Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jimmi Nagel rekrutteringschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du tror ikke på Enrico når han siger at sportsudvalget ikke skal høres hvis BW overholder budgettet?
    ​​​​​
    For det første skulle det i så fald være en radikal ændring, og det tror jeg ikke på nej.
    For det andet har jeg erfaret, at det der kommer ud af hovedet på Enrico kan man godt bare lade sive ud af det andet øre igen.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      ​​​​​
      For det første skulle det i så fald være en radikal ændring, og det tror jeg ikke på nej.
      For det andet har jeg erfaret, at det der kommer ud af hovedet på Enrico kan man godt bare lade sive ud af det andet øre igen.
      Totalt uenig med dig og jeg synes det er meget nedværdigen og uden hold i virkeligheden

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        ​​​​​
        For det første skulle det i så fald være en radikal ændring, og det tror jeg ikke på nej.
        For det andet har jeg erfaret, at det der kommer ud af hovedet på Enrico kan man godt bare lade sive ud af det andet øre igen.
        Ok .. det er jo så din måde at vurdere tingene på Jeg er med på at der var en smutter i starten af hans ansættelse da han sagde at de øvrige forretningsben skulle kanalisere penge til OB, men hvad hjertet er fyldt med løber over i munden. Jeg synes generelt han virker som han arbejder hårdt og vil OB det bedste.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Totalt uenig med dig og jeg synes det er meget nedværdigen og uden hold i virkeligheden
          Nå okay, jamen hvis det du har hørt fra Enrico er, at vi skal være et bundhold, have dårlige faciliteter, handle ind som under JH og have minus i forretningen, så har du da ret. Det er så bare ikke det jeg har hørt!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ok .. det er jo så din måde at vurdere tingene på Jeg er med på at der var en smutter i starten af hans ansættelse da han sagde at de øvrige forretningsben skulle kanalisere penge til OB, men hvad hjertet er fyldt med løber over i munden. Jeg synes generelt han virker som han arbejder hårdt og vil OB det bedste.
            Tjaa, der er jo som sådan ikke sket den store forandring under ham, så det er svært at vurdere det voldsomt meget anderledes.
            Men det sidste er jeg da enig i, men det ville jeg jo også være hvis du sagde det om Thorborg eller Thomas Christensen.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Vi har i dag lavet et interview med Jimmi Nagel, der fortæller lidt om hans nye rolle som rekrutteringschef.

              Jimmi Nagel - Interview med den nye rekrutteringschef - OBstruktion

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har i dag lavet et interview med Jimmi Nagel, der fortæller lidt om hans nye rolle som rekrutteringschef.

                Jimmi Nagel - Interview med den nye rekrutteringschef - OBstruktion
                Dejligt lige at se og høre fra vores nye rekrutteringschef. Han må da have et indgående kendskab til især det norske spillermarked.
                Håber han kan forstærke vores trup og helst så hurtigt som muligt pga indkøring og træningskampe osv..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Dejligt lige at se og høre fra vores nye rekrutteringschef. Han må da have et indgående kendskab til især det norske spillermarked.
                  Håber han kan forstærke vores trup og helst så hurtigt som muligt pga indkøring og træningskampe osv..
                  håber også på et par forstærkninger. Men mon ikke det nu mere end nogensinde handler om at der skal spillere ud før der kan komme nogen ind. Truppen er ved at være ret stor...og man kan da håbe men tror ikke det bliver det letteste at afhænde vores overskudsspillere. For det er jo dem vi taler om - profilerne vil vi jo helst beholde.

                  Men eks mustafic - hvis han tjener godt i OB hvorfor skulle han så videre? Medmindre han vægter spilletid. Det samme kan vel siges om Mucolli osv osv...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    håber også på et par forstærkninger. Men mon ikke det nu mere end nogensinde handler om at der skal spillere ud før der kan komme nogen ind. Truppen er ved at være ret stor...og man kan da håbe men tror ikke det bliver det letteste at afhænde vores overskudsspillere. For det er jo dem vi taler om - profilerne vil vi jo helst beholde.

                    Men eks mustafic - hvis han tjener godt i OB hvorfor skulle han så videre? Medmindre han vægter spilletid. Det samme kan vel siges om Mucolli osv osv...
                    Mener Mustafic før har sagt nej til et skifte pga. hans "høje" løn i OB, som de færreste/ingen relevante klubber vil matche.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Mener Mustafic før har sagt nej til et skifte pga. hans "høje" løn i OB, som de færreste/ingen relevante klubber vil matche.
                      syntes jeg også at kunne huske noget om - og så er der jo desværre ikke så meget at tale om. Så må han fungere som træningsspiller - eller vi kan håbe SK kan forløse ham. Hvad fik han i sin tid? 3-3½ år?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        syntes jeg også at kunne huske noget om - og så er der jo desværre ikke så meget at tale om. Så må han fungere som træningsspiller - eller vi kan håbe SK kan forløse ham. Hvad fik han i sin tid? 3-3½ år?
                        3½ år

                        "- Alen har de kvaliteter, vi søgte på 6’er-positionen; han har et stort løbepensum, og han er god til at sætte sine holdkammerater i scene på både kort og lang afstand, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB."

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          3½ år

                          "- Alen har de kvaliteter, vi søgte på 6’er-positionen; han har et stort løbepensum, og han er god til at sætte sine holdkammerater i scene på både kort og lang afstand, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB."

                          Det er chokerende læsning. Vi må have hentet den forkerte spiller.
                          Han er en alibispiller som slet ikke dækker de områder på banen der kræves på superliganiveau. Ja faktisk beviste han imod Fredericia det heller ikke rækker til 1. Division, hvor han også halsede efter.
                          Ham tør jeg godt sige aldrig slår igennem hos os.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Mener Mustafic før har sagt nej til et skifte pga. hans "høje" løn i OB, som de færreste/ingen relevante klubber vil matche.
                            Så må man jo indgå en aftale om at betale en difference i forhold til en løn et andet sted. OB kan ikke have så mange spillere der ikke har mulighed for spilletid uden at det giver en dårlig træningskultur.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              3½ år

                              "- Alen har de kvaliteter, vi søgte på 6’er-positionen; han har et stort løbepensum, og han er god til at sætte sine holdkammerater i scene på både kort og lang afstand, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB."
                              Der blev også sagt kort tid efter at han var den spiller i truppen der var klart bedst til at finde sine medspillere frem i banen og havde store styrker i stikninger der skar gennem midtbanen.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                syntes jeg også at kunne huske noget om - og så er der jo desværre ikke så meget at tale om. Så må han fungere som træningsspiller - eller vi kan håbe SK kan forløse ham. Hvad fik han i sin tid? 3-3½ år?
                                Jeg tvivler på, at Mustafic er træningsspiller i OB i foråret.

                                Comment

                                Working...
                                X