Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Udvisning til Ivan helt oppe på midten for at forhindre en kontra som bagerste mand
    hvad så? Tænker ikke vi spiller med 10 mand? Ryger han så bare ud og man sætter en erstatning ind eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvad så? Tænker ikke vi spiller med 10 mand? Ryger han så bare ud og man sætter en erstatning ind eller?
      Tror unge Juel kom ind. Men så ikke om nogen gik ud i stedet

Comment

Mange udskiftninger men ligner det er 11-11

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror unge Juel kom ind. Men så ikke om nogen gik ud i stedet
          Grubbe slots BP i forsvar.
          Juul Sandberg kommer ind for Trybull

Comment

2-2

Comment

3-2.

vi er godt nok gået ned i kvalitet med de udskiftninger

Comment

3-3

Comment

1. Div fra sommer.. glæd jer ! Der kan det være vi regnes som top hold trods alt. Så kan vi få noget selvtillid ind i drengene og OB’s markante stigning i billetpriser osv kan måske mere afspejle sig i produktet mht flere vundne kampe til et meget hårdt prøvet Fynsk publikum.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                    1. Div fra sommer.. glæd jer ! Der kan det være vi regnes som top hold trods alt. Så kan vi få noget selvtillid ind i drengene og OB’s markante stigning i billetpriser osv kan måske mere afspejle sig i produktet mht flere vundne kampe til et meget hårdt prøvet Fynsk publikum.
                    esbjerg har lige slået viborg. Aab har slået fcm...hellere de laver fejlene nu. De har stadig kun været i gang små 14 dage. Alt for sikre sejre ville også kunne give en falsk form for tryghed

Comment

Slut

Comment

Sørgeligt forfatning man er i….det ender nok med en ordentlig gang røvfulde i de andre træningskampe

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

esbjerg har lige slået viborg. Aab har slået fcm...hellere de laver fejlene nu. De har stadig kun været i gang små 14 dage. Alt for sikre sejre ville også kunne give en falsk form for tryghed
                          Det der bekymrer mig, er at OB stiller nogenlunde stærkeste, jeg kender ikke holdopstillingerne i de andre kampe der refereres til.

Men håber inderligt du har ret i, at man ikke skal ligge for meget i disse kampe.
                          Jeg må indrømme at de for mig viser hvor OB reelt er, da det jo også er “opstart” for de andre OB møder givetvis.

Comment

Rolig nu kære med fans, der er en måned til sæsonstart og det er en træningskamp.
                            Mon ikke også at B93 møder mest motiveret ind til sådan en kamp: hjemmebane, højere rangeret modstander, cheftræners gamle klub.

Der er nogle kilometer i benene og øvelse i at spille mod klubber der ikke vil have bolden (VB, Hvidovre, Randers)
                            ​​​​​​

​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

Det der bekymrer mig, er at OB stiller nogenlunde stærkeste, jeg kender ikke holdopstillingerne i de andre kampe der refereres til.

Men håber inderligt du har ret i, at man ikke skal ligge for meget i disse kampe.
                              Jeg må indrømme at de for mig viser hvor OB reelt er, da det jo også er “opstart” for de andre OB møder givetvis.
                              det håber jeg skam også

selvfølgelig kan det være at intet hænger sammen for os når sæsonen for alvor går i gang - og ja det kan ende i nedrykning hvis det går helt galt. Det skal da tages alvorligt.

- men ingen grund til at tage alle sorgerne på forskud. Det kan tids nok blive et langt og elendigt forår...

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...jort-i-malfest
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X