Ja det var meldingen. Men de har også engang meldt ud at vi skulle have hybridbane på stadion i sommeren 23 og at omklædningsrum på stadion skulle være klar omkring september 23, nu må vi se hvor langt ind i 2024 vi skal, før disse ting sker.
De siger så meget og tilliden til deres udmeldinger falder for hver gang de alligevel ikke kan leve op til dem.
Skulle der ikke være en afklaring efter træningslejren ?
Ja det var meldingen. Men de har også engang meldt ud at vi skulle have hybridbane på stadion i sommeren 23 og at omklædningsrum på stadion skulle være klar omkring september 23, nu må vi se hvor langt ind i 2024 vi skal, før disse ting sker.
De siger så meget og tilliden til deres udmeldinger falder for hver gang de alligevel ikke kan leve op til dem.
Jeg tænker det må være Victor der har skrevet….for det første er katte af natur luskede dyr og for det andet er de, vidst heller ikke skidegode til at stave såvidt jeg ved
Shit, du har allerede opklaret sagen, endda før OB selv har påbegyndt undersøgelsen, det er satme unfair
Skønt at se, hvordan alkoholikerne i Marienlyst infiltrerer andre klubber, når man ikke stopper dem Frygt og mafiosometoder er en del af dna’et Det lyder måske ikke som verdens største eksempler på underslæb, men lægges det sammen kan det nok dræne kassen lidt. Men at det kan lade sig gøre, og være en del af hverdagen i en årelang krise er skidt for omdømmet. Og derfor er et læk til medierne den eneste måde, hvor vedkommende kan sikre sig, at det ikke bare er han/hun, der bliver ofret ved at stå frem. Og når det - igen - er krisetid, så sælger de dårlige historier bedre!
Der er helt sikkert noget om det. Min pointe er bare, at han/skribenten ikke nødvendigvis kan forblive anonym. De finder ham, hvis de vil. Men måske har du ret. Hvis de alle sammen skriver sådan, så er det selvfølgelig ikke nemt.
Da Enrico skrev her på Forum et par gange, betvivlede jeg at det kunne være ham pga hans ubehjælpelige skriftsprog med stavefejl etc. Så let er det nok alligevel ikke
Jeg tænker det må være Victor der har skrevet….for det første er katte af natur luskede dyr og for det andet er de, vidst heller ikke skidegode til at stave såvidt jeg ved
Leave a comment: