Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alm fyres !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    “Sundt at få noget nyt ind” ? Ahr .. nyt ..

    vel ikke noget at sige til at han roser den nye chef .. at kritisere ham får ham nok ikke på banen ..
    Tja, "nyt" kan man sikker diskuteres men kan god forstille at han mener Krogh kommer med en anden og dermed ny tilgang.At Krogh er meget godt "at bygge relationer" viser vel i den retning.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg vil virkelig anbefale at høre Medianos podcast om Almfyringen. Det er virkelig godt !
      Meget enig. Det er et rigtig godt afsnit, men det er jo også nærmest et SFÅ program. Så de grundlæggende holdninger kender vi jo. Og jeg er da helt glad for alle de nuancer der kommer med, og som også sender meget af årsagen til den miserable situation opad i OB`s organisation.
      Jeg har dog også selv tit været meget irriteret på Mediano, da jeg mener, at deres kommentatorer generelt set har analyseret OB igennem en prisme, hvor man nærmest kun har set på, at man i OB vil spille boldbesiddende, offensiv fodbold med megen boldbesiddelse. En spillestil som kommentatorerne åbenbart finder nærmest er optimal i forhold til underholdning. Det udmønter sig i, at Mediano ofte i deres kampanalyser udelukkende har fokuseret på, at OB har set gode ud i 20 minutter mod x-købing og 25 minutter mod z-by. Mener at det er efter en af de seneste kampe, at de i deres kampanalyse sagde, at OB i nogle perioder havde spillet "fortryllende fodbold". Det synes jeg desværre er gennemgående for deres analyse af OB. Og en vægtig grund til, at jeg har valgt ikke at støtte Mediano.
      Men enig i, at nævnte podcast er god.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

        Meget enig. Det er et rigtig godt afsnit, men det er jo også nærmest et SFÅ program. Så de grundlæggende holdninger kender vi jo. Og jeg er da helt glad for alle de nuancer der kommer med, og som også sender meget af årsagen til den miserable situation opad i OB`s organisation.
        Jeg har dog også selv tit været meget irriteret på Mediano, da jeg mener, at deres kommentatorer generelt set har analyseret OB igennem en prisme, hvor man nærmest kun har set på, at man i OB vil spille boldbesiddende, offensiv fodbold med megen boldbesiddelse. En spillestil som kommentatorerne åbenbart finder nærmest er optimal i forhold til underholdning. Det udmønter sig i, at Mediano ofte i deres kampanalyser udelukkende har fokuseret på, at OB har set gode ud i 20 minutter mod x-købing og 25 minutter mod z-by. Mener at det er efter en af de seneste kampe, at de i deres kampanalyse sagde, at OB i nogle perioder havde spillet "fortryllende fodbold". Det synes jeg desværre er gennemgående for deres analyse af OB. Og en vægtig grund til, at jeg har valgt ikke at støtte Mediano.
        Men enig i, at nævnte podcast er god.
        Synes den store forskel på denne episode og SFÅ er, at Davidsen jo ikke er mikrofonholderen, men han kommer til at fortælle sin vinkel. Det synes jeg er meget befriende at høre hans vinkel. Hans holdning har godt nok forandret sig meget i SFÅ-tiden. Han var top positiv de første år. Nu er han godt nok bitter over tingenes tilstand. Han går jo også meget hårdere til BW nu i sine interviews end tidligere. Det er den rette vej.
        Faktisk også fint at høre ham trænerens vinkel. Han saver to truppen over. Det er et mirakel hvis OB kommer i top 6 med den trup. Men måske fordi han mener det samme som mig

        Comment


          #94
          På trods af at det var helt håbløst i Fredericia så er det vel næppe den kamp der har væltet det hele når der nu var lidt positivitet at spore i suppekampene og det ikke virkede som om ham havde tabt omklædningsrummet - men jeg tænker at det måske lige netop er det der skete i Fredericia.
          Enten har mange af de normale startere “meldt fra” til pokalkampen, måske i en stille protest eller har de følt sig kørt ud på et sidespor ved ikke at blive udtaget til pokalkampen som de fleste som regel gerne vil spille pga stemningen.
          De mest erfarne må også bare have stået og tænkt deres da de fik holdopstillingen .. der kan jeg godt forestille mig at der er nogen der har mistet noget for Alm ..
          Ren spekulation .. men syntes ikke at omklædningsrummet har været nævnt efter Fredericia ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Man kan synes hvad man vil om hans trænerevner. Men Alm har fandme format - tænk hvis alle i klubben havde det:
            “Alm ønskede ikke at sige farvel til stab og spillere, men hentede sine ting torsdag aften. Hans ønske var senere at tale en-til-en med spillere og stab. Alm ville ikke være en hindring torsdag for det nye OB-projekt.”
            https://fyens.dk/ob/enorm-opbakning-...-af-klubejeren

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              På trods af at det var helt håbløst i Fredericia så er det vel næppe den kamp der har væltet det hele når der nu var lidt positivitet at spore i suppekampene og det ikke virkede som om ham havde tabt omklædningsrummet - men jeg tænker at det måske lige netop er det der skete i Fredericia.
              Enten har mange af de normale startere “meldt fra” til pokalkampen, måske i en stille protest eller har de følt sig kørt ud på et sidespor ved ikke at blive udtaget til pokalkampen som de fleste som regel gerne vil spille pga stemningen.
              De mest erfarne må også bare have stået og tænkt deres da de fik holdopstillingen .. der kan jeg godt forestille mig at der er nogen der har mistet noget for Alm ..
              Ren spekulation .. men syntes ikke at omklædningsrummet har været nævnt efter Fredericia ..
              ved det ikke - syntes også vi så den form for slukkede indsats mod Silkeborg hjemme - og efterfølgende har holdet jo leveret ok indsatser. Tror bare der har været den der totale mangel på stabilitet.

              Og tabt omklædningsrum eller ej; 9 udskiftninger og et nyt system - det i sig selv vil jo gøre tingene svære.

              Eneste positive er at vi trods alt ikke endte ud i forlænget spilletid...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                På trods af at det var helt håbløst i Fredericia så er det vel næppe den kamp der har væltet det hele når der nu var lidt positivitet at spore i suppekampene og det ikke virkede som om ham havde tabt omklædningsrummet - men jeg tænker at det måske lige netop er det der skete i Fredericia.
                Enten har mange af de normale startere “meldt fra” til pokalkampen, måske i en stille protest eller har de følt sig kørt ud på et sidespor ved ikke at blive udtaget til pokalkampen som de fleste som regel gerne vil spille pga stemningen.
                De mest erfarne må også bare have stået og tænkt deres da de fik holdopstillingen .. der kan jeg godt forestille mig at der er nogen der har mistet noget for Alm ..
                Ren spekulation .. men syntes ikke at omklædningsrummet har været nævnt efter Fredericia ..
                Eller også var den opstilling, Alms selv valgte vej ud af OB ? Den opstilling er et mysterie.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Eller også var den opstilling, Alms selv valgte vej ud af OB ? Den opstilling er et mysterie.
                  Det kan jeg ikke forestille mig. Er meget glad at Alm er fortid i OB fordi for allerede lang tid er overbevist at han er den forkerte træner for os men ville aldrig bebrejde ham modvilligt at gøre ondt til klubben med at sætte et hold op om at tabe og ødelægge dermed pokalturneringen for os.
                  Er ikke imponeret om hans evner som træner og i OB var han helt forkert men den opstilling skyldes vel Alms manglende evner men ikke en mangel af moral og integritet.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment

                  Working...
                  X