Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det står dig jo frit for at købe OB ud af OS&E eller muligvis hele OS&E.
    Direktøren har for længst meldt ud, at bestyrelsen og i sidste ende bestyrelsesformanden/ejeren vil se positivt på seriøse tilbud.

og hvis du mener at det er en useriøs kommentar så lad mig bemærke at “NT skal væk, NTs kompaner skal væk” er på samme niveau, hvis ikke man har et reelt alternativ.
    Det er en klassisk logisk fejlslutning. Man kan fint kritisere uden at opstille et alternativ - kritikken kan fint bedømmes som argument uden alternativ.

Førsteholdet er for mig kun formelt OB så længe NT og BW er i klubben. Det er en ren subjektiv udmelding. Jeg føler intet for førsteholdet, som det er nu. Samtidigt er jeg helt bekendt med, at en ny ejer kan blive en katastrofe. Der er ingen vindere. Deraf min apati.

Jeg tror både OB og jeg skal være glade for at jeg ikke har midlerne til at købe klubben - trods alt :).
    Last edited by Jungledyret; 08-05-2024, 08:48.

Comment

Jeg er ikke i position til at afgøre om Thorborg og Co. er de rigtige eller ej.
      Jeg kan heller ikke 100% afkode hvor meget eller lidt de blander sig/kontrollere/dikterer dagligdagen.

Jeg kan kun se og vurdere den træner og de spillere vi har, ud fra det jeg ser og hører til kamp, træning, interviews etc. Det er muligt forholdende ikke er de bedste, eller dårlige eller noget helt tredje. .. egentlig er jeg også ligeglad.

Jeg kan bare se, at vores spillere ligner 1. Divisionsspillere i den tunge ende, samt vores træner på de fleste parametre fremstår svag og uden evne til at flytte noget som helst.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kampen mod Vejle.
        Vejle spillere den hele tiden viser knyttede næver til hinanden, gav highfive, opildnede hinanden, gik til stålet i duellerne. Selv da de var foran skyndte de på bolddrengene fordi de så muligheder.

OB hjørnespark ender hos Myhra. Som i øvrigt filmer, fordi vi åbenbart havde alt tid i verden.

Det er kraftedeme en joke!!!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Kampen mod Vejle.
          Vejle spillere den hele tiden viser knyttede næver til hinanden, gav highfive, opildnede hinanden, gik til stålet i duellerne. Selv da de var foran skyndte de på bolddrengene fordi de så muligheder.

OB hjørnespark ender hos Myhra. Som i øvrigt filmer, fordi vi åbenbart havde alt tid i verden.

Det er kraftedeme en joke!!!
          Ingen gule kort i en overlevelseskamp er også med til at tegne billedet af en slatten indsats
          Last edited by Magge; 08-05-2024, 17:01.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ingen gule kort i en overlevelseskamp er også med til at regne billedet af en slatten indsats
            Man ser heller ikke spillere fre Vejle gå til pressen, og holde salgstaler om at de er for gode til 1.division. De er et hold, kæmper for hinanden.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Man ser heller ikke spillere fre Vejle gå til pressen, og holde salgstaler om at de er for gode til 1.division. De er et hold, kæmper for hinanden.
              Ja der er ikke de samme signaler fra Lyngby og Vejle. Eller Hvidovre for den sags skyld.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

OB = galehus.

Søren krogh var et voldsomt sats i en giftig nedrykningskamp og viste sig ved første øjekast som et spændende bekendtskab fordi han sagde alle de rigtige ting og holdt en masse stærke brandtaler, men når det kommer til det som det handler om, har han fejlet endnu mere end Alm. Søren Krogh virker hæmmet af situationen og den slags har vi ikke tid til.

Bjørn W. fik os til at drømme om bedre tider, og jeg tror faktisk stadig på han har mange kvaliteter, men han er også underlagt den samme famlende og fodboldfagligt amatøragtige topledelse (sportsudvalg) hvilket må gøre arbejdet svært for enhver fodbolddirektør tror jeg.

Niels Thorborg gør det uden tvivl så godt han kan og med et stort OB hjerte, men det rykker os bare ikke nogen steder andet en nedad.

OB’s strategi er 90% en ønskeliste (en masse om hvor vi gerne vil hen med ikke hvordan vi kommer har tænkt os at komme derhen).

Der tales om VI Er OB, men superligamæssigt er der ikke rigtig nogen forbindelse til den del. Det er varm luft og om en lille måned er vi ude af superligaen og det værste er næsten at det er de færreste OB-fans det kommer bag på, fordi vi godt har set hvor pilen har peget hen igennem de seneste mange år imens ledelsen igen igen prøver at bilde os ind at vi har et top 6 hold. Når det så igen og igen glipper så gemmer de sig bag ved at vi kun var én sejr fra at være der.

At OB må låne træningsbaner i Marienlyst viser med al tydelighed hvor amatøragtigt OB bliver drevet og det har jo stået på i alt for mange år OB, så nedrykning vil være en helt naturlig konsekvens og hvis det ikke bliver i år så vil vi med stor sandsynlighed være der næste år.

Comment

I taberslutspillets foreløbige 7 kampe holder Søren Krogh imponerende 0,29 point i snit.. og vi har endda haft Hvidovre, Vejle og Lyngby hjemme.
                  Det var endnu en dyr fejltagelse.

Til sammenligning holder FCN et snit på 2,71 i mesterskabsslutspillet.
                  Last edited by Magge; 12-05-2024, 21:04.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

I taberslutspillets foreløbige 7 kampe holder Søren Krogh imponerende 0,29 point i snit.. og vi har endda haft Hvidovre, Vejle og Lyngby hjemme.
                    Ja. At lade BW sprænge en i forvejen skrøbelig trup til atomer ved at katastrofal transferpolitik, så ingen træner ville kunne samle stumperne på så kort tid i et så presset setup.

Comment

Leif Rasmussen foreslår at Bjørn W overtager cheftrænerjobbet de sidste tre kampe - der er jo en top-6 trup, han har skaffet.......

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Leif Rasmussen foreslår at Bjørn W overtager cheftrænerjobbet de sidste tre kampe - der er jo en top-6 trup, han har skaffet.......
                        Og han ville ja tættere på fodbolden igen....
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Det er alligevel imponerende at det kan lykkedes at samle så få point. Søren Krogh er den ringeste træner OB nogensinde har haft.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er alligevel imponerende at det kan lykkedes at samle så få point. Søren Krogh er den ringeste træner OB nogensinde har haft.
                            Skal dog siges hans samlede snit er 0,88
                            16 kampe ( de 12 mod bund 6 ).
                            målscore 15-25
                            Last edited by Magge; 12-05-2024, 19:35.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
                                jeg tror så ikke han ønsker at fortsætte - skulle han have den mulighed

Comment

Working...
                                X