Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jeg er vel ikke den eneste.......?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg overvejer seriøst at klippe sæsonkortet over. Middelmådighedens mestre slår til igen. Beklager det sure opstød, og skal selvfølgelig nok forsøge at klappe og råbe med i morgen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Enig vi bakker op om holdet på søndag - så kan vi bitche på forum!
      godt sagt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Jeg overvejer seriøst at klippe sæsonkortet over. Middelmådighedens mestre slår til igen. Beklager det sure opstød, og skal selvfølgelig nok forsøge at klappe og råbe med i morgen
        Vent til i overmorgen. Så er vi flere der hepper sammen med dig

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vent til i overmorgen. Så er vi flere der hepper sammen med dig
          God Hates us!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
            Enig vi bakker op om holdet på søndag - så kan vi bitche på forum!
            Enig... Drengene har behov for støtten, og det er i hvert fald ikke SPILLERNE der har valgt at sende Kadrii til København...

            Comment


              #21
              Salg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.

              God sæson til alle!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Salg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.

                God sæson til alle!
                Hehehe

                http://www.youtube.com/watch?v=UPw-3e_pzqU
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Her er både ja-hat og stribet trøje lagt frem.
                  Det kan umuligt gå værre, alle talenterne må som minimum være garant for fight, vilje og en seriøs vinderindstilling. Og det har jeg i den grad savnet!
                  Glæder mig som et lille barn.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Salg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.

                    God sæson til alle!
                    Godt nok er IKEA møbler ikke altid lige dyre , men tror det er billigere for dig at give 445 kr for de 16 hjemmekampe , og tror også vi er nogle som hellere vil dele din jubel på
                    Stiften , fremfor dine over/underboer ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      ENDELIG søndag........ kæft man glæder sig, med eller uden angribere

                      Kom i gang JH

                      Comment


                        #26
                        Jeg glæder mig som en lille dreng
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Nå af sted mod Fyn og Mekka ... Tror på 1-0 ( Bodul ) i en rodet kamp hvor kun Falk og delvis Emil og Lasse N viser niveau .. Glæder mig vanvittigt til at komme på stadion
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Sidder i Holland uden mulighed for at se kampen - men glæder mig meget
                            Eneste bange anelse jeg har er at vi efter 3 kampe sidder tilbage med 1 point - og så får jeg travlt på forum 😫
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              Sidder i Holland uden mulighed for at se kampen - men glæder mig meget
                              Eneste bange anelse jeg har er at vi efter 3 kampe sidder tilbage med 1 point - og så får jeg travlt på forum 
                              Har de slet ikke internet dernede i tulipanmarkerne?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                jeg glæder mig allerede til næste sommer :-)

                                Listen af kontraktudløb ser rigtig fornuftig ud:
                                JC
                                MT
                                DB
                                COB

                                Alle sammen spillere, der enten ikke bør være hos os i form af deres løn, præstation og deres rolle i truppen.

                                Jeg antager, der bliver forlænget med Azer og JS. De to har trods alt et potentiale og har begge i kortere eller længere perioder vist en godt niveau.

                                http://www.transfermarkt.de/odense-b...saison_id/2014

                                Comment

                                Working...
                                X