Jeg overvejer seriøst at klippe sæsonkortet over. Middelmådighedens mestre slår til igen. Beklager det sure opstød, og skal selvfølgelig nok forsøge at klappe og råbe med i morgen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jeg er vel ikke den eneste.......?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg overvejer seriøst at klippe sæsonkortet over. Middelmådighedens mestre slår til igen. Beklager det sure opstød, og skal selvfølgelig nok forsøge at klappe og råbe med i morgen
Comment
-
Salg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.
God sæson til alle!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSalg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.
God sæson til alle!
http://www.youtube.com/watch?v=UPw-3e_pzqU"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSalg af Kadrii eller ej. Jeg glæder mig ufattelig meget til denne sæson, hvor flere unge - af vores egne - står på spring. Det er sgu en fornøjelse. Jeg tror ikke at vi rammer noget, der minder om Top-4, men hvis vi kan kombinere mange af de fornuftige spillere vi har nu med noget ungt gå-på-mod i form af de unge, så tror jeg godt at vi kan få en "flot" top-6. Forstået på den måde, at hvis vi udvikler på de unge samtidig med, at spilkonceptet bliver mere tydeligt, så er jeg mere end tilfreds, for så giver det håb for fremtiden. Jeg har i de seneste par sæsoner været helt derude, at jeg kun har set en tredjedel af kampene, og for folk der har læst med på Forum i mange år, så ved de også godt, at det ikke helt stemmer overens med hvad jeg tidligere har gjort, men lysten er satme tilbage. Nu skruer jeg mit OB-barometer helt vanvittigt op igen, så der ryger nok nogle IKEA-møbler igen, når OB kommer bagud efter to minutter. Og over- og underboer skal nok få at høre når OB scorer sejrsmålet i det 94. minut.
God sæson til alle!
Stiften , fremfor dine over/underboer ;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægSidder i Holland uden mulighed for at se kampen - men glæder mig meget
Eneste bange anelse jeg har er at vi efter 3 kampe sidder tilbage med 1 point - og så får jeg travlt på forum
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
jeg glæder mig allerede til næste sommer :-)
Listen af kontraktudløb ser rigtig fornuftig ud:
JC
MT
DB
COB
Alle sammen spillere, der enten ikke bør være hos os i form af deres løn, præstation og deres rolle i truppen.
Jeg antager, der bliver forlænget med Azer og JS. De to har trods alt et potentiale og har begge i kortere eller længere perioder vist en godt niveau.
http://www.transfermarkt.de/odense-b...saison_id/2014
Comment
Comment