Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Helt enig. Så spørgsmålet er virkelig: kunne Alm have fået mere ud af den trup han havde til rådighed, INDEN han fik Trybull og Helander ind. Jeg tror simpelthen ikke på det.
    Nu er Alm væk og det er også fint nok. Han har jo ikke været god. Men synes godt nok det største ansvar for denne sæsons deroute er BWs.
    det tror jeg ikke han kunne. Men tror da en anden træner kunne have sat det bedre op. Vi snakker næppe top 6 og medaljer eller lign. men syntes bare de problemer vi så under Alm er nogle der er blevet ved med at gentage sig. Forsvaret der har sejlet. En midtbane der blev "revet" over på midten.

    spillerne ikke er gode nok til det man ideelt set vil - så er det altså trænerens ansvar at lave de nødvendige ændringer. Og der mener jeg Alm har fejlet, om det er manglende evner eller lyst/vilje til at ændre ved jeg ikke.

    Grundlæggende mener jeg fejlen begyndte allerede den gang man forlængede med Alm. Og den hænger ihvertfald også på BW...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Nå - så må jeg have set forkert. Man kunne nok ikke andet i et setup der ALDRIG havde spillet en 11-landskamp sammen før. Synes han bragte energi nok. Men det er nok bare mig, der har søgt bare lidt positivt.
      Giver dig ret i af det var svære betingelser, men føler dog ikke at han greb chancen, men mere spillede på det sikre og placerede sig på alibisteder.

      Men han er ung, så jeg afskriver ham bestemt ikke pga. den kamp, men ser ham ikke i øjeblikket i start 11.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Giver dig ret i af det var svære betingelser, men føler dog ikke at han greb chancen, men mere spillede på det sikre og placerede sig på alibisteder.

        Men han er ung, så jeg afskriver ham bestemt ikke pga. den kamp, men ser ham ikke i øjeblikket i start 11.
        Ejdum har set rigtig sløj ud i de kampe, han har fået. Jeg så en del træning i sommers, og dér var han virkelig god. Fik også meget ros.

        Jeg tror ikke, man skal undervurdere, hvor svært det er som ung at få ro på sit spil, når det kører så dårligt for holdet og holdet i øvrigt er sat forfærdeligt sammen og mangler kulturbærere og ledere.

        Netop derfor virker BWs tilgang ikke. Man kan ikke skabe en gid kultur med kun unge af egen avl og fodboldnomader, der skiftes ind og ud.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Synes faktisk også Ejdum gjorde hvad han kunne.
          Så er jeg bekymret for så er niveauet skidt - også selv om han er ung.
          Last edited by tOrnBjerg; 04-11-2023, 14:15.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Han rendte rundt som en hovedløs kylling
            Hvem gjorde det ikke under den kamp?
            Den kamp kan ikke bruges om at bedømme ham.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Håber godt nok ikke opstillingen i App’en er rigtig

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Håber godt nok ikke opstillingen i App’en er rigtig
                Hvorfor?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Hvorfor?
                  Helander på back. Aske i midterforsvar. Köhler på venstre kant.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Helander på back. Aske i midterforsvar. Köhler på venstre kant.
                    ?
                    Finder der
                    HC
                    Leeroy Slots Helander Aske
                    Trybull
                    Manneh. Köhler
                    Charlie Bashkim Burey
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      ?
                      Finder der
                      HC
                      Leeroy Slots Helander Aske
                      Trybull
                      Manneh. Köhler
                      Charlie Bashkim Burey
                      Så har de ændret den.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Så har de ændret den.
                        Beroligende. Ellers ville det have været alt for revolutionerende. ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Søren Krogh, forventer der ligger en eksplosion gemt i holdet og vi skal op at presse højere, det bliver spændende om det lykkes.

                          Comment


                            #43
                            Jeg mener det er godt mod af Søren K at sætte Hajj af i startopstillingen. Han er teknisk god men slet ikke så god at han ikke kan undværes i en opstilling som denne.

                            Comment


                              #44
                              Mon ik det blir 0-0 eller 1-1

                              Comment


                                #45
                                Har HC ikke spillet nok kampe til at vide at han kke kunne gøre sådan. Lidt pinligt. Men endte godt.
                                Vi er startet fint,

                                Comment

                                Working...
                                X