Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Præcis, jeg havde selv tænkt det, men ikke fået skrevet.
    vores trup passer til 3-5-2, og i krisetider er det bare en god opstilling til at lukke af bagtil, samtidig med stadig at have en offensiv.

    Bjørn kunne måske få en rolle på holdet igen, bashkim ville formentlig nyde godt af en makker.
    Vores backs kan ligeså vel køre som wingbacks.

    Måske Rami, nouck eller Don deedson kunne komme lidt i klemme, men omvendt kan de alle indgå i en 3-5-2, og vi skal også have noget st skyde med fra bænken. Bare for at prøve det.

    Prøv det.!
    Jeg så også gerne Tyler på Mickelsons plads. Synes at han har vist spændende ting, når han har fået chancen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Ville ønske vi gik over til en 3-5-2. Vi har ikke spillerne lige nu og her til 4-3-3.

      Bernat

      Ivansevic - Slotsager - Helander

      Owusu (wingback) - Trybull - Köhler - Mickelson (wingback)

      Rami

      Deedson - Bashkim


      På denne måde får vi benyttet os af vores styrker på alle pladserne, og der ikke nogle spillere der kommer til at spille ude af position (måske lidt Deedson). Vi har tre stærke forsvarsspillere inde. Og vi har tre "hardhitters" i Ivan, Sven og Trybull - typer som vi virkelig har brug for i nuværende situation. Jeg har ikke været imponeret over Manneh i noget tid nu, så han er opliagt at ofre for at få en Ivan ind. Mickelson har næsten været vores bedste offensive kort den seneste tid, og Owusu er tror jeg er god hvis han fik lidt mere offensiv frihed. Trybull og Sven fungerer bare vildt godt sammen, og man behøves ikke have tre mand centralt i denne formation. Rami vil også få fuldstændig frihed i denne formation, hvor han ville kunne indgå i gode relationer med Bashkim, og få sendt Deedson og Mickelson afsted i dybden.

      All in all tror jeg det ville give os et meget fysisk og aggressivt udtryk som vi har brug for
      Den tager vi sgu!

      Vi mangler i udpræget grad farlighed i offensiven, og det kommer ikke lige pludselig, ved at spille videre på samme måde. Alt for meget ansvar ligger på fløjene og det magter de ganske enkelt ikke at tage vare på lige nu. Deedson har været god, men synes der er tendens til at modstanderne har læst hans træk ind i banen til venstrebenet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Ville ønske vi gik over til en 3-5-2. Vi har ikke spillerne lige nu og her til 4-3-3.

        Bernat

        Ivansevic - Slotsager - Helander

        Owusu (wingback) - Trybull - Köhler - Mickelson (wingback)

        Rami

        Deedson - Bashkim


        På denne måde får vi benyttet os af vores styrker på alle pladserne, og der ikke nogle spillere der kommer til at spille ude af position (måske lidt Deedson). Vi har tre stærke forsvarsspillere inde. Og vi har tre "hardhitters" i Ivan, Sven og Trybull - typer som vi virkelig har brug for i nuværende situation. Jeg har ikke været imponeret over Manneh i noget tid nu, så han er opliagt at ofre for at få en Ivan ind. Mickelson har næsten været vores bedste offensive kort den seneste tid, og Owusu er tror jeg er god hvis han fik lidt mere offensiv frihed. Trybull og Sven fungerer bare vildt godt sammen, og man behøves ikke have tre mand centralt i denne formation. Rami vil også få fuldstændig frihed i denne formation, hvor han ville kunne indgå i gode relationer med Bashkim, og få sendt Deedson og Mickelson afsted i dybden.

        All in all tror jeg det ville give os et meget fysisk og aggressivt udtryk som vi har brug for
        Som jeg tyder Søren Krogs interview med Fyens er det heller ikke utænkeligt. Han er ellers 4-3-3 fortaler med to 8'ere, men anerkender at fokus lige nu skal være på defensiven. Han tager igen ansvaret for fadæsen imod Hvidovre, så det må betyde der skal andre boller på suppen.

        Comment


          #19
          egenligt vildt nok - vores dårlige efterår taget i betragtning, at vi lægger så tæt på de andre. En sejr over Randers, så kan vi lægge nr 7 efter runden (ikke utænkeligt at Viborg taber til FCK og Lyngby til BIF)
          - det vil godt nok tage en stor del af presset af OB. Desværre så tror jeg nok mere på at vi lægge under stregen...

          Hvor ligaen de sidste par år har været meget tæt så er afstanden mellem top 6 og bund 6 da godt nok vokset i år. 7 runder igen i grundspillet og har godt nok svært ved at se der skulle ske nogle ændringer mellem top og bund.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            egenligt vildt nok - vores dårlige efterår taget i betragtning, at vi lægger så tæt på de andre. En sejr over Randers, så kan vi lægge nr 7 efter runden (ikke utænkeligt at Viborg taber til FCK og Lyngby til BIF)
            - det vil godt nok tage en stor del af presset af OB. Desværre så tror jeg nok mere på at vi lægge under stregen...

            Hvor ligaen de sidste par år har været meget tæt så er afstanden mellem top 6 og bund 6 da godt nok vokset i år. 7 runder igen i grundspillet og har godt nok svært ved at se der skulle ske nogle ændringer mellem top og bund.
            Det er utroligt tæt der i denne sæson. Selv hvis vi vinder og kan sætte os på syvende plads så betyder en Vejle-sejr i Hvidovre at vi kun ligger et point foran nedrykningsstregen. Vi skulle passe på vores ret gode målforskel ..
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              egenligt vildt nok - vores dårlige efterår taget i betragtning, at vi lægger så tæt på de andre. En sejr over Randers, så kan vi lægge nr 7 efter runden (ikke utænkeligt at Viborg taber til FCK og Lyngby til BIF)
              - det vil godt nok tage en stor del af presset af OB. Desværre så tror jeg nok mere på at vi lægge under stregen...

              Hvor ligaen de sidste par år har været meget tæt så er afstanden mellem top 6 og bund 6 da godt nok vokset i år. 7 runder igen i grundspillet og har godt nok svært ved at se der skulle ske nogle ændringer mellem top og bund.
              Vi er 11 point efter AGF i tabellen, men har stort set samme afstand til en plads i europa. Det er vildt!

              Comment


                #22
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nders-fc-ob-15
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Jeg tror, at 99% af os er enige om, at 4-3-3 ikke virker. Om det skal være 4-4-2, eller 3-5-2 er lidt hip som hap. Men der skal i hvertfald en bedre defensiv til. Fordi man stiller defensivt op, betyder det ikke, at man skal stå nede og losse væk. Det handler om, at holdet skal hænge sammen, og bevæge sig som en enhed. Det vi har set de sidste par år, har været på serie-niveau, og jeg fatter ikke at det er muligt i en Superligaklub. Og Aske er ikke god nok, men hvad fanden skal man gøre?! Sætte Ivancevic på backen?

                  Comment


                    #24
                    Søren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.

                    Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Søren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.

                      Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion
                      Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                        Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
                        Der er du ikke. Synes han er en rigtig god fyr og attitude og udstråling mangler intet. Han er en med-begge-ben-på jorden-type som taler klart, åbent og ærligt og tager også ansvaret for noget han mislykkede med. Men til sidst tæller resultater og håber vi skaber de så ledelsen giver ham chancen at bevise sig længere end til nytår.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                          Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
                          Det er du slet ikke, synes også det fedt at han i SFÅ optakt, tager nederlaget op hans skuldre.
                          At gameplanen ville for meget ift. hvor holdet var henne mentalt.
                          Ikke alle mulige søforklaringer om at potentialet er der osv. osv.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                            Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
                            Sku for meget TB over det. Jeg vil hellere have resultater end leflen for fans.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Sku for meget TB over det. Jeg vil hellere have resultater end leflen for fans.
                              Sjovt, jeg læser overhovedet ikke noget leflen for fans ud af det der.

                              Comment


                                #30
                                Rami tror på tre point i morgen:
                                https://ob.dk/nyheder/2023/november/...aRTFuE2oMQ7fi0
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X