Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Der er sgu en bagatelgrænse.
    Hvis der er sandt at en anden (Younes Bast) blev fyret selvom Steffen Nielsen stod bag den bedrageri med den ulovlige trøjesalg så skider på din "bagatelgrænse" - så er det bare en svineri.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Enig, jeg mener bare at det er groft når der trækkes overskrifter om en klub i kaos, pga af sådanne ting. Ligesom at jeg mener, at pressen er godt igang med et karaktermord på BW, havde OB haft 5 point mere i tabellen så ville der jo ikke blive skrevet noget som helst.
    Ikke fordi jeg er uenig med dig. Men er det ikke mediernes job at finde problemerne i en klub?

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med

Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.

For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
    Enig, jeg mener bare at det er groft når der trækkes overskrifter om en klub i kaos, pga af sådanne ting. Ligesom at jeg mener, at pressen er godt igang med et karaktermord på BW, havde OB haft 5 point mere i tabellen så ville der jo ikke blive skrevet noget som helst.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med

Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.

For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
    Det lader ikke til det er nogen guldgrube at være ansat i OSE, hvis man skal tjene penge på sådan en gang svindel, for at få mad på bordet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Amen hold nu op, privatkørsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er simpelthen flueknebberi. Men OB undersøger jo omfanget, og beslutter hvad der skal ske, det lyder bare som en der har ondt i røven, og så trækker det ultimative, at sladre.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Kan du ikke bare svare på spørgsmålet?
    Det afhænger af den enkelte medarbejders værdi for firmaet. En mand der laver en million til mig skal sgu ikke høre for noget, kald det hvad du vil, jeg kalder det omtalte for flueknebberi.
    Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:24.

Leave a comment:

replied

Amen hold nu op, privatkøsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er flueknebberi.
    Kan du ikke bare svare på spørgsmålet?

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
    Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
    Hvis det er sandt, så er OB en klub ledet på frygt. Det er det, jeg tager med mig, og det er jo det, den anonyme fortælling er en beretning om. At medarbejderne ikke tør sige noget til nogen.

At du anser det som flueknepperi er symbolsk for, at den her klub på snart 15. år befinder sig i sølet.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er den på

1.000, 10.000 eller 100.000 kr eller noget helt fjerde per medarbejder per år ?
    Amen hold nu op, privatkørsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er simpelthen flueknebberi. Men OB undersøger jo omfanget, og beslutter hvad der skal ske, det lyder bare som en der har ondt i røven, og så trækker det ultimative, at sladre.
    Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:02.

Leave a comment:

replied

Hvad er den på

1.000, 10.000 eller 100.000 kr eller noget helt fjerde per medarbejder per år ?

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det var ellers lidt af en selvangivelse, er der andre former for snyd, i dit firma, som du lige giver dine egne betegnelser?

Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied

Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
    Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
    Det var ellers lidt af en selvangivelse, er der andre former for snyd, i dit firma, som du lige giver dine egne betegnelser?

Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.

Leave a comment:

• jojo
    replied

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Er der næsten ikke så mange stavefejl at det der ser fake ud?
    Tænker det er ganske repræsentativt for fodbolduniverset.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Er der næsten ikke så mange stavefejl at det der ser fake ud?

Leave a comment:

Working...
X