Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKöhler skade er bekræftet og han misser i bedste fald store dele af foråret
Trybull - Manneh er jeg som sådan tryg nok ved - men som vi så i efteråret så skal der være mulighed for at skifte i løbet af kampen - og hvad når karantæner og eller skader melder sig på banen?
Håber man stadig for hentet en ind på en permanent aftale og så kunne en kort leje aftale for Köhlers backup nok også gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKöhler skade er bekræftet og han misser i bedste fald store dele af foråret
Hvem er de andre 7 som aktuelt er ude?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er der mere om hvilken skade han pådrog sig?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er der mere om hvilken skade han pådrog sig?
De spillere der ikke er med:
Nicholas Mickelson - deltager ved Asia Cup for Thailand.
Alasana Manneh - er sammen med Gambia slået ud af Africa Cup of Nations og træner Tom Saintfiet er fyret. Alsana støder senere til OB's trup i træningslejren i Spanien.
Max Ejdum - knæskadet.
Charly Nouck Horneman - har været skadet siden sæsonstart.
Markus Jensen - blev skadet i den ene lyske i Christian Eriksen Cup.
Max Fenger - skadet.
Mohamed Buya Turay - i Alabama, USA for at få ny kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu kan jeg ikke læse artiklen - men der står; "otte andre spillere er heller ikke til dispostition" - så mon ikke det bla betyder dem der er med deres landshold; så Mickelson og Manneh må være et par af dem. Er Deedson også afsted?
Og Svens skade er katastrofalt for os. Ser ham som vores vigtigste midtbanespiller med det højeste bundniveau ved siden af Trybull.
Håber BW og NT selv hvor alvorligt situationen er og handler. Det er situationen hvor pengepungen skal åbnes og en ordentlig del af Minteh-millioner skal bruges på transfers selv hvis man havde en anden plan før."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
Köhler har fået et vrid i knæet, da han hang fast i banen. Hændeligt uheld, og en skade der ligner den han fik i september.
Alasana Manneh - er sammen med Gambia slået ud af Africa Cup of Nations og træner Tom Saintfiet er fyret. Alsana støder senere til OB's trup i træningslejren i Spanien.
Max Ejdum - knæskadet.
Max Fenger - skadet.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
Köhler har fået et vrid i knæet, da han hang fast i banen. Hændeligt uheld, og en skade der ligner den han fik i september.
Max Ejdum - knæskadet.
Max Fenger - skadet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Men det er måske ikke lige tiden til at vi skal eksperimentere med det.
Hvis klubben ikke henter noget nyt, kan det selvfølgelig blive det nødvendige at gøre.
Jeg må sige at det heller ikke er på 6'er positionen at vi er mest udsat. Köhler/Trybull - potato/potato. Med Manneh i truppen også så burde det gå der.
Tilfælde er vi alt for tynde på positionerne foran, der skal død og pine noget ind, Hampus Findell og nok også en mere oven i det overveje om man kan annullere Tongyas lejeaftale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så forstår jeg bestemt ikke, hvorfor Tyler ikke blev brugt mere
Jeg ved ikke med det Burey, det virkede underligt fra starten. Jeg er ikke sikker på at han overhovedet er købt ind til venstrekanten jeg tror der er nogen der har klokket i det.
Jeg kan huske at jeg stod nede i ådalen dagen efter han kom og da de skulle køre en øvelse i noget etableret angreb og han stillede sig i kø over bagved Charly og Selven, der blev da altså lige løftet nogen øjenbryn ude på tilskuerpladserne.
jeg kan ikke finde hoved eller røv i den transfer.Last edited by Striwetforlivet!; 25-01-2024, 13:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det vil fungere, det er en god idé at høre efter når Striwetforlivet! Siger de der ting
Jeg må sige at det heller ikke er på 6'er positionen at vi er mest udsat. Köhler/Trybull - potato/potato. Med Manneh i truppen også så burde det gå der.
Tilfælde er vi alt for tynde på positionerne foran, der skal død og pine noget ind, Hampus Findell og nok også en mere oven i det overveje om man kan annullere Tongyas lejeaftale.
10 i forsvaret
4 på midtbanen
og 10 i angrebet
- det var tyndt i forvejen, nu med köhler ude med skade og åbenbart også ejdum, som i forvejen næppe var tiltængt alt for meget spilletid.
Havde man ikke prøvet Yaya af på midten - måske Grubbe kan afløse der hvis det er påkrævet...men en skal der ind - så gerne vi fik 2
Comment
-
generelt er vi utroligt tyndt besat på midtbanen. Var lige inde og tjekke truppen på ob.dk.
10 i forsvaret
4 på midtbanen
og 10 i angrebet
- det var tyndt i forvejen, nu med köhler ude med skade og åbenbart også ejdum, som i forvejen næppe var tiltængt alt for meget spilletid.
Havde man ikke prøvet Yaya af på midten - måske Grubbe kan afløse der hvis det er påkrævet...men en skal der ind - så gerne vi fik 2
Comment
-
generelt er vi utroligt tyndt besat på midtbanen. Var lige inde og tjekke truppen på ob.dk.
10 i forsvaret
4 på midtbanen
og 10 i angrebet
Yahya ja måske, nu er det ikke meget jeg har set ham, men jeg synes han mangler noget koncentration i sit spil og jeg ser ham nok mere som stopper end midt. Grubbe tror jeg ikke helt på, på midten.
Skulle jeg vælge en og smide ind der så ville det være Owosu, ham tror jeg så tilgengæld også kunne vise at være virkelig god derinde.
Men som sagt vi mangler mere dynamiske spillere derinde, gerne med noget spilintelligens.
- Likes 1
Comment
Comment