Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
    Den lækkede tekst på Twitter er så ubehjælpsomt skrevet, at OB-ledelsen med lidt simpel research kan finde frem til skribenten. Typen af fejl vil gå igen i mails og evt. andre tekster. Det er bare at nærlæse. Så er de heller ikke flere derinde.
    Mon ikke deres fokus skulle være andetsteds? Når man nu har valgt at suspendere manden, så er det nok ikke bare røverhistorier.

    I øvrigt tror jeg, at du overvurderer den gennemsnitlige fodboldmands evner ud i den ædlere skrivekunst.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Mon ikke deres fokus skulle være andetsteds? Når man nu har valgt at suspendere manden, så er det nok ikke bare røverhistorier.

      I øvrigt tror jeg, at du overvurderer den gennemsnitlige fodboldmands evner ud i den ædlere skrivekunst.
      Der er helt sikkert noget om det. Min pointe er bare, at han/skribenten ikke nødvendigvis kan forblive anonym. De finder ham, hvis de vil. Men måske har du ret. Hvis de alle sammen skriver sådan, så er det selvfølgelig ikke nemt.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

        Der er helt sikkert noget om det. Min pointe er bare, at han/skribenten ikke nødvendigvis kan forblive anonym. De finder ham, hvis de vil. Men måske har du ret. Hvis de alle sammen skriver sådan, så er det selvfølgelig ikke nemt.
        Tror du ikke nærmere at vedkommende bevidst har indlagt grammatik/stavefejl, for netop at begrænse risikoen for at blive genkendt. Jeg ville personligt gøre mig enormt umage med at udarbejde en skrivelse, som lå meget langt fra mine sædvanlige formuleringer, hvis jeg skulle anklage nogen anonymt for noget på det niveau her.

        Comment


          #94
          Jeg tænker det må være Victor der har skrevet….for det første er katte af natur luskede dyr og for det andet er de, vidst heller ikke skidegode til at stave såvidt jeg ved
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Jeg tænker det må være Victor der har skrevet….for det første er katte af natur luskede dyr og for det andet er de, vidst heller ikke skidegode til at stave såvidt jeg ved
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

              Der er helt sikkert noget om det. Min pointe er bare, at han/skribenten ikke nødvendigvis kan forblive anonym. De finder ham, hvis de vil. Men måske har du ret. Hvis de alle sammen skriver sådan, så er det selvfølgelig ikke nemt.
              Da Enrico skrev her på Forum et par gange, betvivlede jeg at det kunne være ham pga hans ubehjælpelige skriftsprog med stavefejl etc. Så let er det nok alligevel ikke

              Comment


                #97
                Skønt at se, hvordan alkoholikerne i Marienlyst infiltrerer andre klubber, når man ikke stopper dem Frygt og mafiosometoder er en del af dna’et Det lyder måske ikke som verdens største eksempler på underslæb, men lægges det sammen kan det nok dræne kassen lidt. Men at det kan lade sig gøre, og være en del af hverdagen i en årelang krise er skidt for omdømmet. Og derfor er et læk til medierne den eneste måde, hvor vedkommende kan sikre sig, at det ikke bare er han/hun, der bliver ofret ved at stå frem. Og når det - igen - er krisetid, så sælger de dårlige historier bedre!

                Comment


                  #98
                  Frygter lidt den sidste sætning han kommer med, at hvis medierne tager et dybere kig i klubben vil de finde mange svar.

                  Gad vide om det hele bare sejler.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Jeg tænker det må være Victor der har skrevet….for det første er katte af natur luskede dyr og for det andet er de, vidst heller ikke skidegode til at stave såvidt jeg ved
                    Shit, du har allerede opklaret sagen, endda før OB selv har påbegyndt undersøgelsen, det er satme unfair

                    Comment


                      Hvad lavede den anden som er blevet fyret endeligt i klubben.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Hvad lavede den anden som er blevet fyret endeligt i klubben.
                        Job: Assisterende u-19 træner og individuel træner.
                        Regelbrud: Det var vist også noget med trøje salg.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Job: Assisterende u-19 træner og individuel træner.
                          Regelbrud: Det var vist også noget med trøje salg.
                          Tak for svar.

                          Comment


                            Skulle der ikke være en afklaring efter træningslejren ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Skulle der ikke være en afklaring efter træningslejren ?
                              Jooohh. Det sagde Bjørnen. Men det må åbenbart være mere kompliceret end som så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jooohh. Det sagde Bjørnen. Men det må åbenbart være mere kompliceret end som så
                                men sagde han noget om HVILKEN træningslejr

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X