Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jungledyret Se indlæg
hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af agf-forsvarsspilleren.
Bw har et lang større ansvar end alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er bw, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.
Andre sportsdirektører i ob har gjort det bedre for samme begrænsede midler.
Bw er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i ob.
Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.
Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i tv. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.
- Likes 2
Comment
-
Hvis du har en katastrofal ringe træner så er det shit.
Hvis du har en sportsdirektør som kun snakker lort til guld så er det shit.
Hvis du har en uambitiøs ejer så er det shit.
Hvis du har alle tre så er det OB.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
JH og MH
Men det er ligegyldigt. Vi kan skifte BW, vi kan lade være. Der sker næppe noget.
Comment
Comment