Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fredericia - OB

    På onsdag går det løs igen, denne gang i pokalen men heldigvis på udebane.

    Det kan blive en god måned med Fredericia ude, Lyngby ude, Hvidovre hjemme og Randers ude.

    Alt efter hvem der er klar ..

    …………………Bernat
    Owusu. Slotsager. Helander. Adelgaard.
    …………………Trybull
    ……Rami. Manneh. Sven. Charly.
    …..………….…..Kadrii.

    Er DonD og/eller Mickelson klar må man jo se på det ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Bliver kampen streamet?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Tv3 Sport viser den

      Comment


        #4
        Nogle der har en billet til udebaneafsnittet som de sælger?
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          På onsdag går det løs igen, denne gang i pokalen men heldigvis på udebane.

          Det kan blive en god måned med Fredericia ude, Lyngby ude, Hvidovre hjemme og Randers ude.

          Alt efter hvem der er klar ..

          …………………Bernat
          Owusu. Slotsager. Helander. Adelgaard.
          …………………Trybull
          ……Rami. Manneh. Sven. Charly.
          …..………….…..Kadrii.

          Er DonD og/eller Mickelson klar må man jo se på det ..
          Jeg vil tro at man spare et par spillere. Jeg tror heller ikke Fredericia stiller med hele styrken fra start, når de har Kolding i weekenden.
          Spillere som BP, Mouritsen, Grubbe, Buya og måske endda Burey er nok i spil, hvis Don D og Nico fortsat er skadet.
          Jeg tror ikke de allesammen starter, men jeg tror vi laver i hvert fald 4 ændringer, hvoraf den ene selvfølgelig er Rami.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg vil tro at man spare et par spillere. Jeg tror heller ikke Fredericia stiller med hele styrken fra start, når de har Kolding i weekenden.
            Spillere som BP, Mouritsen, Grubbe, Buya og måske endda Burey er nok i spil, hvis Don D og Nico fortsat er skadet.
            Jeg tror ikke de allesammen starter, men jeg tror vi laver i hvert fald 4 ændringer, hvoraf den ene selvfølgelig er Rami.
            Syntes jeg er lidt overmodigt med henblik på hvordan OB ellers har spillet pokalen ... de er nr. 3 i 1. div. Ikke at det burde skræmme men en del OB spillere kommer fra
            / har lavere niveau ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Syntes jeg er lidt overmodigt med henblik på hvordan OB ellers har spillet pokalen ... de er nr. 3 i 1. div. Ikke at det burde skræmme men en del OB spillere kommer fra
              / har lavere niveau ..
              Det er det måske, men som sagt har de her 1. Divisionsklubber det også med at bruge bredden, da de jo godt ved at eventyret slutter på et eller andet tidspunkt. I Hobro stillede vi med Väisanen, Ivan, Ejdum, Mickelson, MH og Buya. Fredericia er måske en my bedre, men vi kan nok også stille et lidt bedre hold, selv med 4 nye i forhold til i søndags.
              Og så vil vi måske have noget at skyde med fra bænken for en gangs skyld.

              Comment


                #8
                OB.dk skrev at udebanesektionen var udsolgt og at de arbejdet på at få flere biletter. Nogen der har hørt om det evt. kommer flere udebanebiletter.
                Var sådan en freaking klovn at jeg ventet for længe med at bestille...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                  OB.dk skrev at udebanesektionen var udsolgt og at de arbejdet på at få flere biletter. Nogen der har hørt om det evt. kommer flere udebanebiletter.
                  Var sådan en freaking klovn at jeg ventet for længe med at bestille...
                  Tror sgu ikke der sker noget
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes vi har forbedret os og tror ikke på at vi kommer til at tabe den kamp.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Tror sgu ikke der sker noget
                      Nej jeg tvivler også - Mon ikke Fredericia selv kan sælge de tilbageværende biletter.

                      Comment


                        #12
                        Der kommer mange ændringer på holdet til i morgen. Det bliver 3-5-2/5-3-2

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                          Nej jeg tvivler også - Mon ikke Fredericia selv kan sælge de tilbageværende biletter.
                          Har hørt der er kommet neutrale pladser til salg
                          siden 1887

                          Comment


                            #14
                            Gustav Grubbe ligner en starter mod Fredericia i morgen, og han er klar til art vise sig frem, og han regner også med, at OB vinder kampen.

                            Grubbe forventer sejr over Fredericia - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              https://fyens.dk/ob/andreas-alm-kan-...er-ikke-skadet
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X