Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
TB kunne bare havde sagt - "SK har sørget for en oprykning, som var klubbens (sekundære) mål, men nu skal vi sammen se på, hvad vi gør efter sæsonen er afsluttet". Nem og harmløs kommentar
uanset hvad så vil der blive spekuleret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægJeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
Jeg har svært ved at se det gå meget anderledes hvis man vælger med at fortsætte med Krogh ved roret.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ikke mere ekstraordinær end Fredericia der har vundet lige så mange kampe ..
Det er ikke ekstraordinært (godt) at ryge ud af pokalen i første runde til et hold en division ringere …
Vores point snit er på niveau med de andre hold der har vundet NB-Ligaen de seneste år.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægJeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis nu bare journalisten havde spurgt ind til , hvad det er Søren synes der er ekstraordinært.
Vores point snit er på niveau med de andre hold der har vundet NB-Ligaen de seneste år.
er sjældent et godt grundlag for ret meget. Om SK skal fortsætte i klubben vil jeg ikke dømme på, men han er rykket med et decimeret hold UDEN den måske vigtigste centrale spiller vi har haft i årevis.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er da ekstraordinært med den situation klubben var/er i efter den totale nedsmeltning i den forrige sæson. Ævl og kævl på ledelsesgangen og også internt i truppen
er sjældent et godt grundlag for ret meget. Om SK skal fortsætte i klubben vil jeg ikke dømme på, men han er rykket med et decimeret hold UDEN den måske vigtigste centrale spiller vi har haft i årevis.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er da ekstraordinært med den situation klubben var/er i efter den totale nedsmeltning i den forrige sæson. Ævl og kævl på ledelsesgangen og også internt i truppen
Det er vel en af de største favoritter i de seneste sæsoner.
Er det Bonde du vurderer som den måske vigtigste spiller i årevis ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er den aktuelle situation, og så anerkender jeg fuldt ud at det var mesterligt at vi vandt de første 8. De festlige tider er bare forbi, og derfor er der kun ganske få, der smiler igen, når SK helt stolt fortæller om sin overbevisende oprykning.
De 8 sejre i træk med flere flotte kampe kan ingen steder bruges, når det hedder superliga næste år. Det er resultaterne og præstationerne fra sidst i sæsonen, som bliver udgangspunktet for opstarten, og det ser lige nu ud til at være på et middelmådigt førstedivisionsniveau. Det smiler kun SK over tror jeg.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Var det odds 1.80 OB gav som vinder af NB inden sæsonstarten?
Det er vel en af de største favoritter i de seneste sæsoner.
Er det Bonde du vurderer som den måske vigtigste spiller i årevis ?.
Last edited by manner; i dag, 05:54.Believe OB
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det var ekstraordinært at vinde 8 kampe i træk som den nedrykker vi var med kæmpemæssig udskiftning i truppen, spillere på de udsattes ø og hvad har vi. Siden da er vi støt og roligt blevet dårligere og dårligere, og pointsnittet er faldet til et utilfredsstillende niveau igennem en lang periode på 13 kampe, der kun har resulteret i 3 sejre og 17 point.
Det er den aktuelle situation, og så anerkender jeg fuldt ud at det var mesterligt at vi vandt de første 8. De festlige tider er bare forbi, og derfor er der kun ganske få, der smiler igen, når SK helt stolt fortæller om sin overbevisende oprykning.
De 8 sejre i træk med flere flotte kampe kan ingen steder bruges, når det hedder superliga næste år. Det er resultaterne og præstationerne fra sidst i sæsonen, som bliver udgangspunktet for opstarten, og det ser lige nu ud til at være på et middelmådigt førstedivisionsniveau. Det smiler kun SK over tror jeg.
Last edited by manner; i dag, 06:38.Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er meget enig i hensigt af sidste efterår. Ingen havde vel forventet den totale dominans vi havde i ligaen der. Og efter den kollaps holdet oplevede før viste SK sig som den rigtige at samle truppen og genstarte. Desværre holdt det ikke i foråret, der ser vi mere en nedgående udvikling. Selvom SKs arbejdsbetingelser er ikke de bedste med manglende erstatning for skadede Bonde og Manneh så kan ikke se at vi udvikler en bæredygtig spillestil. Og forårets pointsnit ville ikke være god nok for en oprykning.
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi kom som nedrykket SL-hold med et lidt andet tempo i benene og i tanken også. Det så vi bl.a. i første kamp mod Fredericia hvor de blev sendt hjem med en kraftig ørefigen og i flere andre kampe hvor vi scorer sent i kampene. Siden er tempoet faldet og som TB har sagt før så bliver man selv et NB-liga hold over tid når det er den række der spilles i. Jeg forsvarer ikke SK/TB men jeg synes at de skal have den ros de har fortjent, og ikke mindst den kritik de også har fortjent. Hans (SKs) fremtoning på skærmen er en helt anden ting, som tydeligt bære præg af at han ikke har medietække.
Og så synes det er alt for risikabelt at bruge et halvt år om at kigge hvem af de unge man kan tage med i sted af at spille et hold tilsammen i hensigt af Superligaen. Der skal tilføres meget kvalitet. Bonde var en absolut profil i NordicBet men på Superligaen? Der er han vel en habil midtbanespiller. Og hvis man ser hvordan det gik uden ham for os så viser det vel at vi skal steppe op gevaldigt. Og nu bliver der kun en forberedelse at spille det nye hold tilsammen hvor man ja også skal se at vi næppe har truppen tilsammen på første dag men skal vel se at vi har en plads ret langt tilbage i fødekæden.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment