Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er vel den største overraskelse. FS skriver at det er begrundet i han indhop mod Fredericia, og en stigende formkurve på det seneste ..
    Så er der jo ikke noget overraskende i det. Det har jo været tydeligt på tidligere indhop at der var lang vej. Det underbygger jo - kombinerer med signing af Trybull og Helander - at BWs trup først er tæt på at kunne præstere her efter 13 runder. Det er fandme flot arbejde af BW

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Meget interessant at Burey nu pludselig får chancen. Forsvaret og midtbanen havde forventet men gættede på Rami som falsk 9er. I hvert fald en opstilling som giver os den kompakthed vi havde mod SIF.
      Synes alligevel det er vildt, at Krogh vælger vores teknisk bedste spiller fra, hvis han er klar. Måske tilbage til de gamle OB-dyder. Flere tacklinger - mindre elegance. Håber det virker…..

      Comment


        #18
        Don D tilbage i truppen:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kamptr...ngby-boldklub/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Så er der jo ikke noget overraskende i det. Det har jo været tydeligt på tidligere indhop at der var lang vej. Det underbygger jo - kombinerer med signing af Trybull og Helander - at BWs trup først er tæt på at kunne præstere her efter 13 runder. Det er fandme flot arbejde af BW
          Overraskende blandt os fans hvis vi kan/skal vurdere på det der er skrevet bl.a. herinde. Ja - der skal godt nok en del kritisk evaluering til af både BW og hele det sportslige udvalg.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Men burde det så ikke være i stedet for Baskim der har en nedadgående formkurve ..
            Problemet bliver vel at vil man spille med alle 3 def. midtbanefolk - så er der pludselig ikke plads til rami. Han har jo ikke farten til at spille på toppen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Så er der jo ikke noget overraskende i det. Det har jo været tydeligt på tidligere indhop at der var lang vej. Det underbygger jo - kombinerer med signing af Trybull og Helander - at BWs trup først er tæt på at kunne præstere her efter 13 runder. Det er fandme flot arbejde af BW
              tja analysen var vel rigtig; truppen skulle være på plads tidligt - så man var klar fra dag 1 af - og derved ikke blev sat af i kampen om top 6.

              Udførelsen derimod...den har ikke været god. Og det er Helander og Trybull jo også tydeligt bevis på - plastre der bragt ind for at lappe på en for dårlig trup.

              Havde man nu haft Helander klar inden sæsonstart (måske istedet for sauli) og trybull så der var lidt mere bredde på midten - så kunne det være tingene så en del anderledes ud

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Synes faktisk også Ejdum gjorde hvad han kunne.
                Han rendte rundt som en hovedløs kylling

                Comment


                  #23
                  Der er ingen oplagt position til Rami i en 4-3-3, og trods en gudbenådet teknik og til tider flotte mål og assists, så har han til gode at finde en balance mellem cirkusspil og effektivitet.

                  Undrer mig at DD ikke spiller i stedet for BK. Han er den med det største angriberinstinkt i truppen.

                  Glæder mig til at se OB igen - men forventer ganske lidt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Der er ingen oplagt position til Rami i en 4-3-3, og trods en gudbenådet teknik og til tider flotte mål og assists, så har han til gode at finde en balance mellem cirkusspil og effektivitet.

                    Undrer mig at DD ikke spiller i stedet for BK. Han er den med det største angriberinstinkt i truppen.

                    Glæder mig til at se OB igen - men forventer ganske lidt.
                    Tænker helt klart han ville fungere som falsk 9'er, hvis han f.eks. havde Bash og Don D på siderne, som begge har en god afslutningsfod. Så kunne han fokusere på at sætte dem i gode positioner

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Nu skal vi formentlig spille mere simpelt og sende flere længere bolde frem. Hvem skal de helt præcis ramme? Jeg forudser at Bashkim kommer i godt og vel 20 hovedstødsdueller, som han taber 18-19 af.

                      Så er spørgsmålet hvordan tændingen er på 2. og 3. boldene.
                      Mod Sif lagde Sven sig tit frem for at tage duellerne - mon ikke man forsøger noget lignende igen.

                      Comment


                        #26
                        https://fyens.dk/ob/enorm-opbakning-...-af-klubejeren
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          tja analysen var vel rigtig; truppen skulle være på plads tidligt - så man var klar fra dag 1 af - og derved ikke blev sat af i kampen om top 6.

                          Udførelsen derimod...den har ikke været god. Og det er Helander og Trybull jo også tydeligt bevis på - plastre der bragt ind for at lappe på en for dårlig trup.

                          Havde man nu haft Helander klar inden sæsonstart (måske istedet for sauli) og trybull så der var lidt mere bredde på midten - så kunne det være tingene så en del anderledes ud
                          Helt enig. Så spørgsmålet er virkelig: kunne Alm have fået mere ud af den trup han havde til rådighed, INDEN han fik Trybull og Helander ind. Jeg tror simpelthen ikke på det.
                          Nu er Alm væk og det er også fint nok. Han har jo ikke været god. Men synes godt nok det største ansvar for denne sæsons deroute er BWs.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Han rendte rundt som en hovedløs kylling
                            Nå - så må jeg have set forkert. Man kunne nok ikke andet i et setup der ALDRIG havde spillet en 11-landskamp sammen før. Synes han bragte energi nok. Men det er nok bare mig, der har søgt bare lidt positivt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Der er ingen oplagt position til Rami i en 4-3-3, og trods en gudbenådet teknik og til tider flotte mål og assists, så har han til gode at finde en balance mellem cirkusspil og effektivitet.

                              Undrer mig at DD ikke spiller i stedet for BK. Han er den med det største angriberinstinkt i truppen.

                              Glæder mig til at se OB igen - men forventer ganske lidt.
                              Jeg synes han har sat BK og Hornemann op masser af gange. Hornemann har bare pisset det væk igen og igen.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Tænker helt klart han ville fungere som falsk 9'er, hvis han f.eks. havde Bash og Don D på siderne, som begge har en god afslutningsfod. Så kunne han fokusere på at sætte dem i gode positioner
                                Rami som falsk 9er kunne være spændende. BK som kant ser jeg ingen potentiale i.

                                Comment

                                Working...
                                X