Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det håber jeg bestemt. Men mærkeligt, at der ikke er meldt noget ud. Så nemt er det hellere ikke at finde kvalificeret modstand på bagkant, hvis det er det, der som tilfældet.
MEN skulle man lige kigge på hvad der ellers har været på programmet; så skulle der jo først lige findes en cheftræner - og uden at vide det så tænker jeg da han er inde over hvor en træningslejr skal gå til...og måske endda hvilke modstandere man møder.
Derudover så var der ansættelsen af Nagel - og der skal findes en assistent. Så vel ikke ligefrem fordi man har ligget på den lade side.
- HVIS SK først faldt endeligt på plads lige inden jul hvor han blev annonceret - så har der jo ikke været så meget tid at arbejde med endnu (hvis altså som jeg forudsætter at cheftræneren er inde over de beslutninger ifb med træningslejr)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu aner jeg ikke om de faktisk har lavet planer. Det håber jeg da.
MEN skulle man lige kigge på hvad der ellers har været på programmet; så skulle der jo først lige findes en cheftræner - og uden at vide det så tænker jeg da han er inde over hvor en træningslejr skal gå til...og måske endda hvilke modstandere man møder.
Derudover så var der ansættelsen af Nagel - og der skal findes en assistent. Så vel ikke ligefrem fordi man har ligget på den lade side.
- HVIS SK først faldt endeligt på plads lige inden jul hvor han blev annonceret - så har der jo ikke været så meget tid at arbejde med endnu (hvis altså som jeg forudsætter at cheftræneren er inde over de beslutninger ifb med træningslejr)
Comment
-
og er det tilfældet så tilslutter jeg mig koret og undrer mig over der ikke er meldt noget ud
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
nu aner jeg ikke om de faktisk har lavet planer. Det håber jeg da.
OB har de seneste år været ude i god tid og oplyse om opstarten, så jeg tror det er meget sandsynligt, man har haft planlagt noget, som man ved valget af ny cheftræner har måtte lave om, hvis det kunne lade sig gøre
Comment
-
Så blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?
Hvis ledelsen har indset det, ville det være første skridt mod at kunne rykke fremad.
Men mon dog de har det, og mon ikke bare Mads Lyng har fokus på foråret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Det er godt nok en sløj præsentation af manden."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Yep. Der virker som man har glemt der og kunne lige sætte to ord til sammen meget hurtigt. Helt mærkeligt fordi ellers sælger OB hver ændring som guld og med mange fine ord.
Comment
-
Og så velkommen til vores nye assistenttræner. Håber det lykkedes ham at få lidt styr på vores standard situationer - et sted vi har været ret sløje igennem noget tid, og når vi kniber med at skabe chancer i åbent spil så er det da helt sikkert et sted der bør prioriteres.
Halvandet år - måske lige til den korte side, men så har man da tid til at se hinanden an.
Godt der kom styr på det inden opstarten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?
Jeg synes der kommer mange gode pointer og argumenter for hvorfor de har valgt Mads til.
Lad os håbe det bliver en success.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Det er godt nok en sløj præsentation af manden.
"- Der er tre ting, der tydeligt skiller sig ud ved Mads: den ene er hans åbenlyse kompetencer og interesse for standardsituationer. Det andet er, at han har solid erfaring fra at arbejde i et team, der var vant til at kæmpe for dets overlevelse, og den tredje er, at han har en personlig karisma, der i sig selv skaber en koncentration og dedikation omkring standardsituationer. Med hak i de tre bokse vil Mads supplere vores trænerteam på en fremragende måde i den situation, vi står i i dag, siger Björn Wesström."
Det virker som om man har haft et overdrevet behov for at signalere, at han er standardtræner og ikke vil udfordre til cheftrænerposten. At han er vant til at kæmpe for overlevelse er sikkert tænkt som: "Vi har indset hvor vi står og I kan regne med os". Men det kommer i stedet til at fremstå som endnu en kortsigtet ansættelse i den sportslige sektor. For betyder det, at Mads Lyng så ikke er den rigtige i august, hvis vi klarer frisag i maj?
Comment
Comment