Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg undrede mig meget over de her tre punkter:

    "- Der er tre ting, der tydeligt skiller sig ud ved Mads: den ene er hans åbenlyse kompetencer og interesse for standardsituationer. Det andet er, at han har solid erfaring fra at arbejde i et team, der var vant til at kæmpe for dets overlevelse, og den tredje er, at han har en personlig karisma, der i sig selv skaber en koncentration og dedikation omkring standardsituationer. Med hak i de tre bokse vil Mads supplere vores trænerteam på en fremragende måde i den situation, vi står i i dag, siger Björn Wesström."

    Det virker som om man har haft et overdrevet behov for at signalere, at han er standardtræner og ikke vil udfordre til cheftrænerposten. At han er vant til at kæmpe for overlevelse er sikkert tænkt som: "Vi har indset hvor vi står og I kan regne med os". Men det kommer i stedet til at fremstå som endnu en kortsigtet ansættelse i den sportslige sektor. For betyder det, at Mads Lyng så ikke er den rigtige i august, hvis vi klarer frisag i maj?
    Det var bl.a. derfor jeg argumenterede for, at HH ikke ville få jobbet, da han netop har ambitionerne.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

      Det er godt nok en sløj præsentation af manden.
      Nu er det jo ikke Guardiola der kommer, som jo nok var den eneste der kunne imponere forumet her..........:-)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?
        Mon ikke man langt om længe har erkendt, at det er der niveauet er. Meget sundt ungangspunkt at tage den nede fra og op. Personligt er jeg ligeglad, bare der kommer point på kontoen.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Jeg undrede mig meget over de her tre punkter:

          "- Der er tre ting, der tydeligt skiller sig ud ved Mads: den ene er hans åbenlyse kompetencer og interesse for standardsituationer. Det andet er, at han har solid erfaring fra at arbejde i et team, der var vant til at kæmpe for dets overlevelse, og den tredje er, at han har en personlig karisma, der i sig selv skaber en koncentration og dedikation omkring standardsituationer. Med hak i de tre bokse vil Mads supplere vores trænerteam på en fremragende måde i den situation, vi står i i dag, siger Björn Wesström."

          Det virker som om man har haft et overdrevet behov for at signalere, at han er standardtræner og ikke vil udfordre til cheftrænerposten. At han er vant til at kæmpe for overlevelse er sikkert tænkt som: "Vi har indset hvor vi står og I kan regne med os". Men det kommer i stedet til at fremstå som endnu en kortsigtet ansættelse i den sportslige sektor. For betyder det, at Mads Lyng så ikke er den rigtige i august, hvis vi klarer frisag i maj?
          fordi vi klare frisag i Maj spiller vi jo nødvendigvis ikke med i toppen til August...

          At han er vandt til at "kæmpe for overlevelse" kan vel også omsættes til at der kommer lidt mere hårdhed/vilje/fight eller hvad man vil kalde det, ind på holdet - og det kombineret med lidt bedre dødbolde - både defenssivt og offensivt kunne måske faktisk være med til at rykke holdet fremad.

          Syntes man i tiden under Alm ville for meget med sit spil - uden at man havde kvaliteten i truppen til det. Så jeg ser det da bestemt ikke som noget negativt hvis man træder et skridt tilbage - får styr på fundamentet og så lægger på.

          Comment


            #35
            Ambitiøst med 1œ års aftale. Det understreger virkelig, at man er sikker på at have fundet den helt rigtige som skal være en del af det her projekt i mange år.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Jeg undrede mig meget over de her tre punkter:

              "- Der er tre ting, der tydeligt skiller sig ud ved Mads: den ene er hans åbenlyse kompetencer og interesse for standardsituationer. Det andet er, at han har solid erfaring fra at arbejde i et team, der var vant til at kæmpe for dets overlevelse, og den tredje er, at han har en personlig karisma, der i sig selv skaber en koncentration og dedikation omkring standardsituationer. Med hak i de tre bokse vil Mads supplere vores trænerteam på en fremragende måde i den situation, vi står i i dag, siger Björn Wesström."

              Det virker som om man har haft et overdrevet behov for at signalere, at han er standardtræner og ikke vil udfordre til cheftrænerposten. At han er vant til at kæmpe for overlevelse er sikkert tænkt som: "Vi har indset hvor vi står og I kan regne med os". Men det kommer i stedet til at fremstå som endnu en kortsigtet ansættelse i den sportslige sektor. For betyder det, at Mads Lyng så ikke er den rigtige i august, hvis vi klarer frisag i maj?
              Det er lidt sjove formuleringer.
              "Karisma som skaber koncentration og dedikation omkring dødbolde?"
              Ham der stod for det før er så cheftræner i dag. Det lyder til han til gengæld ikke har karisma nok til at få spillerne til at koncentrere sig om dødbolde. Fint han så suppleres, men forhåbentlig er det da så også det eneste han ikke formår at få spillerne til at koncentrere sig om, for ellers holder han da ikke længe.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ambitiøst med 1œ års aftale. Det understreger virkelig, at man er sikker på at have fundet den helt rigtige som skal være en del af det her projekt i mange år.
                Nu er det jo ikke kun OBs beslutning, hvor lang en kontrakt skal være.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det er lidt sjove formuleringer.
                  "Karisma som skaber koncentration og dedikation omkring dødbolde?"
                  Ham der stod for det før er så cheftræner i dag. Det lyder til han til gengæld ikke har karisma nok til at få spillerne til at koncentrere sig om dødbolde. Fint han så suppleres, men forhåbentlig er det da så også det eneste han ikke formår at få spillerne til at koncentrere sig om, for ellers holder han da ikke længe.
                  Jeg synes godt nok også der bliver tolket meget negativt på alt det der ikke fremgår i kommunikationen fra klubben.
                  Dette er ikke møntet på dit opslag.
                  Og jeg forstår det også godt, men af og til må vi også lige mærke efter "tror jeg vitterligt at dette er helt skidt eller dømmer jeg det i forhold til fortiden".

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    har du tjekket linket igen? Syntes da det er et fint skriv de kommer med...
                    Du har ret. Nu kommer der langt mere som ligner den sædvanlige håndtering. Måske var for hurtigt fordi pbnede lige efter udmeldingen kom med X, eller noget med min fone.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                      Nu er det jo ikke kun OBs beslutning, hvor lang en kontrakt skal være.
                      Så er det da fedt, at de har valgt en som er klar på committe sig på det langsigtede projekt i OB.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Så er det da fedt, at de har valgt en som er klar på committe sig på det langsigtede projekt i OB.
                        Havde de skrevet en 4 årig kontrakt med ham, så var det helt sikkert også været forkert.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Nu er det jo ikke Guardiola der kommer, som jo nok var den eneste der kunne imponere forumet her..........:-)
                          Guardiola er overvurderet. Ham ville jeg ikke være imponeret over i Ådalen. Næ kom med Klopp, så kan vi snakke.

                          Comment


                            #43
                            https://campo.dk/2024/01/04/nordsjae...pektiver-i-ob/
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Vi fangede Mads Lyng til en snak på hans første arbejdsdag i Ådalen.

                              Mads Lyng: Trylleformularen er hårdt arbejde - OBstruktion

                              Comment


                                #45
                                I har haft travlt idag drenge Godt arbejde

                                Comment

                                Working...
                                X