Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg ville kunne leve med det, hvis Stiften nogen sinde var først med noget som helst omkring OB. Men det er de ikke. Det er ikke andet end gamle rygter og tomgang. Hvis du sammenligner med den dækning andre lokalmedier har af deres fodboldhold, er Stiftens niveau pinligt.
    der er jeg absolut ikke uenig.. De henter vildt meget info til artikler herinde..
    men holder stadig på at det er en fin artikel skrevet til det brede fynske publikum

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ja det er jo ikke meget andet end en opsumering af hvad vi ved. Og jo lå OB til at skulle spille europæisk var muligheden for en forlængelse da større.....men næppe meget, kadrii er 23 og skal selvf. videre - en skam vi ikke nåede at få en sæson med emil, kadrii og falk på topniveau, kunne have været sjovt - og så kunne kadrii sikkert være afhændet til udlandet frem for fck.
      Enig . Også synd han skulle spilde mere end halvandet minut på det hovedløse projekt venstre back
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Selvfølgelig vil han gerne videre. Han kom til et tophold og forlader et middelmådigt hold. Synes han altid har gjort sit bedste selv da han måtte spille back fordi det endnu en gang ikke var lykkes at skaffe spillere til alle pladser.
        Nu skal angriberen findes på en højere hylde end den høje mørke.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Selvfølgelig vil han gerne videre. Han kom til et tophold og forlader et middelmådigt hold. Synes han altid har gjort sit bedste selv da han måtte spille back fordi det endnu en gang ikke var lykkes at skaffe spillere til alle pladser.
          Nu skal angriberen findes på en højere hylde end den høje mørke.
          angriberNE

          Comment


            Så har det første "chok" lagt sig efter salget af Kadrii.

            Jeg havde syntes, det var fint, hvis OB havde solgt ham for et vist beløb - til en udenlandsk klub! Jeg er SÅ skuffet over, at man igen vælger at sælge en bærende kraft til en anden klub i superligaen og dermed forstærke dem, samtidig med at man i den grad svækker sit eget hold. Medmindre at beløbet er så svimlende højt (a la Borring-salget), synes jeg ikke, det kan forsvares.
            Nuvel - Kadrii havde mere eller mindre meldt ud, at han ville videre, hvilket er fair nok. Men er man i OB virkelig SÅ forhippet på, at der skal penge i kassen, at man sætter dét over den sportslige del? Jeg mener - Kadrii i form ville uden tvivl hæve OB's chancer for avancement i ligaen. Har dette slet ikke nogen værdi pengemæssigt? Derudover er man jo nødt til, hvis man da overhovedet ønsker at holde et vist niveau i OB, at bruge en god slat af transfersummen på at erstatte Kadrii. Jeg har virkelig svært ved at se det fornuftige i det salg, medmindre transfersummen er SÅ stor, at de går og griner i skægget inde på direktionsgangene i OB.

            Det her gør sgu ondt - jeg ser "min" klub som værende uden ambitioner...det trækker gevaldigt ned i moralen hos mig
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Tror vi har muligheder for et godt angreb, det bliver nok svært her i efteråret. Men Mads Juncker og Skoubo har kun et halvt års kontrakt i Indien, og kan måske lokkes til OB i vinterpausen, en farlig duo.

              Udover det er der en del kontraktløse 1. divisions angribere og tidligere superliga angribere, her kan måske gøres et "fund".

              Uanset hvordan det vendes og drejes er det en katastrofe at miste Kadrii. OB ledelse er måske undskyldt med at han ville væk, og belært af tidligere erfaringer er det uklogt at beholde en spiller der vil videre.

              OB er desværre pt. ikke en attraktiv klub, finder det naturligt at vi også vil miste Emil og Falk i denne sæson.

              Vi kan så håbe på at et af vores talenter brænder igennem, det er heldigvis sket før i andre klubber.

              Forventningerne er nedskruet så meget, at OB snart kun kan overraske positivt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Så har det første "chok" lagt sig efter salget af Kadrii.

                Jeg havde syntes, det var fint, hvis OB havde solgt ham for et vist beløb - til en udenlandsk klub! Jeg er SÅ skuffet over, at man igen vælger at sælge en bærende kraft til en anden klub i superligaen og dermed forstærke dem, samtidig med at man i den grad svækker sit eget hold. Medmindre at beløbet er så svimlende højt (a la Borring-salget), synes jeg ikke, det kan forsvares.
                Nuvel - Kadrii havde mere eller mindre meldt ud, at han ville videre, hvilket er fair nok. Men er man i OB virkelig SÅ forhippet på, at der skal penge i kassen, at man sætter dét over den sportslige del? Jeg mener - Kadrii i form ville uden tvivl hæve OB's chancer for avancement i ligaen. Har dette slet ikke nogen værdi pengemæssigt? Derudover er man jo nødt til, hvis man da overhovedet ønsker at holde et vist niveau i OB, at bruge en god slat af transfersummen på at erstatte Kadrii. Jeg har virkelig svært ved at se det fornuftige i det salg, medmindre transfersummen er SÅ stor, at de går og griner i skægget inde på direktionsgangene i OB.

                Det her gør sgu ondt - jeg ser "min" klub som værende uden ambitioner...det trækker gevaldigt ned i moralen hos mig
                meget enig
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Så har det første "chok" lagt sig efter salget af Kadrii.

                  Jeg havde syntes, det var fint, hvis OB havde solgt ham for et vist beløb - til en udenlandsk klub! Jeg er SÅ skuffet over, at man igen vælger at sælge en bærende kraft til en anden klub i superligaen og dermed forstærke dem, samtidig med at man i den grad svækker sit eget hold. Medmindre at beløbet er så svimlende højt (a la Borring-salget), synes jeg ikke, det kan forsvares.
                  Nuvel - Kadrii havde mere eller mindre meldt ud, at han ville videre, hvilket er fair nok. Men er man i OB virkelig SÅ forhippet på, at der skal penge i kassen, at man sætter dét over den sportslige del? Jeg mener - Kadrii i form ville uden tvivl hæve OB's chancer for avancement i ligaen. Har dette slet ikke nogen værdi pengemæssigt? Derudover er man jo nødt til, hvis man da overhovedet ønsker at holde et vist niveau i OB, at bruge en god slat af transfersummen på at erstatte Kadrii. Jeg har virkelig svært ved at se det fornuftige i det salg, medmindre transfersummen er SÅ stor, at de går og griner i skægget inde på direktionsgangene i OB.

                  Det her gør sgu ondt - jeg ser "min" klub som værende uden ambitioner...det trækker gevaldigt ned i moralen hos mig
                  OB har ambitioner, men for at få dem udført kræver det først og fremmest at økonomien kommer tilbage på sporet, hvilket klubben er godt i gang med. Vi havde ambitioner om at blive mestre og kvalificere os til CL, hvilket gjorde at vi satsede hårdt økonomisk. Vi var tæt på da vi nåede et pointantal, der i 9 ud af 10 sæsoner ville have gjort os til mestre, men desværre havde FCK en supersæson, der gjorde vi "kun" blev nr. 2. Det betød at vi skal starte forfra økonomisk, og det tager altså bare tid. Medmindre man gør som BIF og får masser af kroner i kassen udefra, så tager det en del år at bygge det op igen, men jeg er 100 % sikker på at vi stadig har ambitioner om at blive mestre, lige nu er pengene bare ikke til det.

                  Vi er i en situation, hvor vi ikke skal sammenligne os med det OB hold for 4 år siden, men snarere det hold fra starten af 00-erne, hvor vi langsomt år for år byggede mere og mere på, og til sidst var fast i toppen af dansk fodbold. Tror det er den ambition der er i klubben nu, hvor det vil være urealistisk at tro vi kan være med i toppen, da både FCK og nu BIF har langt flere penge at gøre med.
                  Last edited by WhyNot?; 20-07-2014, 11:59.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    OB har ambitioner, men for at få dem udført kræver det først og fremmest at økonomien kommer tilbage på sporet, hvilket klubben er godt i gang med. Vi havde ambitioner om at blive mestre og kvalificere os til CL, hvilket gjorde at vi satsede hårdt økonomisk. Vi var tæt på da vi nåede et pointantal, der i 9 ud af 10 sæsoner ville have gjort os til mestre, men desværre havde FCK en supersæson, der gjorde vi "kun" blev nr. 2. Det betød at vi skal starte forfra økonomisk, og det tager altså bare tid. Medmindre man gør som BIF og får masser af kroner i kassen udefra, så tager det en del år at bygge det op igen, men jeg er 100 % sikker på at vi stadig har ambitioner om at blive mestre, lige nu er pengene bare ikke til det.

                    Vi er i en situation, hvor vi ikke skal sammenligne os med det OB hold for 4 år siden, men snarere det hold fra starten af 00-erne, hvor vi langsomt år for år byggede mere og mere på, og til sidst var fast i toppen af dansk fodbold. Tror det er den ambition der er i klubben nu, hvor det vil være urealistisk at tro vi kan være med i toppen, da både FCK og nu BIF har langt flere penge at gøre med.
                    Helt enig.

                    Og lad os nu give den gas de næste tre timer fra tribunen, sofaen, stranden eller hvor man nu sidder og kan sende god karma efter striwerne:-)

                    Comment


                      Kunne vi ikke begynde at rode med klausuler a la den Suarez havde i LFC?
                      Så hvis spiller X skal til en anden SL-klub er prisen 15 mio, men byder en udenlandsk klub er prisen 11 mio, f.eks.
                      Det vil sende et signal i stil med 'ja, vi sælger til en SL-klub, men prisen er så derefter'.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Kadrii får debut nu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det kan betyde mange ting - f.eks.:
                          1. Du er træt af at alle spillere, som du har på trøjen forlader klubben få uger efter du har fået trykt deres navn.
                          2. Du har haft en trøje liggende uden navn, nu ved du, at vi signer en superstjerne og det navn har du lige fået trykt på din sidste trøje.

                          Bliver det en 1 .... eller 2... ?

                          Mest #1 De ryger til fck alle sammen :-D Absalonsen, Gisla, & nu Kadrii

                          Comment


                            Tankevækkende at man lader Kadrii smutte så tidligt i vinduet. Vi havde da cirka en million gange mere brug for ham i august end FCK har.

                            Man kunne da lave aftalen og vente med at effekture den til vi havde en erstatning på plads.

                            Står der en ny spiller til træning om et par timer giver det mening ellers...........er det sort for mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Tankevækkende at man lader Kadrii smutte så tidligt i vinduet. Vi havde da cirka en million gange mere brug for ham i august end FCK har.

                              Man kunne da lave aftalen og vente med at effekture den til vi havde en erstatning på plads.

                              Står der en ny spiller til træning om et par timer giver det mening ellers...........er det sort for mig.
                              Money talks - nogen i OB spiller hasard med klubbens eksistens i superligaen. Hvis ikke folk i OB kan se, det er hovedløst at sælge vores måske bedste spiller, samtidig med at vi hårdt mangler afløsere i truppen - og så lige op til premieren - så er noget helt galt...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Som andre har været lidt inde på, det salg kunne få dårlig indflydelse på andre spillere/salg

                                http://www.bold.dk/nyt/falk-en-sort-...adrii-skiftede

                                Comment

                                Working...
                                X