Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror på en 7-8 stykker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Tror ikke på mere end 5 mio. Men 7-9 ville da kun være bedre, i øvrigt mener jeg også det er det Baskhim er værd. Under 7 mio er efter min mening, en skidt handel, også derfor jeg er ret pissed over JH for tiden.
      http://www.transfermarkt.de/jumplist.../spieler/91851

      Ifølge Transfermarkt var prisen 1,25 mio EU = ca. 9,3 mio DKr. Jeg ved ikke, hvor transfermarkt har deres transferpriser fra - det er vel lige så meget gæt som alle mulige andre kilder; men den pris er da rarere at tro på.

      Comment


        God pris if true

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-til-udlandet

          Comment


            JH afviser IKKE flere salg^

            eller som der står i artiklen "slag"
            Det må være samme sprogspasser som lavede sidste artikel også
            Last edited by fmprOB; 23-07-2014, 13:39.

            Comment


              hvad med du fik fingeren ud og sørgede for der kom nogen den anden vej.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Ja. Kom igang for helvede!!

                Comment


                  Ja tak!!!

                  Comment


                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-kaempe-klub

                    Comment


                      Mere fra Kadrii

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rund-af-nedtur

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        hvor utilfreds jeg end er med hans skifte til fck, så kan jeg sgu sagtens forstå hans bevæggrunde og syntes faktisk han håndtere det ganske flot - meget professionelt.....det kunne emil godt lære lidt af.

                        Comment


                          Fin artikel. God knægt 👍

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tja, rene ord for pengene - men sagt på en respektfuld måde. Forstår godt Kadrii, og rart han også lige kan fortælle om bevæggrundene, han er ikke den sidste der skifter væk på den baggrund.

                            Endnu engang tak til TC og PH for deres "flotte" afvikling af vores klub. Vi er gået fra at være topklub til at være bundklub, der håber på overlevelse....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hvor utilfreds jeg end er med hans skifte til fck, så kan jeg sgu sagtens forstå hans bevæggrunde og syntes faktisk han håndtere det ganske flot - meget professionelt.....det kunne emil godt lære lidt af.
                              Ja, han er helt igennem en yderst sympatisk spiller. Hans kommentar: "Men der er foregået nogle ting i klubben, og det er klubbens valg at køre det sådan, men.........." bekræfter vel fornemmelsen af, at der er noget grundlæggende galt i klubben...?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                                Ja, han er helt igennem en yderst sympatisk spiller. Hans kommentar: "Men der er foregået nogle ting i klubben, og det er klubbens valg at køre det sådan, men.........." bekræfter vel fornemmelsen af, at der er noget grundlæggende galt i klubben...?
                                mon ikke bare det er en reference til ændringerne i klubben? altså da han kom hertil var der stjerner/ældre spillere, mens da han sluttetede i klubben var omgivet af yngre spillere/ukendte spillere, til ingen løn

                                Comment

                                Working...
                                X