Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ultras Odense er kommet med en forklaring på det der skete efter kampen i onsdags .. frustrationer, magtesløshed osv førte til denne lidt bizarre handling. Kritikken bør dog ikke rettes mos spillerne på denne tåkrummene måde, men mod de ansvarlige trænere i første omgang, og dernæst mod de ansvarlige i direktionen der tilsyneladende har skyklapper på i fht. ejerkredsen.
    Jeg tror faktisk, at den måde det blev gjort på og den efterfølgende mediedækning af den, uanset hvor bizar du finder den, giver kritikken større indflydelse end hvis man blot skriver ord på nettet eller laver bannere med kritisk tekst. Afmagten fik et ansigt.

    Det her er en anskuelses-diskussion. Du og andre ser det så tåkrummende pinligt. Andre ser det som manifestation af hvad fodbold først og fremmest er for dem; følelser. Fornuft er en meget distant second. Og fodbold lever af den slags følelser. Det tror jeg både Helander og Rami, der allerede én gang har stillet sig op i flere minutter for at få skæld ud efter et hjemmebane nederlag, kan skrive under på efter deres ophold i Holland og i Skotland. De stod der, fordi de kender mekanismerne. Og jeg er temmelig sikker på, at ingen af dem tager det specielt personligt.

    Så jeg synes, uanset om min egen fornuft siger mig, at den slags kan virke lidt fjollet, at du og andre tager fejl af hele præmissen; Hvad du opfatter som pinligt, bliver ikke nødvendigvis opfattet på samme måde i spillertruppen. Og hvis dette er rigtigt, så er du og andre i virkeligheden forarget på andres vegne uden, at disse nødvendigvis deler forargelsen.

    Min fornuft siger mig, at det dér var lidt små pinligt, mine følelser kan fuldt ud relatere.

    Og det synes jeg, personligt, er helt okay. Jeg holder ikke med OB af fornuft eller for at please hverken offentligthed og andre let fornærmede typer; jeg holder med OB p.g.a 120 procent rå følelser. Fodbold er og bliver et frikvarter fra normal fornuft. Om du og andre kan li det eller ej.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Selvfølgelig er det skørt, utilstedeligt og pinligt at en voksen mand finder det ok at råbe sådan af nogle fodboldspillere.

      At være fan er ikke at have ejerskab over 11 fodboldspillere.

      Jøsses, folk herinde til tider.
      Jøsses, hvor er du dog latterligt indskrænket.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jeg tror faktisk, at den måde det blev gjort på og den efterfølgende mediedækning af den, uanset hvor bizar du finder den, giver kritikken større indflydelse end hvis man blot skriver ord på nettet eller laver bannere med kritisk tekst. Afmagten fik et ansigt.

        Det her er en anskuelses-diskussion. Du og andre ser det så tåkrummende pinligt. Andre ser det som manifestation af hvad fodbold først og fremmest er for dem; følelser. Fornuft er en meget distant second. Og fodbold lever af den slags følelser. Det tror jeg både Helander og Rami, der allerede én gang har stillet sig op i flere minutter for at få skæld ud efter et hjemmebane nederlag, kan skrive under på efter deres ophold i Holland og i Skotland. De stod der, fordi de kender mekanismerne. Og jeg er temmelig sikker på, at ingen af dem tager det specielt personligt.

        Så jeg synes, uanset om min egen fornuft siger mig, at den slags kan virke lidt fjollet, at du og andre tager fejl af hele præmissen; Hvad du opfatter som pinligt, bliver ikke nødvendigvis opfattet på samme måde i spillertruppen. Og hvis dette er rigtigt, så er du og andre i virkeligheden forarget på andres vegne uden, at disse nødvendigvis deler forargelsen.

        Min fornuft siger mig, at det dér var lidt små pinligt, mine følelser kan fuldt ud relatere.

        Og det synes jeg, personligt, er helt okay. Jeg holder ikke med OB af fornuft eller for at please hverken offentligthed og andre let fornærmede typer; jeg holder med OB p.g.a 120 procent rå følelser. Fodbold er og bliver et frikvarter fra normal fornuft. Om du og andre kan li det eller ej.

        MvH ChrisOB
        Der er ikke sat så meget som et komma forkert i ovenstående.

        Comment


          Apropos den voksenskældud som fandt sted fra Capo, så tror jeg det er en udløber af, at vi faktisk så noget som minder om arbejdsvægring fra mange spillere.

          ​​​​​Mange OB-fans står der uge efter uge, og har bakket holdet op gennem 13 års elendighed. Men det vi så i onsdags, var noget andet. Det var direkte ugidelighed fra spillerne og trænerne.

          Men, det ville have mere effekt, hvis man havde et trænerteam, der tog spillerne med til et krisemøde, og f.eks. viste billedet af den fan der græd - og Cheftræneren kunne sige, hvad fanden spillerne bilder sig ind. Men den træner, eller motivation findes ikke i OB. Og det som OB's fodboldhold er blevet, er ikke noget som vi kan identificere os med

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Apropos den voksenskældud som fandt sted fra Capo, så tror jeg det er en udløber af, at vi faktisk så noget som minder om arbejdsvægring fra mange spillere.

            ​​​​​Mange OB-fans står der uge efter uge, og har bakket holdet op gennem 13 års elendighed. Men det vi så i onsdags, var noget andet. Det var direkte ugidelighed fra spillerne og trænerne.

            Men, det ville have mere effekt, hvis man havde et trænerteam, der tog spillerne med til et krisemøde, og f.eks. viste billedet af den fan der græd - og Cheftræneren kunne sige, hvad fanden spillerne bilder sig ind. Men den træner, eller motivation findes ikke i OB. Og det som OB's fodboldhold er blevet, er ikke noget som vi kan identificere os med
            OBs fodboldhold er helt sikkert blevet noget, som vi/jeg ikke kan identificere os med. Jeg er stoppet med at se holdet spille. Jeg ser ikke arbejdsvægring - men bare et hold af udenlandske købespillere, som intet forhold har til klubben.

            Den kritik skal rettes med ejer og ledelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Selvfølgelig er det skørt, utilstedeligt og pinligt at en voksen mand finder det ok at råbe sådan af nogle fodboldspillere.

              At være fan er ikke at have ejerskab over 11 fodboldspillere.

              Jøsses, folk herinde til tider.
              Fans kan ikke eje spillerne, men de kan tage ejerskab for klubbens integritet. Den integritet gav hovedparten af de 16 spillere der deltog forleden en kæmpe fuckfinger. Så kan det godt være man kunne gøre det mere sofistikeret, men så er man jo heller ikke tro imod sin integritet som fodboldfan. Her agere man traditionelt ganske primitivt uanset hvad. Når vi vinder og spiller godt, synger vi sjå lå lå og klapper dem fra banen. Når vi taber og viser den modløshed vi så i onsdags, så råber vi 'tag jer sammen!!' og deler skideballer ud.
              Det er i mine øjne helt indenfor skiven, så længe det ikke bliver personligt, racistisk eller på anden vis krænkende.

              Jeg er sikker på Capo-.Chris også står klar med en overdreven hyldest den skønne dag vi snupper en medalje, vinder pokalen eller blot kvalificere os til Europa. Den dag er det også i højeste grad spillerne som får den store hyldest, og ikke i samme omfang Wesstrøm for til den tid at have hentet en røvfuld gode spillere, eller træneren for at have sat holdet fint sammen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Apropos den voksenskældud som fandt sted fra Capo, så tror jeg det er en udløber af, at vi faktisk så noget som minder om arbejdsvægring fra mange spillere.

                ​​​​​Mange OB-fans står der uge efter uge, og har bakket holdet op gennem 13 års elendighed. Men det vi så i onsdags, var noget andet. Det var direkte ugidelighed fra spillerne og trænerne.
                Det er nemlig det, der er hele forskellen. og så er kritk eller voksenskældud, som det så moderne hedder, fuldstændigt berettiget.
                Så har spillerne en idé om hvad der venter, hvis man leverer sådan en gang bræk igen.

                Det bliver rent faktisk forlangt noget fra lægterne, og det har været savnet i Odense. Ledelsen, træner og spillere er ikke længere i tvivl om, at de altså også står til regnskab over for deres fanbase og der skal arbejdes for lønnen. Helt på sin plads i en verden, hvor spillere tjener de summe de gør.

                Nu må middelmådigheden og elendigheden italesættes med røde ansigter af arrighed, så de fatter hvad det betyder de lort de render og laver.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  OBs fodboldhold er helt sikkert blevet noget, som vi/jeg ikke kan identificere os med. Jeg er stoppet med at se holdet spille. Jeg ser ikke arbejdsvægring - men bare et hold af udenlandske købespillere, som intet forhold har til klubben.

                  Den kritik skal rettes med ejer og ledelse.
                  En rigtig fan holder aldrig op med at se holdet spille. Kunne jeg sige. Men jeg forsøger også, i modsætning til dig, at se tingene fra andres synspunkt, og kan derfor ikke bebrejde dig, da jeg også har og haft samme tanker, om ikke at se ét sekund mere; af samme grunde. Ligesom jeg har haft lyst til at stå og skrige af spillerne, mere end én gang.

                  Men jeg forventer ikke, at du kommer ned fra din høje hest

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                    Det er nemlig det, der er hele forskellen. og så er kritk eller voksenskældud, som det så moderne hedder, fuldstændigt berettiget.
                    Så har spillerne en idé om hvad der venter, hvis man leverer sådan en gang bræk igen.

                    Det bliver rent faktisk forlangt noget fra lægterne, og det har været savnet i Odense. Ledelsen, træner og spillere er ikke længere i tvivl om, at de altså også står til regnskab over for deres fanbase og der skal arbejdes for lønnen. Helt på sin plads i en verden, hvor spillere tjener de summe de gør.

                    Nu må middelmådigheden og elendigheden italesættes med røde ansigter af arrighed, så de fatter hvad det betyder de lort de render og laver.
                    Jeg vil ikke altid kalde voksenskældud for fuldt berettiget, også selv om jeg fuldt ud kan relatere til følelserne bag. Jeg forstår så udmærket dem, der vil opfatte det som bøvet og pinligt, så man skal altid træde varsomt, når det gælder de grænser, der skal være imellem fans og klub. Det havde været værre hvis mere end én person havde entret banen for at give sin mening til kende. Men nu var det så kun én person; og man kan kun erklære sig "sindssyg i gerningsøjeblikket" Det plejer jo at være en formildende omstændighed. Men åbenbart ikke hos alle.

                    Der tér sig som om OBs omdømme lider mere end under dét, end hvad spillerne lige havde gjort, og hvad klubbens ledelse har gjort i mere end et årti.

                    MvH ChrisOB

                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Jeg tror faktisk, at den måde det blev gjort på og den efterfølgende mediedækning af den, uanset hvor bizar du finder den, giver kritikken større indflydelse end hvis man blot skriver ord på nettet eller laver bannere med kritisk tekst. Afmagten fik et ansigt.

                      Det her er en anskuelses-diskussion. Du og andre ser det så tåkrummende pinligt. Andre ser det som manifestation af hvad fodbold først og fremmest er for dem; følelser. Fornuft er en meget distant second. Og fodbold lever af den slags følelser. Det tror jeg både Helander og Rami, der allerede én gang har stillet sig op i flere minutter for at få skæld ud efter et hjemmebane nederlag, kan skrive under på efter deres ophold i Holland og i Skotland. De stod der, fordi de kender mekanismerne. Og jeg er temmelig sikker på, at ingen af dem tager det specielt personligt.

                      Så jeg synes, uanset om min egen fornuft siger mig, at den slags kan virke lidt fjollet, at du og andre tager fejl af hele præmissen; Hvad du opfatter som pinligt, bliver ikke nødvendigvis opfattet på samme måde i spillertruppen. Og hvis dette er rigtigt, så er du og andre i virkeligheden forarget på andres vegne uden, at disse nødvendigvis deler forargelsen.

                      Min fornuft siger mig, at det dér var lidt små pinligt, mine følelser kan fuldt ud relatere.

                      Og det synes jeg, personligt, er helt okay. Jeg holder ikke med OB af fornuft eller for at please hverken offentligthed og andre let fornærmede typer; jeg holder med OB p.g.a 120 procent rå følelser. Fodbold er og bliver et frikvarter fra normal fornuft. Om du og andre kan li det eller ej.

                      MvH ChrisOB
                      Det som fans og andre såkaldte eksperter skriver på div. fora og andre steder tror jeg nu heller ikke har den store effekt, men dertil så at tro at en sandsynligvis fodboldfaglig inkompetent mand påtager sig rollen som mental indpisker ved at forsøge at skræmme spillere til at blive bedre er jo i sig selv tåkrummende pinlig .. der burde have været en voksen til stede som havde stoppet "indslaget".

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment

                      Working...
                      X