Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Sakset fra OB.dk:
    "Stribede fans kan til gengæld glæde sig til årets første fællestræning lørdag kl. 10.45 i Ådalen, ligesom man allerede nu kan se frem til årets første træningskampe, hvor Kolding IF tager imod os lørdag den 13. januar kl. 13.00, mens vi møder B.93 på Vanløse Idrætspark fredag den 19. januar kl. 14.00.
    Efterfølgende venter flere træningskampe samt træningslejr i udlandet, og du kan holde dig opdateret om det resterende opstartsprogram her på siden"

    .....det er faktisk morsomt bare at skrive i udlandet. Den vil jeg selv til at bruge når børnene spørger hvor sommerferien skal foregå

    Det er sådan en meddelelse jeg ville forvente fra Hvidovre der er i superligaen for første gang i 50 år.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det håber jeg bestemt. Men mærkeligt, at der ikke er meldt noget ud. Så nemt er det hellere ikke at finde kvalificeret modstand på bagkant, hvis det er det, der som tilfældet.
      nu aner jeg ikke om de faktisk har lavet planer. Det håber jeg da.

      MEN skulle man lige kigge på hvad der ellers har været på programmet; så skulle der jo først lige findes en cheftræner - og uden at vide det så tænker jeg da han er inde over hvor en træningslejr skal gå til...og måske endda hvilke modstandere man møder.

      Derudover så var der ansættelsen af Nagel - og der skal findes en assistent. Så vel ikke ligefrem fordi man har ligget på den lade side.

      - HVIS SK først faldt endeligt på plads lige inden jul hvor han blev annonceret - så har der jo ikke været så meget tid at arbejde med endnu (hvis altså som jeg forudsætter at cheftræneren er inde over de beslutninger ifb med træningslejr)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        nu aner jeg ikke om de faktisk har lavet planer. Det håber jeg da.

        MEN skulle man lige kigge på hvad der ellers har været på programmet; så skulle der jo først lige findes en cheftræner - og uden at vide det så tænker jeg da han er inde over hvor en træningslejr skal gå til...og måske endda hvilke modstandere man møder.

        Derudover så var der ansættelsen af Nagel - og der skal findes en assistent. Så vel ikke ligefrem fordi man har ligget på den lade side.

        - HVIS SK først faldt endeligt på plads lige inden jul hvor han blev annonceret - så har der jo ikke været så meget tid at arbejde med endnu (hvis altså som jeg forudsætter at cheftræneren er inde over de beslutninger ifb med træningslejr)
        Som tidligere skrevet mener jeg en træningslejr bliver planlagt i løbet af efteråret og har reelt intet med personaleudfordringer at gøre.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Som tidligere skrevet mener jeg en træningslejr bliver planlagt i løbet af efteråret og har reelt intet med personaleudfordringer at gøre.
          og er det tilfældet så tilslutter jeg mig koret og undrer mig over der ikke er meldt noget ud

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            og er det tilfældet så tilslutter jeg mig koret og undrer mig over der ikke er meldt noget ud
            FS/SF skriver i dag at træningslejren bliver fra d. 29/1-12/2 "et sted i europa" under varmere himmelstrøg .. Spanien og Portugal nævnes. Der mangler dog de sidste underskrifter på aftalen melder avisen

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              nu aner jeg ikke om de faktisk har lavet planer. Det håber jeg da.

              MEN skulle man lige kigge på hvad der ellers har været på programmet; så skulle der jo først lige findes en cheftræner - og uden at vide det så tænker jeg da han er inde over hvor en træningslejr skal gå til...og måske endda hvilke modstandere man møder.

              Derudover så var der ansættelsen af Nagel - og der skal findes en assistent. Så vel ikke ligefrem fordi man har ligget på den lade side.

              - HVIS SK først faldt endeligt på plads lige inden jul hvor han blev annonceret - så har der jo ikke været så meget tid at arbejde med endnu (hvis altså som jeg forudsætter at cheftræneren er inde over de beslutninger ifb med træningslejr)
              Det er lige nøjagtig også min tanke. Der kan meget vel have været arbejdet på noget helt tilbage i Alm's sidste tid som har været på plads. Men det må jo alt andet lige være cheftræneren som har den øverste myndighed omkring en træningslejr ud fra et budget. Har Alm følt det var bedst med eksempelvis Tyrkiet og østeuropæiske modstandere og SK føler det skal være Spanien og nordiske modstandere, jamen så har der jo være behov for at sadle om.
              OB har de seneste år været ude i god tid og oplyse om opstarten, så jeg tror det er meget sandsynligt, man har haft planlagt noget, som man ved valget af ny cheftræner har måtte lave om, hvis det kunne lade sig gøre

              Comment


                #22
                Så blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
                https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Så blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
                  https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA
                  Det er godt nok en sløj præsentation af manden.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så blev det officielt: Mads Lyng er ny assistenttræner.
                    https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ma...eCvE%3D.WjDKqA
                    Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?
                      Øh ja... Det er jo der vi er.

                      Hvis ledelsen har indset det, ville det være første skridt mod at kunne rykke fremad.

                      Men mon dog de har det, og mon ikke bare Mads Lyng har fokus på foråret.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                        Det er godt nok en sløj præsentation af manden.
                        Yep. Der virker som man har glemt der og kunne lige sætte to ord til sammen meget hurtigt. Helt mærkeligt fordi ellers sælger OB hver ændring som guld og med mange fine ord.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Yep. Der virker som man har glemt der og kunne lige sætte to ord til sammen meget hurtigt. Helt mærkeligt fordi ellers sælger OB hver ændring som guld og med mange fine ord.
                          har du tjekket linket igen? Syntes da det er et fint skriv de kommer med...

                          Comment


                            #28
                            Og så velkommen til vores nye assistenttræner. Håber det lykkedes ham at få lidt styr på vores standard situationer - et sted vi har været ret sløje igennem noget tid, og når vi kniber med at skabe chancer i åbent spil så er det da helt sikkert et sted der bør prioriteres.

                            Halvandet år - måske lige til den korte side, men så har man da tid til at se hinanden an.

                            Godt der kom styr på det inden opstarten.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Vant til at spille om overlevelse? Skal vi så også gøre det fremover?
                              Det synes jeg måske også er at læse det mest negative frem i den artikel.
                              Jeg synes der kommer mange gode pointer og argumenter for hvorfor de har valgt Mads til.
                              Lad os håbe det bliver en success.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                                Det er godt nok en sløj præsentation af manden.
                                Jeg undrede mig meget over de her tre punkter:

                                "- Der er tre ting, der tydeligt skiller sig ud ved Mads: den ene er hans åbenlyse kompetencer og interesse for standardsituationer. Det andet er, at han har solid erfaring fra at arbejde i et team, der var vant til at kæmpe for dets overlevelse, og den tredje er, at han har en personlig karisma, der i sig selv skaber en koncentration og dedikation omkring standardsituationer. Med hak i de tre bokse vil Mads supplere vores trænerteam på en fremragende måde i den situation, vi står i i dag, siger Björn Wesström."

                                Det virker som om man har haft et overdrevet behov for at signalere, at han er standardtræner og ikke vil udfordre til cheftrænerposten. At han er vant til at kæmpe for overlevelse er sikkert tænkt som: "Vi har indset hvor vi står og I kan regne med os". Men det kommer i stedet til at fremstå som endnu en kortsigtet ansættelse i den sportslige sektor. For betyder det, at Mads Lyng så ikke er den rigtige i august, hvis vi klarer frisag i maj?

                                Comment

                                Working...
                                X