Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvilken form for voksenmobning skal vi nu ud i ? Det er jo åbenbart blevet det nye sort i Odense, at fordi man råber og skriger på tribunen, må man gøre hvad som helst, så er man på en eller anden måde en hellig ophøjet person, der ikke skal reflektere over sin opførsel.
    Nu må vi altså som fankultur grundigt overveje, hvordan vi bedst hjælper klubben igennem det her, uanset hvor frustrerede vi er. Nu er det blevet forsøgt at råbe og skrige og svine spillerne til, det har ligesom ikke rigtigt virket, tværtimod virker spillerne sindssygt låst på hjemmebane og kan jo ikke slå nogen længere. Jeg siger ikke, at elendigheden er tilhængernes skyld, jeg siger bare, at den strategi ikke har hjulpet.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Hvilken form for voksenmobning skal vi nu ud i ? Det er jo åbenbart blevet det nye sort i Odense, at fordi man råber og skriger på tribunen, må man gøre hvad som helst, så er man på en eller anden måde en hellig ophøjet person, der ikke skal reflektere over sin opførsel.
      Nu må vi altså som fankultur grundigt overveje, hvordan vi bedst hjælper klubben igennem det her, uanset hvor frustrerede vi er. Nu er det blevet forsøgt at råbe og skrige og svine spillerne til, det har ligesom ikke rigtigt virket, tværtimod virker spillerne sindssygt låst på hjemmebane og kan jo ikke slå nogen længere. Jeg siger ikke, at elendigheden er tilhængernes skyld, jeg siger bare, at den strategi ikke har hjulpet.
      Fokus har helt skørt været på enkeltspillere og særligt Alm. Nu må energien rettes mod de store linjer. Ud med BW, opbygge bæredygtigt og langsomt forfra. Ejer må selvreflektere eller give faklen videre.Og det bliver jeg ved med at skrive herinde, indtil det bliver gængs tankegang!

      1 division er jeg, som det ser ud lige nu, indifferent omkring.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Set fra tribunen er der ikke tillid til egne evner i spillernes øjne og kropsholdning. Det her hold rykker med 99% sandsynlighed ned. Det ligner præcis det jeg så i 90erne, da OB rykkede ned sidst. Man skal spille defensiv fodbold og på kontra mod samtlige hold og så håbe på en sejr i ny og næ. Det er sidste mulighed. Det er der vi har set bedst ud i hele sæsonen mod FCM, FCN og SIF.
        Jeg er bange for at det kan blive en kæmpe brøler at lade Søren overtage. Han vil pinedød udvikle spillet - han er for stolt til ikke at forsøge. Det kommer ikke til at ske. Spillerne er bange for at spille på hjemmebane. Det er en nedadgående spiral. Der skal en Ove-type ind - en som kun ansættes til at redde holdet.
        De bliver nødt til at købe tre - fire stykker til start 11 og så skille sig af med samme antal marginalspillere. Det er jo direkte uretfærdigt, at spillerne gang på gang skal hånes af fansene - de er bare ikke bedre. Kun BW tror på det

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

          De bliver nødt til at købe tre - fire stykker til start 11 og så skille sig af med samme antal marginalspillere. Det er jo direkte uretfærdigt, at spillerne gang på gang skal hånes af fansene - de er bare ikke bedre. Kun BW tror på det
          Det er en katastrofe, at spillerne bliver hånet. De gør hvad de kan. Alle dem som synes det var på sin plads at Capo-Chris uddelte voksenskældud, kan nu se resultatet. Holdet er endnu mere bange for at spille foran egne fans på stadion - for sådan virker skældud - det får ikke folk til at blive bedre - men får dem til at miste troen på egne evner endnu mere - FLOT!

          Comment


            #20
            Slotsager: Det var forfærdeligt - OBstruktion

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              "Der var ikke så mange af os, der var tændte, og der var ikke mange af os, der lige gav den lidt ekstra."
              Ærlige ord
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg fatter ikke, at så mange folk herinde ikke kunne se, hvor risikabelt det var at udskifte så store dele af truppen. Rigtig mange har fuldstændig undervurderet., hvor svært det er at sammenspille så mange nye spillere. Alm har fået fuldstændig ret: man tog en kæmpe chance, da man skilte sig af med Sabbi og nok især Frø så sent i vinduet. BW har fucket up big time - og det kommer nok til at koste en nedrykning. Alle var efter Alm - men det vil måske vise sig, at han var den mest klarsynede af alle i klubben.
                Nej det er helt vildt. Men fodboldfolk har en narkotisk afhængighed af håb, og BW snakkede håb ind i folk, og folk ville så gerne tro på det. Jeg havde det selv sådan med PH i sin tid, indtil han begyndte at hente tossespillere. Jeg havde det sådan med BW i sommers, at enten var manden skruphamrende vanvittig, eller også var det fuldstændig genialt. Jeg var helt vildt forvirret over hvad der foregik, håbede det bedste og frygtede det værste. Det har dog vist sig, at værre endnu værre end det jeg frygtede ville være det værste. Det er rædselsfuldt og pinligt det her.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  "Der var ikke så mange af os, der var tændte, og der var ikke mange af os, der lige gav den lidt ekstra."
                  Ærlige ord
                  Ja man undrer sig jo, når nu de fik sådan en skideballe af fans i Fredericia, man tænder åbenbart ikke en ild i øjnene på folk på den måde.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Hvorfor skal vi læse der var for mange spillere der tog for let på opgaven? Hvordan helvede kan det lade sig gøre når man selv er pivringe.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Ja man undrer sig jo, når nu de fik sådan en skideballe af fans i Fredericia, man tænder åbenbart ikke en ild i øjnene på folk på den måde.
                      Nej og Søren Krogh må jo være en skandale - for store dele af forum synes jo at Alm var en kæmpe skurk, fordi spillerne ikke kom ud med ild i øjnene. Regner med at folk kommer til tasterne og håner Krogh på sammen måde nu. Det er det eneste rimelige at gøre.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        Ja man undrer sig jo, når nu de fik sådan en skideballe af fans i Fredericia, man tænder åbenbart ikke en ild i øjnene på folk på den måde.
                        Ja, det var ikke en god aktion der i Fredericia.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          OBs såkaldte fans toppede så lige dagens præstation af holdet, som de også gjorde i Fredericia. Det hører ingen steder hjemme, ingen fodboldspillere fortjener at få hånden slået af på den måde. Hvis man ikke har noget godt at sige, så klap kaje og gå hjem.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, det var ikke en god aktion der i Fredericia.
                            Trist at flere af SFÅ-folkene syntes, at det var helt OK at Capo-Chriss skulle skælde spillerne ud. Jeg mistede meget for de folk på den udsendelse.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              OBs såkaldte fans toppede så lige dagens præstation af holdet, som de også gjorde i Fredericia. Det hører ingen steder hjemme, ingen fodboldspillere fortjener at få hånden slået af på den måde. Hvis man ikke har noget godt at sige, så klap kaje og gå hjem.
                              Men hvad skal man som fan gøre?
                              Hvis det var et teleselskab havde man da skiftet til et andet for længst??

                              Tænk at være så privilegeret at tjene 100.000+ om måneden og så kunne spille så piv elendigt.
                              At Thorborg finder sig i det fatter jeg simpelthen ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                OBs såkaldte fans toppede så lige dagens præstation af holdet, som de også gjorde i Fredericia. Det hører ingen steder hjemme, ingen fodboldspillere fortjener at få hånden slået af på den måde. Hvis man ikke har noget godt at sige, så klap kaje og gå hjem.
                                Jeg gad se hvad der var sket hvis spillerne var begyndt at hoppe og synge "en gang Odense altid Odense"

                                Comment

                                Working...
                                X