Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    havde du seriøst forventet de store forandringer på 2 dage??
    Jeg tror endda at Krogh nævnte at de havde haft 1 fuld "almindelig" træning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      havde du seriøst forventet de store forandringer på 2 dage??
      Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

      Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

      Vi har bare en elendig trup. Lyngby var meget bedre end os, og vi bliver vel 10er eller 11er i år, hvis ikke vi får en ny mand i spidsen for transfers. Træneren er ligegyldig.
      Last edited by Jungledyret; 04-11-2023, 20:04.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

        Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

        Vi har bare en elendig trup.
        Med 2 klassespillere i vinterens vindue og ingen skader syntes jeg faktisk det begynder at se ok ud og ligner en trup der ikke burde få problemer.

        Ville være fint med en rigtig god 9`er ihverfald

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Med 2 klassespillere i vinterens vindue og ingen skader syntes jeg faktisk det begynder at se ok ud og ligner en trup der ikke burde få problemer.

          Ville være fint med en rigtig god 9`er ihverfald
          Men vi får næppe 2 klassespillere i vinterens vindue, og jeg deler heller ikke din formodning om at det vil ændre alverden.

          Og til næste sommer er Helander og den nye tysker (gider ikke Google, hvordan man staver hans navn) væk igen og så begynder det hele forfra.

          Det står elendigt til i den her klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

            Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

            Vi har bare en elendig trup. Lyngby var meget bedre end os, og vi bliver vel 10er eller 11er i år, hvis ikke vi får en ny mand i spidsen for transfers. Træneren er ligegyldig.
            sikke noget vrøvl - selvf er træneren ikke ligegyldig. Og selvf er det ikke alt sammen Alms skyld. Men det var nu engang hans ansvar og spillet har jo bare været alt for ustabilt igennem lang tid.

            Du behøver ikke gøre truppen værre end den er. Ja det er åbenlyst der mangler noget kvalitet - men ligefrem elendig?

            Og ja så vil du meget gerne have Westrøm ud - hvad i al verden skal det ændre? Hvis ikke der må bruges flere penge?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              sikke noget vrøvl - selvf er træneren ikke ligegyldig. Og selvf er det ikke alt sammen Alms skyld. Men det var nu engang hans ansvar og spillet har jo bare været alt for ustabilt igennem lang tid.

              Du behøver ikke gøre truppen værre end den er. Ja det er åbenlyst der mangler noget kvalitet - men ligefrem elendig?

              Og ja så vil du meget gerne have Westrøm ud - hvad i al verden skal det ændre? Hvis ikke der må bruges flere penge?
              Værre end den er? Det er en af de dårligst sammensatte OB-trupper jeg har set i 40 år. Der er ingen sammenhæng.

              BW har fuldstændigt smadret klubben med fodboldnomader.

              At I bare labber det i jer og fokuserer så kortsigtet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Værre end den er? Det er en af de dårligst sammensatte OB-trupper jeg har set i 40 år. Der er ingen sammenhæng.

                BW har fuldstændigt smadret klubben med fodboldnomader.

                At I bare labber det i jer og fokuserer så kortsigtet.
                jeg labber skam ikke noget i mig.

                Hvad er din definition på en fodbold nomade? Det har vel hele tiden været fodbold nomader? Måske de var danske men det er jo sjældent vi har haft så mange egenudviklede som vi har pt. Kan da huske spillere som Skoubo, Helenius, Spelmann og Silberbauerfor at nævne et par - de var ikke fodbold nomader?

                Truppen mangler åbenlyst kvalitet men mener ikke det har det fjerneste at gøre med spillere er hentet udefra - det har vi jo gjort hele tiden. BW har nok bare liiige været en kende for optimistisk mht deres evner

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Men vi får næppe 2 klassespillere i vinterens vindue, og jeg deler heller ikke din formodning om at det vil ændre alverden.

                  Og til næste sommer er Helander og den nye tysker (gider ikke Google, hvordan man staver hans navn) væk igen og så begynder det hele forfra.

                  Det står elendigt til i den her klub.
                  Jeg er enig her. Det gipper lidt i mig hver gang jeg hører de der "et par profiler" eller "bliver spillet sammen" osv...
                  ​​​​​​
                  Også fordi det kommer til at lyde som om de andre klubber bare står helt stille i udviklingen.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Men vi får næppe 2 klassespillere i vinterens vindue, og jeg deler heller ikke din formodning om at det vil ændre alverden.

                    Og til næste sommer er Helander og den nye tysker (gider ikke Google, hvordan man staver hans navn) væk igen og så begynder det hele forfra.

                    Det står elendigt til i den her klub.
                    Du svarer på et indlæg der udelukkende handler om denne sæson og overlevelse.
                    Det er jeg faktisk pænt sikker på at vi gør. Vi gør ihverfald et meget stort forsøg. Og vi skal nok lykkedes med noget

                    Ja det ved jeg at de nok er. Minimum 1 af dem desværre. De har begge noget klasse over sig som vi har ledt efter defensivt. Men det ville også være uansvarligt at skrive 3 år med en der har været skadet rigtig længe og har en historik. Trybull ved jeg ikke om har været muligt med mere end 1 år.

                    Men BW er sgu en klog mand. Virkeligheden er gået op for ham. Svingdøren må ikke være så aktiv. Det kan enhver se. Også ham.

                    My god hvor er du godt nok gået hen og blevet mavesur. Ikke at jeg selv ikke er frustreret osv osv. Men lad nu være med at blive forblindet og kun se negativt i alt hvad der sker. Hver enkelt indlæg du har lavet den sidste tid er jo skrevet i skrifttypen “lort med lort på”
                    Last edited by fmprOB; 04-11-2023, 22:41.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Jeg er enig her. Det gipper lidt i mig hver gang jeg hører de der "et par profiler" eller "bliver spillet sammen" osv...
                      ​​​​​​
                      Også fordi det kommer til at lyde som om de andre klubber bare står helt stille i udviklingen.
                      Igen. Jeg snakker kort sigtet.. At redde røven denne sæson. Og syntes jeg bare vi ville gå stærkt ind i foråret med en skadesfri trup og et par forstærkninger ala, Rami, Skyttä, Helander, Trybull,Sven osv som har været hentet ind det sidste år. Kunsten er at holde på profilerne og ikke sælge ud til vinter mm det er marginal spillere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Nej, overhovedet ikke. Jeg havde forventet nul forandringer. Det skriver jeg også andetsteds.

                        Man har jo kunne læse stolpe op og ned om hvor dårlig en motivator Alm var. Havde det reelt været tilfældet, så ville vi jo have set en anden ild i spillerne i dag. Som ventet var det helt det samme.

                        Vi har bare en elendig trup. Lyngby var meget bedre end os, og vi bliver vel 10er eller 11er i år, hvis ikke vi får en ny mand i spidsen for transfers. Træneren er ligegyldig.
                        Lyngby var bedst de første 15 minutter af 2. halveg, resten af tiden var OB bedst. Forrige træner er det største fejlcast i OBs historie på trænerposten, alt andet er en opgradering. Jeg er enig med BW i at truppen er god nok, strategien er en direkte og fremadrettet spillestil, så nytter det jo ikke at Alm lærer dem at puffe bolden til siden og bagud, indimellem skal den lidt fremad.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Fair nok ikke at tro, at vi kommer ikke kommer i nedrykningsfare. Jeg tror også på, at vi kan gøre nogle fornuftige ting i vinterpausen, samt at Hvidovre og Vejle er så ringe, at det forhåbentligt ikke bliver noget vi skal bekymre os om i de sidste runder. Men det er lidt en vild påstand lige nu, at mindst 3 hold skulle ende under OB. Hvem ser du som værende klart ringere end det her OB hold udover de to ovennævnte.
                          Jeg er ikke i tvivl om at når der er spillet 32 runder, så har vi flere point end dagens modstander, så altså 3. hold under os = Lyngby

                          Comment


                            Det var bare rigtig vigtigt at vi ikke tabte den kamp her. Det havde været tungt at komme foran og tabe på et dårligt kvarter. Nu kom vi tilbage og lykkedes faktisk med at få sat en modstander under pres i slutfasen, hvor vi ellers har set ekstra svage ud. Det må give lidt optimisme efter katastrofen forleden
                            Don D er tilbage og han er bare giftig. Rami vil også starte næste gang med Köhlers karantæne og det vil styrke os offensivt. Defensivt skal vi stå distancen uden Köhler imod det lortehold til Hvidovre.
                            Selvfølgelig kunne der ikke ske mirakler på to dage efter fyringen af Alm. Vi skulle helskindet ud af den her kamp og bygge det op derfra. Det lykkedes med nød og næppe og så har vi bare en vanvittig vigtig kamp næste weekend, hvor alt andet end en sejr er en eklatant fiasko.

                            Comment


                              Vi spillede en godkendt første halvleg hvor der mangler til dels i offensiven men vi bliver kompakt og tillader ikke meget til Lyngby. Anden halvleg starter maksimal uheldigt og holdet gpr fuldstændigt i knæene for 15 minutter men genopretter sig igen ig det bliver en jævnbyrdig kamp.
                              De 15 off-minutter viser hvor ramt holdet er og at der bruges mere end to dage at give tryg og selvtillid tilbage til drengene men tror vi er på rette vej at starte med at skabe et defensivt fundament og den nødvendige kompakthed. Der giver sikkerhed tilbage og så kommer også de nødvendige succesoplevelser.
                              At se Krogh agere på sidelinjen er befriende og det ser ud som der er også mere kommunikation i trænerteamet under kampen. Tror virkelig det gypr fremad nu og glæder mig at komme på stadion nædte uge igy opleve sæsonens første hjemmebanesejr.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Klssse kamp af HC.
                                Og skal revidere min hidtidige vurdering af Tyler Burey som "flop". Han var den bedste offensivspiller af vores startere. Lykkedes med langt mere end Charlie. Viste flere gode aktioner og vel den eneste som kunne kaldes en trussel for modstanderen. Arbejdede meget, også defensivt, udfordrende, hurtigt og han har åbenbart en god sparketeknik.
                                Forstår ikke hvorfor han fik ikke chancen under Alm.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X