Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB suspenderer assisterende fodboldddirektør
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Høtyvene skal altså frem nu.
Alt det gøgl med ny træner er ligegyldigt; den her klub - som jeg har fulgt siden 80erne - er rådden.Last edited by Jungledyret; 11-11-2023, 15:00.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det var ellers lidt af en selvangivelse, er der andre former for snyd, i dit firma, som du lige giver dine egne betegnelser?
Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad er den på
1.000, 10.000 eller 100.000 kr eller noget helt fjerde per medarbejder per år ?Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:02.
- Likes 1
Comment
-
Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
At du anser det som flueknepperi er symbolsk for, at den her klub på snart 15. år befinder sig i sølet.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan du ikke bare svare på spørgsmålet?Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:24.
Comment
-
Amen hold nu op, privatkørsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er simpelthen flueknebberi. Men OB undersøger jo omfanget, og beslutter hvad der skal ske, det lyder bare som en der har ondt i røven, og så trækker det ultimative, at sladre.
Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.
For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med
Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.
For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
Comment
Comment