Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det som blev sagt.
    Personligt synes jeg også mere om Union Berlin måden, hvor man ligger vægt på sammenholdet og at man nok skal komme ud af det her sammen.

    Men jeg synes også det er nemt at sige ''Lav bannere til ledelsen'' ''Tag ned på træningsbanen'' ''Sig det direkte til Niels''
    Der må jeg altså vende den om og sige: Hvor mange af de ting har i selv gjort?
    Vi er da alle sammen død trætte af al den elendighed i OB...

    Jeg er ikke bedre selv, ja jeg har brokket mig på forum og på facebook.
    Men det ved jeg godt ikke ændre noget som helst.

    Det er simpelthen for nemt at sidde her på forum og pege fingre af de fans.
    Hvis de ikke var her, så var OB da først fuldstændig ligegyldig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
      Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det som blev sagt.
      Personligt synes jeg også mere om Union Berlin måden, hvor man ligger vægt på sammenholdet og at man nok skal komme ud af det her sammen.

      Men jeg synes også det er nemt at sige ''Lav bannere til ledelsen'' ''Tag ned på træningsbanen'' ''Sig det direkte til Niels''
      Der må jeg altså vende den om og sige: Hvor mange af de ting har i selv gjort?
      Vi er da alle sammen død trætte af al den elendighed i OB...

      Jeg er ikke bedre selv, ja jeg har brokket mig på forum og på facebook.
      Men det ved jeg godt ikke ændre noget som helst.

      Det er simpelthen for nemt at sidde her på forum og pege fingre af de fans.
      Hvis de ikke var her, så var OB da først fuldstændig ligegyldig.
      Jeg tror bestemt ikke, der er nogen herinde, der er uenige i budskabet... nok snarere måden det bliver kommunikeret på / formen / modtagerne (var de de rette?)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det som blev sagt.
        Personligt synes jeg også mere om Union Berlin måden, hvor man ligger vægt på sammenholdet og at man nok skal komme ud af det her sammen.

        Men jeg synes også det er nemt at sige ''Lav bannere til ledelsen'' ''Tag ned på træningsbanen'' ''Sig det direkte til Niels''
        Der må jeg altså vende den om og sige: Hvor mange af de ting har i selv gjort?
        Vi er da alle sammen død trætte af al den elendighed i OB...

        Jeg er ikke bedre selv, ja jeg har brokket mig på forum og på facebook.
        Men det ved jeg godt ikke ændre noget som helst.

        Det er simpelthen for nemt at sidde her på forum og pege fingre af de fans.
        Hvis de ikke var her, så var OB da først fuldstændig ligegyldig.
        Du må gerne have den holdning og Capo´en må gerne gøre som han gør - det er ikke ulovligt. Men man må også være klar på at få reaktioner, når man gør noget kontroversielt. Jeg har stor respekt for de fans, som tager med rundt i DK i tykt og tyndt. Jeg er bare overbevist om, at det vil pine Thorborg dag ud og dag ind, hvis der er en konstant "hetz" af ham til hver OB-kamp på samtlige stadions i DK - medierne vil elske det og man vil få så meget gratis opmærksomhed - man skal være saglig, hvis man vil tages seriøst - det vil et "Thorborg- Hvornår"-råb kombineret med en stor mikrofon være. BW vil blive spurgt ind til det af utallige journalister igen og igen. Det er måden at stresse topledelsen af en klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Det håber jeg godt nok ikke han havde - det er en så gammeldags måde at opfatte motivation på, at det ingen steder hører hjemme. Spillere er jo ikke dyr!
          Så skulle han fyres omgående!
          Så synes jeg du skal se denne video https://www.youtube.com/watch?v=MYrTz4JkCxw
          Det første klip er med en manager der førte sit hold suverænt op i PL.

          Tingene er bare anderledes i elite sport end i det almindelige arbejdsliv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

            Så synes jeg du skal se denne video https://www.youtube.com/watch?v=MYrTz4JkCxw
            Det første klip er med en manager der førte sit hold suverænt op i PL.

            Tingene er bare anderledes i elite sport end i det almindelige arbejdsliv
            Jeg tror man mister så meget respekt fra så mange spillere ved at opføre sig på den måde. Jeg kunne godt tænke mig at høre om, hvor mange trænere, som opfører sig på den måde og har succes kontra hvor mange som gør det på en HELT anden måde og har succes. Jeg tror svaret bliver markant i den ene retning og det er ikke voksen-skældud-retningen.

            Comment


              At det overhovedet kan blive et debat emne, hvor der er for og i mod, måden hvorpå holdet fik en opsang i onsdags og at det nu er noget vi skal til at diskutere - Det er DÉT som er pinligt og tå krummende.
              Den kritik må vist komme fra fans, som aldrig har stået en kold december aften, på en beton terrasse i Kolding og har råbt og skreget på striberne i 90 min + det løste og 500 kr. fattigere på lommen. Drop det omgående !

              Selvom Alm, Niels T, BW givetvis har et kæmpe ansvar for det her makværk, så var det stadigvæk 16 spillere, som havde den helt vanvittig privilegeret ære, at trække striberne om kroppen i onsdags og som præsterede helt uden vilje og engagement. Og ligegyldighed skal satme påtales på det kraftigste. Det er jo ikke serie 4, søndag kl. 11.00 hvor halvdelen har tømmermænd og ikke rigtigt gider, nej de spillere tjener 100.000 + månedligt for at få lov til at spille i OB trøjen, og så skal der præsteres uanset om man spiller i Fredericia eller i København.

              Så den opsang de fik fra Fans som efterhånden har fået nok (sikke en tålmodighed) var 100% på sin plads.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg tror man mister så meget respekt fra så mange spillere ved at opføre sig på den måde. Jeg kunne godt tænke mig at høre om, hvor mange trænere, som opfører sig på den måde og har succes kontra hvor mange som gør det på en HELT anden måde og har succes. Jeg tror svaret bliver markant i den ene retning og det er ikke voksen-skældud-retningen.
                Har du dyrket sport på eliteplan? Lige meget hvad sportsgren? Jeg har set forældre der nærmest opfører sig værer til fodboldkampe. Det er heldigvis blevet bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Har du dyrket sport på eliteplan? Lige meget hvad sportsgren? Jeg har set forældre der nærmest opfører sig værer til fodboldkampe. Det er heldigvis blevet bedre.
                  Nej. Men jeg har været træner i mange år og arbejder med motivation i mit arbejde og har gjort det i 23 år. Forældre kan være vanvittige.
                  EDIT: jeg har oplevet forældre fuldstændig ødelægge deres børns og unges selvværd og selvtillid på banen ved at råbe efter dem, så de har præsterer væsentligt dårligere end de har potentiale til. Der er ofte blevet en nedadgående spiral, som fjerner spillerens mod, så de slet ikke tør noget. Samtidig er det desværre typer, som man ikke kan take fornuft til. Forældrene synes bare man er en idiot, hvis man konfronterer dem med det.
                  Last edited by claudes1; 03-11-2023, 12:32.

                  Comment


                    Vil ikke bebrejde spillere for ikke at fighte men de blev sendt på banen med et umuligt set-up. Et B-hold hold som spillede aldrig tilsammen så der manglede ikke kun individuelle kvalitet men også og de nødvendige relationer og med et system som var fuldstændigt forkert mødte en højmotiveret modstander som fik tilladelse at overtage midtbanen fra første fløjt pga af taktikken og opstillingen som blev valgt. Vores set-up var fuldstændig efter Fredericias premisser. Det gjorde det til individuel fight af de enkelte med mere og mere frustration og fortvivlelse i bagagen og vi kom aldrig til en fælles fight og modstand. Så frustrationen sætter sig mere end mere ind i spillere som bare slå blind til højre og venstre uden at komme i spor dermed igen. Og det suger nu bare energien ud af spillere og giver en følelse af magtesløshed. Og der skal konstatere at de alligevel prøvede at vende det og til mindst at firbedre resultatet til sidste fløjt. Nægter at de ikke havde viljen og ikke kæmpede men på en mere og mere hjælpløs og vorvirret måde.
                    På den baggrund var for mig spillere ikke de som fortjente den skideballe. Ingen er forpilgtet over sine evner.​
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                      At det overhovedet kan blive et debat emne, hvor der er for og i mod, måden hvorpå holdet fik en opsang i onsdags og at det nu er noget vi skal til at diskutere - Det er DÉT som er pinligt og tå krummende.
                      Den kritik må vist komme fra fans, som aldrig har stået en kold december aften, på en beton terrasse i Kolding og har råbt og skreget på striberne i 90 min + det løste og 500 kr. fattigere på lommen. Drop det omgående !

                      Selvom Alm, Niels T, BW givetvis har et kæmpe ansvar for det her makværk, så var det stadigvæk 16 spillere, som havde den helt vanvittig privilegeret ære, at trække striberne om kroppen i onsdags og som præsterede helt uden vilje og engagement. Og ligegyldighed skal satme påtales på det kraftigste. Det er jo ikke serie 4, søndag kl. 11.00 hvor halvdelen har tømmermænd og ikke rigtigt gider, nej de spillere tjener 100.000 + månedligt for at få lov til at spille i OB trøjen, og så skal der præsteres uanset om man spiller i Fredericia eller i København.

                      Så den opsang de fik fra Fans som efterhånden har fået nok (sikke en tålmodighed) var 100% på sin plads.
                      Helt enig. Jeg var selv i Fredericia, og den opsang var helt på sin plads. Der er en holdning blandt nogle på Forum, som gerne vil fritage Alm, for nogen som helst skyld i tingenes tilstand. Han har åbenbart haft elendige arbejdsbetingelser i alle klubber han har trænet. AIK, Vejle, og OB. ?
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Diskussionen er helt skør. En fan har intet at gøre i den situation. Der er ikke vores rolle at give fodboldspillere voksenskældud på den måde. Altså, hvem tror han, at han er? Pinligt ud over alle grænser. Det er mig en gåde, at en leder - fx BW - ikke omgående fik ham fjernet.

                        Kritikken må rettes strukturel fra os fans mod ledelsen og ejerskabet, ligesom vi selvfølgelig kan råbe og pifte fra lægterne - også rettet mod spillerne, selvom de nu gør deres bedste, tror jeg.

                        Men det der - det er helt utilstedeligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          At det overhovedet kan blive et debat emne, hvor der er for og i mod, måden hvorpå holdet fik en opsang i onsdags og at det nu er noget vi skal til at diskutere - Det er DÉT som er pinligt og tå krummende.
                          Den kritik må vist komme fra fans, som aldrig har stået en kold december aften, på en beton terrasse i Kolding og har råbt og skreget på striberne i 90 min + det løste og 500 kr. fattigere på lommen. Drop det omgående !

                          Selvom Alm, Niels T, BW givetvis har et kæmpe ansvar for det her makværk, så var det stadigvæk 16 spillere, som havde den helt vanvittig privilegeret ære, at trække striberne om kroppen i onsdags og som præsterede helt uden vilje og engagement. Og ligegyldighed skal satme påtales på det kraftigste. Det er jo ikke serie 4, søndag kl. 11.00 hvor halvdelen har tømmermænd og ikke rigtigt gider, nej de spillere tjener 100.000 + månedligt for at få lov til at spille i OB trøjen, og så skal der præsteres uanset om man spiller i Fredericia eller i København.

                          Så den opsang de fik fra Fans som efterhånden har fået nok (sikke en tålmodighed) var 100% på sin plads.
                          x2.

                          Det er vanvittigt, hvor mange der synes man høfligt skal holdes for nar af klubbens ledelse. Det skal være en ære og en privelegie at spille for striberne. Det skal også kunne mærkes, hvis man slet ikke lever op til dette.

                          Hvis man ikke kan klare dette pres, er man i den forkerte branche.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Diskussionen er helt skør. En fan har intet at gøre i den situation. Der er ikke vores rolle at give fodboldspillere voksenskældud på den måde. Altså, hvem tror han, at han er? Pinligt ud over alle grænser. Det er mig en gåde, at en leder - fx BW - ikke omgående fik ham fjernet.

                            Kritikken må rettes strukturel fra os fans mod ledelsen og ejerskabet, ligesom vi selvfølgelig kan råbe og pifte fra lægterne - også rettet mod spillerne, selvom de nu gør deres bedste, tror jeg.

                            Men det der - det er helt utilstedeligt.
                            Jeg håber det skrevne mest af alt kan tilskrives julebryggen der er frigivet i dag...

                            En fan har ALT at gøre der, den eneste der virkeligt sådan rigtigt har noget at gøre der, og hvorfor hele fodbold maskinen i det hele taget kører rundt.
                            Det er pinligt ud over alle grænser, at du ikke kan se det, hvis altså du kalder dig selv en fan ?
                            Kritikken må rettes strukturelt, på lægterne, i by billedet, af en Capo, en by bus chauffør, rengøringskonen på træningsanlægget,. Hvor som helst når som helst, så kritikken ikke er til at overse når man leverer utilgiveligt.

                            Tab og vind med samme sind kulturen kan du tage med til sønnens pode kamp om søndagen istedet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Diskussionen er helt skør. En fan har intet at gøre i den situation. Der er ikke vores rolle at give fodboldspillere voksenskældud på den måde. Altså, hvem tror han, at han er? Pinligt ud over alle grænser. Det er mig en gåde, at en leder - fx BW - ikke omgående fik ham fjernet.

                              Kritikken må rettes strukturel fra os fans mod ledelsen og ejerskabet, ligesom vi selvfølgelig kan råbe og pifte fra lægterne - også rettet mod spillerne, selvom de nu gør deres bedste, tror jeg.

                              Men det der - det er helt utilstedeligt.
                              Diskussionen er ikke skør, bare fordi du er uenig med dem, der deltager i den. Hav lidt respekt, selv.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Selvfølgelig er det skørt, utilstedeligt og pinligt at en voksen mand finder det ok at råbe sådan af nogle fodboldspillere.

                                At være fan er ikke at have ejerskab over 11 fodboldspillere.

                                Jøsses, folk herinde til tider.

                                Comment

                                Working...
                                X