Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alm fyres !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Han kan også være venstrekant, det er egentligt lidt underordnet. Jeg synes bare ikke han fylder nok som enlig angriber.
    Jeg er sådan set enig i det sidste. Desværre. Jeg ville spille Don Deedson i angrebet. Jeg tror hans styrker vil komme endnu mere til sin ret der - og hans svagheder mindre udstillet. Meget ligesom Sabbi.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Jeg er sådan set enig i det sidste. Desværre. Jeg ville spille Don Deedson i angrebet. Jeg tror hans styrker vil komme endnu mere til sin ret der - og hans svagheder mindre udstillet. Meget ligesom Sabbi.
      Enig. Havde helt glemt vi har Don D

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Jeg er sådan set enig i det sidste. Desværre. Jeg ville spille Don Deedson i angrebet. Jeg tror hans styrker vil komme endnu mere til sin ret der - og hans svagheder mindre udstillet. Meget ligesom Sabbi.
        Meget enig

        Comment


          #79
          Bliver i det hele taget vildt spændende, hvilke ændringer i start 11 og måske spillere på nye pladser, som Krogh afprøver de næste 4 kampe. Må man ikke regne med nogle ændringer?

          Comment


            #80
            For mig er det åbentlyst, at vi skal spille med 3 centralt. Ligeledes er det for mig helt klart, at vi ikke har en angriber, der er god nok. BK havde en opblomstring, men er over the hill. I det hele taget er det ret vildt, at Alm aldrig har haft en god 9er til rådighed. Sabbi har vel været den bedste.

            Jeg synes, det kunne være sjovt at se Rami som falsk 9er og så DD og Charly fra kanterne.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              For mig er det åbentlyst, at vi skal spille med 3 centralt. Ligeledes er det for mig helt klart, at vi ikke har en angriber, der er god nok. BK havde en opblomstring, men er over the hill. I det hele taget er det ret vildt, at Alm aldrig har haft en god 9er til rådighed. Sabbi har vel været den bedste.

              Jeg synes, det kunne være sjovt at se Rami som falsk 9er og så DD og Charly fra kanterne.
              Absolut enig. Og om man kakder det 4-3-3 med Rami som faksk 9er eller 4-4-2 med Rami som 10er er ligegyldigt. Kampen mod SIF viste hvor meget det hjælper at styrke midtbanen og spille med kun én 6er som afsikring. Der manglede kreativitet i offensiven men den får vi med Rami.
              Kan absolut ikke forstår hvorfor vi gik væk fra den set-up i går fordi Silkeborg kampen var et stort step fremad.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Som jeg ser det, så har problemer i mange kampe været, at der har været en motorvej ned mod forsvaret.

                Jeg ville styrke midtbanen og spille en klassisk 4-4-2 med smalle kanter og stærk midtbane i midten f.eks.


                Charly - Don D

                El Hajj

                Manneh, Köhler

                Trybull

                Mickelson Helander Slotsager Uwusu

                M. Hansen

                Comment


                  #83
                  https://obstemmer.dk/blog-der-er-sja...Ao7MCF8O2GxM2g
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Nej? Han udtaler da netop det modsatte. At han i sin tid i Polen spiller alene som 6er. Han siger faktisk, at det overrasker ham at se ham som 8er.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Jeg hørte det bestemt som om, at han sagde han lå som ene deciderede 6'er da han scoutede ham i Polen. Altså som udtalt defensiv midt.

                      Jeg vil give ham ret så langt, at det er slet ikke de evner jeg har set ham vise i OB. Han har godt flair for spillet når han er i spillehumør, men alt løs i markeringerne defensivt.
                      Beklager .. det har jeg fået helt bagvendt .. for lidt blod til hovedet i mit træningspas …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Vi skal bare være forberedte på at vi nok kommer til at ofre en del offensivt hvis vi stiller med en midtbane bestående af Trybull, Köhler og Manneh. De er jo alle tre 6'ere. Vi bliver muligvis mere stabile centralt, hvilket vi godt kan bruge, men der er samtidig også 0% flair og gennembrudskraft i de to 8'ere.
                        Jeg ofrer gerne noget offensivt flair for at vi får styr på vores defensive organisation. Det var også den vej vi hev points hjem fra Brøndby, Farum og Silkeborg.

                        Comment


                          #87
                          Alm blev også fyret i Vejle efter et 3-1 nederlag.mod Fredericia. Det er godt nok mærkeligt

                          Comment


                            #88
                            Jeg vil virkelig anbefale at høre Medianos podcast om Almfyringen. Det er virkelig godt !

                            Comment


                              #89
                              I følge Martin Hansen var der ikke meget snak im trænerfyringen i omklædningsrummet. Hansen bakker om om trænerskiftning og roser Krogh:
                              http://obstruktion.dk/martin-hansen-...lmcbgAtOdh0nsQ
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                I følge Martin Hansen var der ikke meget snak im trænerfyringen i omklædningsrummet. Hansen bakker om om trænerskiftning og roser Krogh:
                                http://obstruktion.dk/martin-hansen-...lmcbgAtOdh0nsQ
                                “Sundt at få noget nyt ind” ? Ahr .. nyt ..

                                vel ikke noget at sige til at han roser den nye chef .. at kritisere ham får ham nok ikke på banen ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X