Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
    Relativ klar og tydelig kommunikation fra TB i dagens FS.

'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er vi ikke i mål. Vi har været udfordret på udtrykket, fordi vi har været i en stor omstilling. Det har vi håndteret godt, selv om der forsvandt 15 spillere, og der kun kom en enkelt ind. Spillemæssigt er vi ikke i land endnu. Jeg havde nok troet, at man havde set det mere tydeligt i foråret end i efteråret. Fordi vi så havde haft mere tid sammen. Det er ikke blevet meget, meget klart, hvordan vi spiller, siger Troels Bech.

Jeg havde gerne nøjes med lidt færre point og et tydeligere udtryk.'

Og om de (tre) spillere Troels Bech nævner vi som minimum henter ind denne sommer:
    “Vi vil gerne have nogen, som har kendskab til Superliga. Altså det betyder noget for os. Vi vil også gerne have nogen, der kender OB, og synes, det er et sted at give noget, inden de får noget tilbage.​“

Det lugter vel lidt af:
    Daniel Høegh
    Rasmus Falk
    Anders Klynge

;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Og om de (tre) spillere Troels Bech nævner vi som minimum henter ind denne sommer:
      “Vi vil gerne have nogen, som har kendskab til Superliga. Altså det betyder noget for os. Vi vil også gerne have nogen, der kender OB, og synes, det er et sted at give noget, inden de får noget tilbage.​“

Det lugter vel lidt af:
      Daniel Høegh
      Rasmus Falk
      Anders Klynge

;-)
      Dyr, dyr og bliver vel i SIF hvis han bliver i SL med mindre en top3 klub melder sig ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det lugter vel lidt af:
        Daniel Høegh
        Rasmus Falk
        Anders Klynge

;-)
        Klynge vil på et udenlandseventyr

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Klynge vil på et udenlandseventyr
          Det vil alle, men ikke alle kommer det og ellers kan man jo også komme det efter et år eller to i OB.

Comment

Det vil alle, men ikke alle kommer det og ellers kan man jo også komme det efter et år eller to i OB.
            Tvivler

https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...l-til-udlandet

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Zorninger og Retov som assistent - måske en mulighed - begge ledige.....
              Så skal der fandme også leveres! Det bliver lige lovlig meget Brøndby efter min smag

Men alt kan jo tilgives og kan de lokke 3-4 profilerede spillere til og levere noget god fodbold, så kan selv jeg vel lære at abstrahere fra den stank af Brøndby de ansættelser vil efterlade

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er du ikke ene om. Tror nu de fleste er enige om at Troels ikke ligefrem har gjort det nemt for Krogh, ved hans måde at håndtere transfervinduerne på, small trup osv.

Det glæder mig også at Krogh formåede at få vendt skuden og sikre oprykning - så han kan gøre sæsonen færdig, frem for den fyring midt i slutspillet jeg så småt begyndte at frygte.

Alle de forbehold ændre dog ikke så meget set fra min stol; Krogh bør være fortid når sæsonen slutter, jeg tror ikke på han er god nok og skal vi have en chance for overlevelse så skal holdet styrkes, startende med cheftræner posten.
                Det er vel en del af projektet for at få gennemført det der har været italesat i mange år efterhånden med egne talenter og rutinerede kræfter som "stivere i korsettet". Så SK har vel gået til opgaven med åbne øjne. I år har klubben så gjort sig erfaringer med hvor stærkt akademiet står og på hvilke pladser de sandsynligvis råder over talenter der skal arbejdes videre med .. og sikkert også hvilke talenter der ikke skal videre med "på rejsen" i SL. Jeg hælder til at SK udskiftes efter sæsonen når nu oprykningen er sikret, men ikke at det ville være tilfældet hvis oprykningen var udeblevet

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvis vi henter Zorniger ind, så er jeg bange for vi begår præcis samme fejl, som vi har gjort adskillige gange de sidste 10-15 år.. Hvor vi vælger én som er modsætning til det vi allerede har, i håb om, at det jo må kunne løse alle problemer..
                  HVIS vi skal have ny træner, så skal vi være 100% sikker, at det er én der køber ind på visionen for klubben. Og én af vores helt store målsætninger er jo især, at få flere talenter ind omkring holdet. Og der må man jo bare sige, at udfra det vi så i Brøndby, er det jo ikke ligefrem det Alexander Zorniger står for..
                  Desuden skal vi være sikre på, at det er én der forstår kulturen omkring klubben, fans og hele sammenhængen deri. Det gør Krogh.
                  Det er så ærgerligt SK ikke er lykkedes mere med spillestilen en han er. For jeg synes, at når det ER lykkedes, så har der været fremragende, og han passer perfekt ind ift. at have en rolig, dedikeret og tålmodig leder der forstår den omstilling vi har været / er i.
                  Jeg er dog fuldt ud enig i, at spillet har været alt for svingende, og det har taget ham for lang tid, at finde frem til en spillestil. Samt, det også er tydeligt at hans manglende erfaring koster i kampene. Og derfor ville jeg heller ikke klage hvis vi fik en anden træner. I så fald, håber jeg bare at Krogh kan få lov at blive i en anden rolle i klubben, da jeg tror han er en vigtig mand for os.

Comment

Working...
                  X