Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hvor er det meldt ud at Trybull og Helander ikke fortsætter i OB?
    ingen steder. Det er blot formodningen at de er "for gode til OB" og derfor ikke bliver.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det var bare rigtig vigtigt at vi ikke tabte den kamp her. Det havde været tungt at komme foran og tabe på et dårligt kvarter. Nu kom vi tilbage og lykkedes faktisk med at få sat en modstander under pres i slutfasen, hvor vi ellers har set ekstra svage ud. Det må give lidt optimisme efter katastrofen forleden
      Don D er tilbage og han er bare giftig. Rami vil også starte næste gang med Köhlers karantæne og det vil styrke os offensivt. Defensivt skal vi stå distancen uden Köhler imod det lortehold til Hvidovre.
      Selvfølgelig kunne der ikke ske mirakler på to dage efter fyringen af Alm. Vi skulle helskindet ud af den her kamp og bygge det op derfra. Det lykkedes med nød og næppe og så har vi bare en vanvittig vigtig kamp næste weekend, hvor alt andet end en sejr er en eklatant fiasko.
      Jeg ser ikke at man kan koble pokalkampen og ligakampen på det parameter. Det var jo to helt forskellige hold. Jeg tror ikke de spillere fra start-11, som ikke var i start-11 mod Fredericia, havde brug for at rejse sig. De kom fra 3 relativt solide kampe spillemæssigt. Det havde de med bagagen. Men for klubben og Krogh var det fandens vigtigt at komme positivt videre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Men vi har jo en systemfejl.

        Spiller vi med en 10’er som Rami, så løber modstanderne lige igennem os. Det har de gjort lige siden Alm kom til og systemet blev forankret. Vi har været blandt de letteste hold at skabe chancer mod.

        Spiller vi uden 10’er, så mangler vi chanceskabelsen og selv med en 10’er har det ikke altid set godt ud.
        Helt enig. Så skal det komne fra kanterne. Her er det kun Deedson som er driftsikker og det er slet ikke nok mod et superligahold.

        Comment


          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...point-i-lyngby

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...foran-i-lyngby
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Håber du har ret. Tyler er sandsynligvis bedre end Selvén. Det skal han jo også være med deres fortid og alder i mente. Problemet er bare at Hornemann på højre kant er helt håbløst. Så at spille med Tyler på ventre gør Nouck endnu dårligere. Det synes jeg er en udfordring for trænerteamet.
            Det med holdets mentale forfatning er i min optik bare en søgen efter undskyldninger og at tørre den af på Alm. OB har haft de her blundere kontinuerligt i årevis. Spillere der mangler kvalitet får sådanne perioder. Det er jo også derfor OB aldrig spiller en hel god kamp.
            EDIT: løsningen må være at Deedson spiller højre kant og så må Tyler og Hornemann slås om venstre. Selvom det er træls at en spiller uden nævneværdigt niveau skal tage spilletid fra en ung af egen avl, som sikkert får 1/4 af lønnen
            Er meget enig. Og Deedson har helt sikker en startplads på højre side. Tror det skyldede at han var skadet en tid og måske endnu ikke på fulde omdrejninger at han startede ikke i går.
            Charlie og Tyler er alternativerne for venstre side og skal slås om startpladsen og dele spilletid. Sikker en god løsning at skifte der efter 60 minutter og bringe en frisk kantspiller ind.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Er meget enig. Og Deedson har helt sikker en startplads på højre side. Tror det skyldede at han var skadet en tid og måske endnu ikke på fulde omdrejninger at han startede ikke i går.
              Charlie og Tyler er alternativerne for venstre side og skal slås om startpladsen og dele spilletid. Sikker en god løsning at skifte der efter 60 minutter og bringe en frisk kantspiller ind.
              Hvis Tyler viser sig ikke at være væsentligt bedre end Nouck, så må han altså videre til sommer. Det går altså ikke, at han holder Hornemann ude eller evt bliver indskifteren med den løn han må trække.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Hvis Tyler viser sig ikke at være væsentligt bedre end Nouck, så må han altså videre til sommer. Det går altså ikke, at han holder Hornemann ude eller evt bliver indskifteren med den løn han må trække.
                Krogh siger at Tyler er bedst på vk, og det samme med Charly. Jeg tror Tyler er bedre fysisk, og Charly er bedre på speed og måske også lidt på de defensive aktioner så det er imø en "fair" kamp på den position og de kan sikkert presse hinanden godt til træningen.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Krogh siger at Tyler er bedst på vk, og det samme med Charly. Jeg tror Tyler er bedre fysisk, og Charly er bedre på speed og måske også lidt på de defensive aktioner så det er imø en "fair" kamp på den position og de kan sikkert presse hinanden godt til træningen.
                  Synes Tyler har også en bedre teknik og spark. Og er ikke helt so etbenet. Men fint med alternativer som skal slås om pladsen, begge er bedre end Selvenog konkurrence øger præstationen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Synes Tyler har også en bedre teknik og spark. Og er ikke helt so etbenet. Men fint med alternativer som skal slås om pladsen, begge er bedre end Selvenog konkurrence øger præstationen.
                    Jeg tvivler dog stadig på, at nogen af dem kan få top 6 niveau. Jeg har det på baggrund af de sidste 12 år stramt med at satse på spillere som nok ikke er gode nok til at opfylde målsætningen i sidste ende. Det holder os fast i sølet. Sabbi er her det typiske eksempel. Shinede i nedrykningsspil og uden slutprodukt i grundspillet. Hvis man korrigerer målsætningen er det fint. Men jeg mister al interesse for projektet, når måltsætningerne er så langt væk fra virkeligheden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Værre end den er? Det er en af de dårligst sammensatte OB-trupper jeg har set i 40 år. Der er ingen sammenhæng.

                      BW har fuldstændigt smadret klubben med fodboldnomader.

                      At I bare labber det i jer og fokuserer så kortsigtet.
                      Hvis du forventer at OB skal have landsholdsspillere på alle positioner, så tror jeg du vil forblive skuffet de næste 40 år.
                      Så skidt er det altså heller ikke, OB har dog ikke formået at hyre trænere ind som har kunne adaptere til de spillere der har
                      været tilrådighed. Har kun set det fungere med Ove Pedersen, som skulle redde klubben fra nedrykning. det han havde
                      tilrådighed, var i den grad dårligt sammensat, men kan en træner tilpasse sig, kan han få meget ud af mindre.
                      Lyngby har måske den pt bedste træner i superligaen, der har den evne, så ringe er de heller ikke, og senest tabte OB
                      til dem hjemme. Som kampen forløb i Lyngby, er 2-2 ikke så skidt endda.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Jeg tvivler dog stadig på, at nogen af dem kan få top 6 niveau. Jeg har det på baggrund af de sidste 12 år stramt med at satse på spillere som nok ikke er gode nok til at opfylde målsætningen i sidste ende. Det holder os fast i sølet. Sabbi er her det typiske eksempel. Shinede i nedrykningsspil og uden slutprodukt i grundspillet. Hvis man korrigerer målsætningen er det fint. Men jeg mister al interesse for projektet, når måltsætningerne er så langt væk fra virkeligheden.
                        Både Sabbi, Frøkjær og Minteh havde det svært når OB mødte topholdene, og i den grad ikke da de startede deres forløb i OB. Men de udviklede sig, og det blev bedre uden på noget tidspunkt at eksplodere. Lad os håbe at nogle af dem der er i OB nu kan lægge på, og udvikle sig. Deedson synes jeg har vist sig som en der har potentiale til at eksplodere, Slotsager er eksploderet i mine øjne.
                        Last edited by jojo; 05-11-2023, 12:55.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Hvis du forventer at OB skal have landsholdsspillere på alle positioner, så tror jeg du vil forblive skuffet de næste 40 år.
                          Så skidt er det altså heller ikke, OB har dog ikke formået at hyre trænere ind som har kunne adaptere til de spillere der har
                          været tilrådighed. Har kun set det fungere med Ove Pedersen, som skulle redde klubben fra nedrykning. det han havde
                          tilrådighed, var i den grad dårligt sammensat, men kan en træner tilpasse sig, kan han få meget ud af mindre.
                          Lyngby har måske den pt bedste træner i superligaen, der har den evne, så ringe er de heller ikke, og senest tabte OB
                          til dem hjemme. Som kampen forløb i Lyngby, er 2-2 ikke så skidt endda.
                          Du læser ikke, hvad jeg skriver. Jeg har ingen interesse i en trup med ‘landsholdspillere’. Jeg ønsker en trup med sammenhæng, hvor der er en OB-kultur.

                          Den her trup har ingen kultur, og så mister jeg interessen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Både Sabbi, Frøkjær og Minteh havde det svært når OB mødte topholdene, og i den grad ikke da de startede deres forløb i OB. Men de udviklede sig, og det blev bedre uden på noget tidspunkt at eksplodere. Lad os håbe at nogle af dem der er i OB nu kan lægge på, og udvikle sig. Deedson synes jeg har vist sig som en der har potentiale til at eksplodere, Slotsager er eksploderet i mine øjne.
                            Deedson er den vildeste signing. Value for money fra dag 1. Men han var jo også eftertragtet. Sådan er det jo tit med gode spillere. Dem man let kan få skal man nok være lidt på vagt overfor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Du læser ikke, hvad jeg skriver. Jeg har ingen interesse i en trup med ‘landsholdspillere’. Jeg ønsker en trup med sammenhæng, hvor der er en OB-kultur.

                              Den her trup har ingen kultur, og så mister jeg interessen.
                              Havde vi ikke en trup med "OB-kultur" under Michelsen? Der var få eller ingen nomader og lejesoldater.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Mouritzen på banen. En klassisk 1. divisionsspiller
                                Gad vide om BW’s plan med ham var at få Adelgaard til at se god ud?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X