Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er så hans måde at vurdere tingene på.

Hørte godt i podcasten han var utilfreds med kritikken af Krogh

Martin Davidsen hylder middelmådighed når han kritiserer diverse medier, fans og internet krigere for at være for hårde.

3 sejre i 13 kampe i nordicbet ligaen, plus en nedadgående spiral spillemæssigt giver uundgåeligt kritik.

Nu er det så åbenbart assistenterne der skal være støttepædagog for cheftræneren.
    Synes slet ikke Davidsen forholder sig til den spillemæssige krise.

Fortsætter vi med Krogh efter sommerferien og det går galt, falder det tilbage på TB.
    Så kan begge 2 være væk før vi ser os om..

Får Krogh os i top 6 næste sæson er der en del der ser dumme ud. Det ville være fantastisk.
    enig.

jeg må sige jeg også var noget skuffet over deres "diskussion" om Krogh - alle forbehold (eller undskyldninger) var linet op - og så var det ellers trættende at folk var kritiske.

Selvfølgelig betyder fraværet af Bonde og salget af Manneh noget. Men det er jo ikke fordi spillet var forrygende selv da de spillede - resultaterne var langt bedre, ja.

Jeg håber stadig ikke Krogh får muligheden for at få os i top 6 - jeg mener det vil være en eklatant fejl ikke at skifte ham nu til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Han peger jo selv på Mads Lyng og transitionstræneren, som et sted, hvor man kunne bringe mere Superligaerfaring ind, så det gør han jo dér.

Med den (insider)viden jeg fornemmer Martin Davidsen fra tid til anden sidder inde med - også qua hans arbejde som mediemand dedikeret næsten 100% til OB-stof - synes jeg, det er en markant udmelding, når han skriver: "Som jeg hører det, er det da overhovedet heller ikke et tema i OB at skifte træner".

Han skriver ikke, han ved noget, men det skriver han jo lidt alligevel.
      men det er vel hverken assistenten eller transitionstræneren der skal lægge taktikken, og måske endnu vigtigere - ændre den in game, når plan a ikke lykkedes. Og man kunne sige; hvorfor skifte MAds Lyng - ja han har udløb - men vi er da blevet markant bedre til dødbolde under ham...modsat det generelle udtryk som vel falder under Krogh.

Comment

Det er så hans måde at vurdere tingene på.

Hørte godt i podcasten han var utilfreds med kritikken af Krogh

Martin Davidsen hylder middelmådighed når han kritiserer diverse medier, fans og internet krigere for at være for hårde.

3 sejre i 13 kampe i nordicbet ligaen, plus en nedadgående spiral spillemæssigt giver uundgåeligt kritik.

Nu er det så åbenbart assistenterne der skal være støttepædagog for cheftræneren.
        Synes slet ikke Davidsen forholder sig til den spillemæssige krise.

Fortsætter vi med Krogh efter sommerferien og det går galt, falder det tilbage på TB.
        Så kan begge 2 være væk før vi ser os om..

Får Krogh os i top 6 næste sæson er der en del der ser dumme ud. Det ville være fantastisk.
        Jeg kan sagtens købe argumentet med at vi selvfølgelig også mangler bedre spillere, faciliteter osv, og alt sammen vil selvfølgelig hjælpe til at løfte os.
        Jeg ville også sagtens kunne leve med at Krogh kørte bussen videre med de resultater han har skabt i foråret, hvis vi begyndte at se tendenser til en retning i OB's spil. I en kamp imod et naivt EFB-hold, hvor han fuldstændig læste deres koncept med at være modige på bolden, og derfor sætter hårdt ind med presspillet. Her så vi tendenser til noget. I resten af foråret har det været forvirrende og idé-forladt, og man kan ikke skyde skylden entydigt på at, det selvfølgelig også er svært når alle hold bare parkere bussen imod os. Det er der flere der gør, men et hold som Hvidovre var bare bedre i deres pres, på bolden og manglede sådan set bare den sidste kvalitet spiller for spiller. Den har Krogh haft hele sæsonen på flere parametre og uden at have de ekstra procenter spiller for spiller, som han ikke får i suppen, så bliver jeg enormt bekymret, sikker oprykning eller ej

Comment

Når MD sidder med sine kammersjukker - herunder Thomas Dahlsløkke, der har tordnet mod manglende tydelighed i SK's spillestil og utallige rotationer - undlader MD at kommentere på negativiteten. Det er simpelthen for hyklerisk IMO

Comment

Leif R lyder til at forsvare sig selv lidt efter Engstrøms angreb på ham i SFÅ

https://fyens.dk/ob/middelfart-traen...fbbd67bad59-14

Nogen der kan gengive lidt?

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
              Når MD sidder med sine kammersjukker - herunder Thomas Dahlsløkke, der har tordnet mod manglende tydelighed i SK's spillestil og utallige rotationer - undlader MD at kommentere på negativiteten. Det er simpelthen for hyklerisk IMO
              Fuldstændig enig. Har tidligere nævnt de ikke holder sig tilbage i SFÅ.

Niveauet i SFÅ er også rykket ned i nordicbet ligaen. Spørgsmålet er om de rykker op igen.

Comment

Fuldstændig enig. Har tidligere nævnt de ikke holder sig tilbage i SFÅ.

Niveauet i SFÅ er også rykket ned i nordicbet ligaen. Spørgsmålet er om de rykker op igen.
                Udfordringen for MD er jo, at hans hovedforretning er en one-trick pony.

Comment

Må jeg foreslå at lade være med at lytte til SFÅ?

Det er et uafhængigt medie, som vel tilbyder OBs fans den vel nok bedste/største fan dækning i Danmark.
                  De udkommer med 2-3 afsnit om ugen, selvom OB spiller i første division.

Svar på deres spørgeskema når de sender det ud, og spar os andre for jeres galde.
                  Last edited by Mfriise; 05-05-2025, 20:01.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det er et uafhængigt medie, som vel tilbyder OBs fans den vel nok bedste/største dækning fan dækning i Danmark.

Svar på deres spørgeskema når de sender det ud, og spar os andre for jeres galde.
                    Så han må være kritisk overfor kritikere, men ikke selv modtage kritik

Uafhængigt er vel en tilsnigelse, men synes generelt at han gør det fint, men mærker også at han ikke tør "skrue bissen på" i ny og næ.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Uafhængigt er vel en tilsnigelse, men synes generelt at han gør det fint, men mærker også at han ikke tør "skrue bissen på" i ny og næ.
                      Er ret overbevist om at han ville svare dig, hvis du skrev til deres mail, i stedet for at skrive om det på forum.

Uafhængigt er vel ikke en tilsnigelse, når de ikke modtager nogen former for betaling af OB.
                      Men det er klart de har nogle relationer til folk i OB, som de plejer for at kunne give den bedste dækning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu lytter/læser jeg tæt på 100% af alt OB-dækning - herunder SFÅ, og jeg er meget uenig i din analyse.

SFÅ har flere gange haft Søren Krogh til debat, der har været ytret en saglig kritik af både Dahlslykke, Jonas Knudsen og flere andre. Derudover sender de jævnligt stikpiller til OB's kommunikationsafdeling, og OB-ledelsens kritik af de "skeptiske" OB-fans.

Hvad SFÅ ikke begiver sig ud i, er hjernedød usaglig kritik, hvor de bruger ord og vendinger, der er ukonstruktive for at lefle nedad for en stor utilfreds fanskare. Det gør de ikke - er min vurdering - fordi det udover at være dumt at høre på, og være dødbringende for deres status som et relativt seriøst fan-medie, også fuldstændig massakrere det gode samarbejde man som journalist skal have med sine kilder. Man må gerne gå kritisk til sine kilder, hvilket SFÅ gør, når det er relevant. De går så i dette tilfælde kritisk til deres lyttere og læsere - hvilket også er okay. Men hvis SFÅ eller Leif Rasmussen på FS brændte deres broer til Ådalen ved at skrive sønderlemmende og usaglige kritiske analyser, så ville alt adgang forsvinde og alle kilder tørre ud. Og så var OB dækningen af en nogenlunde åben klub en saga blot.

Det kan aldrig være en tilsnigelse at kalde et medie, der ikke modtager en krone i støtte af OB for et uafhængigt medie. Jeg ved ikke engang om de modtager mediestøtte, men ellers er de vel 100% båret af abonnements- og annonceindtægter. Hvilket er en gigantisk præstation i medie-Danmark.

Sidst men ikke mindst, tror jeg hjertens gerne SFÅ modtager din kritik, og lytter til den. Jeg har aldrig oplevet andet end en enorm vilje til at dække de emner, der optager fansene.

Comment

Er ret overbevist om at han ville svare dig, hvis du skrev til deres mail, i stedet for at skrive om det på forum.

Uafhængigt er vel ikke en tilsnigelse, når de ikke modtager nogen former for betaling af OB.
                          Men det er klart de har nogle relationer til folk i OB, som de plejer for at kunne give den bedste dækning.
                          Nu svarede jeg på baggrund af dette indlæg #773 og #778

Så det må jeg ikke kommenterer på ?

Kritik af TB må så heller ikke skrives her, men skal sendes på email til ham... det samme med SK og NT

Øøøhhh, du ved godt, at du er på et "debatforum" ? !

Det er jo et sammenfald af sponsorer, lån af lokaler m.m. Desuden kan en for kritisk tilgang koste, når formålet med mediet er så snævert. Siger ikke at det er noget der sker bevidst, hvilket jeg ikke håber, men måske ubevidst !

Comment

Det er et uafhængigt medie, som vel tilbyder OBs fans den vel nok bedste/største fan dækning i Danmark.

Man behøver vel ikke sende mails eller svare på spørgeskemaer, hvis man oplever, at den lunkne stemning omkring SK blandt andet har fået ugentlig nærning i SFÅ. Der er ikke blevet lagt fingre imellem. Panelisterne har heller ikke været upåvirkede af de frustrationer de oplever, når de har set kampene i foråret, når de bagefter sidder i studiet og analyserer kampene. MD har ikke påtalt kammeraternes negative ytringer. Han har oven i købet ladet andre passe mikrofonen, hvilket vel betyder, at han deltager i debatten som ekspert og sætter sig selv fri til at komme med sine egne holdninger.I den sammenhæng havde det klædt MD at tone rent flag, men som nogen skriver, vil han ikke brænde sine bånd til klubben - det gælder både den klub, der hedder OB men vel også Klub SFÅ. Jeg synes stadig det er fedtspil og hykleri af MD - det må jeg vel godt mene på dette fanforum?

Comment

Nu lytter/læser jeg tæt på 100% af alt OB-dækning - herunder SFÅ, og jeg er meget uenig i din analyse.

SFÅ har flere gange haft Søren Krogh til debat, der har været ytret en saglig kritik af både Dahlslykke, Jonas Knudsen og flere andre. Derudover sender de jævnligt stikpiller til OB's kommunikationsafdeling, og OB-ledelsens kritik af de "skeptiske" OB-fans.

Hvad SFÅ ikke begiver sig ud i, er hjernedød usaglig kritik, hvor de bruger ord og vendinger, der er ukonstruktive for at lefle nedad for en stor utilfreds fanskare. Det gør de ikke - er min vurdering - fordi det udover at være dumt at høre på, og være dødbringende for deres status som et relativt seriøst fan-medie, også fuldstændig massakrere det gode samarbejde man som journalist skal have med sine kilder. Man må gerne gå kritisk til sine kilder, hvilket SFÅ gør, når det er relevant. De går så i dette tilfælde kritisk til deres lyttere og læsere - hvilket også er okay. Men hvis SFÅ eller Leif Rasmussen på FS brændte deres broer til Ådalen ved at skrive sønderlemmende og usaglige kritiske analyser, så ville alt adgang forsvinde og alle kilder tørre ud. Og så var OB dækningen af en nogenlunde åben klub en saga blot.

Det kan aldrig være en tilsnigelse at kalde et medie, der ikke modtager en krone i støtte af OB for et uafhængigt medie. Jeg ved ikke engang om de modtager mediestøtte, men ellers er de vel 100% båret af abonnements- og annonceindtægter. Hvilket er en gigantisk præstation i medie-Danmark.

Sidst men ikke mindst, tror jeg hjertens gerne SFÅ modtager din kritik, og lytter til den. Jeg har aldrig oplevet andet end en enorm vilje til at dække de emner, der optager fansene.
                              "Men hvis SFÅ eller Leif Rasmussen på FS brændte deres broer til Ådalen ved at skrive sønderlemmende og usaglige kritiske analyser, så ville alt adgang forsvinde og alle kilder tørre ud. Og så var OB dækningen af en nogenlunde åben klub en saga blot."

Hvor får du fra at kritiske analyser per automatik er usaglige ?

Skal de kun skrive sunshine artikler for ikke at ødelægge deres netværk ?

I min verden burde de finde andre sponsorer end Albani og EnergiFyn, hvis man påberåber sig uafhængighed.

Comment

Det behøver de vel heller ikke at gøre. Syntes da heller ikke al kritikken er usaglig, jeg ved ikke hvad der foregår på twitter og facebook - men er tonen herinde så usaglig? 3 sejre i 13 kampe, manglende udtryk på banen - er det så ikke relevant at diskuterer Krogh?

Jeg holder generelt meget af SFÅ - men syntes Davidsen har en tendens til lidt at køre al kritik på digitale medier over en kam. Syntes jeg også han gjorde i går. Og så har man en af Kroghs kollegaer/bekendte/venner med i panelet...det er måske ikke så smart.

Hvis man kan bringe Mads Lyng og transitionstræner i spil som mulige ændringer (som MD gør i dag) hvorfor så ikke Krogh - han har vel trods alt mest at skulle have sagt ifht spillet på banen. Bech skal da også have sin del af kritikken - han har da langt fra givet Krogh optimale arbejdsbetingelser.

Generelt bør man vel kigge på alt og evaluere - heriblandt også cheftræneren. Og mon ikke man så småt er begyndt at evaluere sæsonen og de udviklinger der har været - den korte pause inden opstart gør jo at man et eller andet sted er nødt til at begynde den snak.

Comment

Working...
                                X