Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rfc - ob

    F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdig-for-i-ar

    Bernat
    Owusu. Slotsager. Helander. Aske.
    Trybull.
    Manneh. Kohler.
    DonD. Rami. Burey.

    Det’ så skidt …

    Sørg nu bare for at stå defensivt kompakt og spil
    på omstillinger/kontraløb ..
    Last edited by Plum; 20-11-2023, 19:49.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdig-for-i-ar

    Bernat
    Owusu. Slotsager. Helander. Aske.
    Trybull.
    Manneh. Kohler.
    DonD. Rami. Burey.

    Det’ så skidt …

    Sørg nu bare for at stå defensivt kompakt og spil
    på omstillinger/kontraløb ..
    Hvordan vil du stå defensivt kompakt med Aske Adelgård på venstre back?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdig-for-i-ar

      Bernat
      Owusu. Slotsager. Helander. Aske.
      Trybull.
      Manneh. Kohler.
      DonD. Rami. Burey.

      Det’ så skidt …

      Sørg nu bare for at stå defensivt kompakt og spil
      på omstillinger/kontraløb ..
      Nu spiller vi heldigvis på udebane og kommer fra et pinligt nederlag. Det gør at man modsat i en hjemmekamp imod Hvidovre, kan tillade sig at stå dybt og spille på omstillinger. Det må vi se i øjnene er vejen til point i de sidste to kampe inden vinterpausen.
      Jeg håber desuden Nico er klar til at styrke os defensivt frem for Aske, der igen så svag ud sidst.

      Jeg er enig i vi skal forsøge os med Rami som den nye Jebali på toppen, som kan holde lidt i bolden og få spillet skubbet frem. Jeg tror også vi får mere ud af Burey end Charly på kanten. Charly spiller lidt som én der vil redde hele holdet ud af den her spillemæssige kattepine på egen hånd. Det går slet ikke!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Nu spiller vi heldigvis på udebane og kommer fra et pinligt nederlag. Det gør at man modsat i en hjemmekamp imod Hvidovre, kan tillade sig at stå dybt og spille på omstillinger. Det må vi se i øjnene er vejen til point i de sidste to kampe inden vinterpausen.
        Jeg håber desuden Nico er klar til at styrke os defensivt frem for Aske, der igen så svag ud sidst.

        Jeg er enig i vi skal forsøge os med Rami som den nye Jebali på toppen, som kan holde lidt i bolden og få spillet skubbet frem. Jeg tror også vi får mere ud af Burey end Charly på kanten. Charly spiller lidt som én der vil redde hele holdet ud af den her spillemæssige kattepine på egen hånd. Det går slet ikke!
        var aldrig vild med jebali på toppen - så håber sådan set ikke vi skal forsøge det igen bare med rami denne gang.

        Vil vi fortsætte med et eller andet pres spil som under Alm - så er Kadrii også nødt til at spille for at lægge det første pres.

        Og selv om han ikke ligefrem er i sin bedste form - så tænker jeg også Charly skal starte - hvis vi vil spille på omstillinger...

        - håber vi kan få et eller andet med fra de sidste to runder, og så kan januar transfervinduet ellers ikke komme tidligt nok

        Comment


          #5
          Det er svære tide når man glæder si på udebanekampene fordi chancerne på point er bare bedre der...
          Håber også Nico er klar igen og kan være en alternative pp vb. Ellers øger der vores chancer meget med Koehler tilbage. Hans sammenspil med Trybull fungerer meget fint.
          Der skal point på kontoen ellers truer en julefest under nedrykningsstregen.
          I øvrigt er det virkelig tæt der i rækken. En sejr kan bringe os til plads 7 hvis Viborg og Lyngby taber deres kampe . men muligvis samtidigt med kun et point mere end plads 11 hvis Vejle vinder i Hvidovre. Frygter nedrykningsspillet bliver virkelig nervepirrende i denne sæson.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdig-for-i-ar

            Bernat
            Owusu. Slotsager. Helander. Aske.
            Trybull.
            Manneh. Kohler.
            DonD. Rami. Burey.

            Det’ så skidt …

            Sørg nu bare for at stå defensivt kompakt og spil
            på omstillinger/kontraløb ..
            Jeg ville spille Bjørn Paulsen på venstre back i stedet for Adelgård, sidste kamp blev der direkte spillet på Adelgård, og det gav 2 mål imod, det går simpelthen ikke.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Jeg ville spille Bjørn Paulsen på venstre back i stedet for Adelgård, sidste kamp blev der direkte spillet på Adelgård, og det gav 2 mål imod, det går simpelthen ikke.
              Det må være en trible joke med hensyn til at BP trods alt er ringere end AA, formentligt meget dårligere end AA på backen og i øvrigt er skadet resten af efteråret ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Vores seneste ligasejr i Randers ligger små 9 år tilbage. Det var altså dengang Troels Bech stadig var træner. Det er sindssygt at tænke på.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Vores seneste ligasejr i Randers ligger små 9 år tilbage. Det var altså dengang Troels Bech stadig var træner. Det er sindssygt at tænke på.
                  De har bare leveret stabilt i årevis på hårdt arbejde og simpel fodbold.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    De har bare leveret stabilt i årevis på hårdt arbejde og simpel fodbold.
                    Det har du ret i. For mig står Randers som ligaens klart kedeligste klub. Rigtig jydebold uden nogen form for finesse. Men de er gode til det de gør, det er bare ikke min kop te.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det har du ret i. For mig står Randers som ligaens klart kedeligste klub. Rigtig jydebold uden nogen form for finesse. Men de er gode til det de gør, det er bare ikke min kop te.
                      Det klæder en klub at have selverkendelse. Man må lægge sin strategi efter evner og økonomi.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Jeg ville spille Bjørn Paulsen på venstre back i stedet for Adelgård, sidste kamp blev der direkte spillet på Adelgård, og det gav 2 mål imod, det går simpelthen ikke.
                        Tænker ovenstående er en form for dårlig joke, men der er en vis pointe i at det ser ud til at være dér vi bliver angrebet.

                        Comment


                          #13
                          Ville ønske vi gik over til en 3-5-2. Vi har ikke spillerne lige nu og her til 4-3-3.

                          Bernat

                          Ivansevic - Slotsager - Helander

                          Owusu (wingback) - Trybull - Köhler - Mickelson (wingback)

                          Rami

                          Deedson - Bashkim


                          På denne måde får vi benyttet os af vores styrker på alle pladserne, og der ikke nogle spillere der kommer til at spille ude af position (måske lidt Deedson). Vi har tre stærke forsvarsspillere inde. Og vi har tre "hardhitters" i Ivan, Sven og Trybull - typer som vi virkelig har brug for i nuværende situation. Jeg har ikke været imponeret over Manneh i noget tid nu, så han er opliagt at ofre for at få en Ivan ind. Mickelson har næsten været vores bedste offensive kort den seneste tid, og Owusu er tror jeg er god hvis han fik lidt mere offensiv frihed. Trybull og Sven fungerer bare vildt godt sammen, og man behøves ikke have tre mand centralt i denne formation. Rami vil også få fuldstændig frihed i denne formation, hvor han ville kunne indgå i gode relationer med Bashkim, og få sendt Deedson og Mickelson afsted i dybden.

                          All in all tror jeg det ville give os et meget fysisk og aggressivt udtryk som vi har brug for

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Ville ønske vi gik over til en 3-5-2. Vi har ikke spillerne lige nu og her til 4-3-3.

                            Bernat

                            Ivansevic - Slotsager - Helander

                            Owusu (wingback) - Trybull - Köhler - Mickelson (wingback)

                            Rami

                            Deedson - Bashkim


                            På denne måde får vi benyttet os af vores styrker på alle pladserne, og der ikke nogle spillere der kommer til at spille ude af position (måske lidt Deedson). Vi har tre stærke forsvarsspillere inde. Og vi har tre "hardhitters" i Ivan, Sven og Trybull - typer som vi virkelig har brug for i nuværende situation. Jeg har ikke været imponeret over Manneh i noget tid nu, så han er opliagt at ofre for at få en Ivan ind. Mickelson har næsten været vores bedste offensive kort den seneste tid, og Owusu er tror jeg er god hvis han fik lidt mere offensiv frihed. Trybull og Sven fungerer bare vildt godt sammen, og man behøves ikke have tre mand centralt i denne formation. Rami vil også få fuldstændig frihed i denne formation, hvor han ville kunne indgå i gode relationer med Bashkim, og få sendt Deedson og Mickelson afsted i dybden.

                            All in all tror jeg det ville give os et meget fysisk og aggressivt udtryk som vi har brug for
                            Den køber jeg ind på. De 2 backs er gode og offensive nok til at spille det system

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Ville ønske vi gik over til en 3-5-2. Vi har ikke spillerne lige nu og her til 4-3-3.

                              Bernat

                              Ivansevic - Slotsager - Helander

                              Owusu (wingback) - Trybull - Köhler - Mickelson (wingback)

                              Rami

                              Deedson - Bashkim


                              På denne måde får vi benyttet os af vores styrker på alle pladserne, og der ikke nogle spillere der kommer til at spille ude af position (måske lidt Deedson). Vi har tre stærke forsvarsspillere inde. Og vi har tre "hardhitters" i Ivan, Sven og Trybull - typer som vi virkelig har brug for i nuværende situation. Jeg har ikke været imponeret over Manneh i noget tid nu, så han er opliagt at ofre for at få en Ivan ind. Mickelson har næsten været vores bedste offensive kort den seneste tid, og Owusu er tror jeg er god hvis han fik lidt mere offensiv frihed. Trybull og Sven fungerer bare vildt godt sammen, og man behøves ikke have tre mand centralt i denne formation. Rami vil også få fuldstændig frihed i denne formation, hvor han ville kunne indgå i gode relationer med Bashkim, og få sendt Deedson og Mickelson afsted i dybden.

                              All in all tror jeg det ville give os et meget fysisk og aggressivt udtryk som vi har brug for
                              Præcis, jeg havde selv tænkt det, men ikke fået skrevet.
                              vores trup passer til 3-5-2, og i krisetider er det bare en god opstilling til at lukke af bagtil, samtidig med stadig at have en offensiv.

                              Bjørn kunne måske få en rolle på holdet igen, bashkim ville formentlig nyde godt af en makker.
                              Vores backs kan ligeså vel køre som wingbacks.

                              Måske Rami, nouck eller Don deedson kunne komme lidt i klemme, men omvendt kan de alle indgå i en 3-5-2, og vi skal også have noget st skyde med fra bænken. Bare for at prøve det.

                              Prøv det.!

                              Comment

                              Working...
                              X