det …
                          Det har vi fået svar på i dag på mikrofonen. Følg med i morgen

Comment

Det har vi fået svar på i dag på mikrofonen. Følg med i morgen
                            Uhhhh skifte på vej…

Comment

Tak! Det giver mening. Og så er Spaniensturen vel del, man helst vil med på, hvis man er tæt på superligatruppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Uhhhh skifte på vej…
                                Eller bare et interview på vej, der enten siger at BP stadig er anfører?

Comment

Working...
                                X