Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

    Ret dog kritikken det rette sted hen!
    Det er jeg enig i .. det er næppe hans stolteste øjeblik og han bør stå skoleret for "nogen" og måske også fjernes fra den post. Det må have været en bizar omgang at stå model til som spiller.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      Jeg tager så meget afstand fra det der skete efter kampen, hvad hulen bilder den capo sig ind? Håber at han bliver fjernet fra posten med det samme. Mage til klaphat

      Ret dog kritikken det rette sted hen!
      Ultras Odense er kommet med en forklaring på det der skete efter kampen i onsdags .. frustrationer, magtesløshed osv førte til denne lidt bizarre handling. Kritikken bør dog ikke rettes mos spillerne på denne tåkrummene måde, men mod de ansvarlige trænere i første omgang, og dernæst mod de ansvarlige i direktionen der tilsyneladende har skyklapper på i fht. ejerkredsen.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Skal vi nu ikke også lige spise brød til.
        ​​Selvfølgelig kan man diskutere om det var den rette måde tingene blev gjort på, men det var en energi udladning, der kommer fra personer der bruger næsten al fritid på klubben.
        Og som også bruger rigtig mange penge på at følge OB rundt i hele landet.

        Det er trods alt dem der står der gang på gang, ser den ene elendige OB præstation efter den anden.

        I bund og grund så tror jeg godt at de uofficielle fans godt ved, at alle OBs problemer ikke skyldes manglende vilje fra spillerne.
        Men hvem skal de rette kritikken til ellers?
        Thorborg eller BW går jo ikke derned.
        Alm står lige i baggrunden og virker så ligeglad.

        Synes også at kritikken er berettiget, så kan vi diskutere måden det blev sagt.
        Men det lignede ikke en flok spillere der kæmpende for klubben, de så så apatiske og ligeglade ud.
        Nogle mere end andre (Ejdum og BP prøvede)

        Vi skriver 1/11 der er hvad 8 måneder til første kamp i næste sæson og vi kan ingenting opnå i denne.
        Det er klart det giver nogle reaktioner.

        Iøvrigt ligger der fine artikler på bold.dk hvor Kadrii og Slotsager ikke synes kritikken var for meget.

        Og afslutningsvis må man i regnskabet også bare tage med at det er over en så lang årrække.
        Ajax har en dårlig sæson nu og deres fans har, afbrudt kampe, smadret stadion, smadret byen.
        Her er vi jo slet ikke.

        Der må og skal være plads til at lave fejl, både som fans og som klub.

        BP skal også have lov at spille en kamp for OB igen på trods af, at han koster det første mål.
        ​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Skal vi nu ikke også lige spise brød til.
          ​​Selvfølgelig kan man diskutere om det var den rette måde tingene blev gjort på, men det var en energi udladning, der kommer fra personer der bruger næsten al fritid på klubben.
          Og som også bruger rigtig mange penge på at følge OB rundt i hele landet.

          Det er trods alt dem der står der gang på gang, ser den ene elendige OB præstation efter den anden.

          I bund og grund så tror jeg godt at de uofficielle fans godt ved, at alle OBs problemer ikke skyldes manglende vilje fra spillerne.
          Men hvem skal de rette kritikken til ellers?
          Thorborg eller BW går jo ikke derned.
          Alm står lige i baggrunden og virker så ligeglad.

          Synes også at kritikken er berettiget, så kan vi diskutere måden det blev sagt.
          Men det lignede ikke en flok spillere der kæmpende for klubben, de så så apatiske og ligeglade ud.
          Nogle mere end andre (Ejdum og BP prøvede)

          Vi skriver 1/11 der er hvad 8 måneder til første kamp i næste sæson og vi kan ingenting opnå i denne.
          Det er klart det giver nogle reaktioner.

          Iøvrigt ligger der fine artikler på bold.dk hvor Kadrii og Slotsager ikke synes kritikken var for meget.

          Og afslutningsvis må man i regnskabet også bare tage med at det er over en så lang årrække.
          Ajax har en dårlig sæson nu og deres fans har, afbrudt kampe, smadret stadion, smadret byen.
          Her er vi jo slet ikke.

          Der må og skal være plads til at lave fejl, både som fans og som klub.

          BP skal også have lov at spille en kamp for OB igen på trods af, at han koster det første mål.
          ​​​
          Det har du fuldstændig ret i! Det var kun "ord". ingen kom fysisk til skade ingen ting blev ødelagt (ikke hvad jeg ved af i hvert fald). Men jeg mener stadig ikke, at det på nogen måde kan have nogen som helst positiv effekt på spillernes måde at præstere på og jeg synes stadig det var en primitiv metode - det så bare helt forkert ud. Vi er dog forskellige som mennesker og har forskellige måder at udtrykke os på. Han har ikke gjort noget ulovligt, så han skal da ikke fjernes som capo. I stedet bør man rette al kritik mod Thorborg og BW og evt. træneren. Bannere hver eneste kamp, som man gør/gjorde i BIF og lav en sang, der synges på et fast tidspunkt hver kamp til han udtaler sig offentligt. En stor tegning af en mikrofon og så råber man "Hvornår - Thorborg?" At en mand som har AL magten ikke tør stille op til interview og ikke fatter at det skader så sindsygt meget, at han mister al troværdighed al respekt fra omgivelserne er simpelthen så bekymrende. Manden viser jo total mangel på format.

          Comment


            Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

            Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.

            Comment


              Jeg synes da det er fint, hvis capo eller andre fans stiller sig op til et klub arrangement, spiller arrangement, eller hvad det nu kunne være, hvor der bliver talt til trup og ledelse.

              I onsdags var bare for meget til min smag. Hvad capo så ellers har gjort eller ikke gjort, det er for mig ligegyldigt i denne sammenhæng.

              Omvendt er det også for meget og begynde at kaste sig over capo, som nogle har gjort det på de sociale medier.


              ​​​​​​Nogle er for, andre imod, det er som det skal være. Så må vi videre.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

                Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.
                Men er tingene ikke bare anderledes i elite sport?
                Du skal ikke bilde mig ind at Tony ikke havde givet et U19 hold samme tur, hvis at de havde spillet så jammerligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det har du fuldstændig ret i! Det var kun "ord". ingen kom fysisk til skade ingen ting blev ødelagt (ikke hvad jeg ved af i hvert fald). Men jeg mener stadig ikke, at det på nogen måde kan have nogen som helst positiv effekt på spillernes måde at præstere på og jeg synes stadig det var en primitiv metode - det så bare helt forkert ud. Vi er dog forskellige som mennesker og har forskellige måder at udtrykke os på. Han har ikke gjort noget ulovligt, så han skal da ikke fjernes som capo. I stedet bør man rette al kritik mod Thorborg og BW og evt. træneren. Bannere hver eneste kamp, som man gør/gjorde i BIF og lav en sang, der synges på et fast tidspunkt hver kamp til han udtaler sig offentligt. En stor tegning af en mikrofon og så råber man "Hvornår - Thorborg?" At en mand som har AL magten ikke tør stille op til interview og ikke fatter at det skader så sindsygt meget, at han mister al troværdighed al respekt fra omgivelserne er simpelthen så bekymrende. Manden viser jo total mangel på format.
                  HØRT X 1000 det skriger til Himmelen at der ikke er nogen der igennem de sidste 12-13 års ørkenvandring ikke har sat større fokus på det faktum
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                    Men er tingene ikke bare anderledes i elite sport?
                    Du skal ikke bilde mig ind at Tony ikke havde givet et U19 hold samme tur, hvis at de havde spillet så jammerligt.
                    TH er jo deres træner og chef. Det er noget helt andet. At en fan gør det der er bare pinligt.

                    Ret massiv kritik mod ejer og ledelse. Jeg oplever ikke manglende vilje fra spillerne. Blot manglende niveau og en dårligt sammensat trup.

                    Voksenskældud på en så direkte måde fra fans hjælper altså ikke noget. Det er bare pinligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Selvfølgelig udtaler spillerne, at kritikken ikke var for meget, men det er jo ren maskerade. Som så meget andet i fodbold.

                      Den video er tåkrummende pinlig, og spillerne synes selvfølgelig, at han er en kæmpe idiot.
                      En voksen træner/leder havde aldrig tilladt det, men mon ikke træneren var klar over at kampen var hans sidste, og han derfor ikke tog den på sin kappe.
                      Alm har været en cirkusklovn hele vejen, at han i en skæbnekamp i Fredericia stiller et hold som han gør, er enten pga han ikke gad længere, eller en total
                      mangel på fornemmelse for den situation han og OB står i. Han udstråler jo ligegyldighed, og så bliver det hele jo ligegyldigt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Jeg krummer tæer over at se de videoer.
                        ​​​​​​
                        Hvilket sprog skældte han ud på ?

                        Endnu mere pinligt, hvis det var på dansk...

                        Comment


                          Man tænker ikke på holdet hvis man står og skaber sig sådan foran spillerne... JA de er professionelle, men at stå og blive "råbt i hovedet" gavner næppe nogen - og da slet ikke vores unge spillere!

                          Jeg kan godt forstå frustrationen og lysten til at "råbe op".
                          Men energien bør lægges andre steder og ikke mindst på andre personer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvilket sprog skældte han ud på ?

                            Endnu mere pinligt, hvis det var på dansk...
                            Dansk .. “nu tager i jer krafte’me sammen”
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Dansk .. “nu tager i jer krafte’me sammen”
                              Suuuuuuuuuk....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                                Men er tingene ikke bare anderledes i elite sport?
                                Du skal ikke bilde mig ind at Tony ikke havde givet et U19 hold samme tur, hvis at de havde spillet så jammerligt.
                                Det håber jeg godt nok ikke han havde - det er en så gammeldags måde at opfatte motivation på, at det ingen steder hører hjemme. Spillere er jo ikke dyr!
                                Så skulle han fyres omgående!

                                Comment

                                Working...
                                X