Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det virker som om flere har forkerte knopper under støvlerne. Det er kun vores spillere der falder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      15 afslutninger. 0 inden for rammen
      16

      Comment


        Hvordan kan professionelle fodboldspillere konsekvent afslutte så elendigt!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Systemskifter og opstilling er helt hul i hovedet! Men imo er Bjørn Wesström en ligeså stor del af problemet som Alm. Hans evne til at sælge dyrt, opvejer ikke for al det lort han har hentet ind!! De skal ud begge svenskere!!!
          Hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså Minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af AGF-forsvarsspilleren.

          BW har et lang større ansvar end Alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er BW, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

          Andre sportsdirektører i OB har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

          BW er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i OB.

          Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

          Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i TV. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.

          Comment


            17-0

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Det virker som om flere har forkerte knopper under støvlerne. Det er kun vores spillere der falder
              Det virker som om flere har det forkerte fodtøj på. Kan ikke nævne mange, der burde leve af at spille fodbold...

              Comment


                Ejdum lunter rundt.... ren alibifodbold fra akademiet

                Comment


                  Vi nærmer os 20 afslutninger og vi har ikke ramt målet. Alms manøvre har sendt holdets selvtillid helt ned under gulvbrædderne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså Minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af AGF-forsvarsspilleren.

                    BW har et lang større ansvar end Alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er BW, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

                    Andre sportsdirektører i OB har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

                    BW er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i OB.

                    Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

                    Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i TV. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke.
                    Jesper Hansen havde solgt Minteh for maks 10 mio og Frøkjær for 3-4 stykker

                    Comment


                      Vores ven fra England med de 3 bedste enkelt mands præstationer hele kampen.
                      Men han er eftersigendr piv ringe, men har været vores bedste mand i denne kamp

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså Minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af AGF-forsvarsspilleren.

                        BW har et lang større ansvar end Alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er BW, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

                        Andre sportsdirektører i OB har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

                        BW er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i OB.

                        Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

                        Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i TV. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.
                        Hvem ?

                        Comment


                          Jeg var til pokalkampen i Fredericia for en del år siden. Dengang spillede de også bedst.

                          Comment


                            Godt vi fik tanket en ordentlig portion selvtillid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                              Vores ven fra England med de 3 bedste enkelt mands præstationer hele kampen.
                              Men han er eftersigendr piv ringe, men har været vores bedste mand i denne kamp
                              Men det siger eddermame heller ikke meget i den her kamp… Jeg kunne med mine serie-2 skills have taget den pris idag.

                              Comment


                                Så flot kosmetisk mål.

                                Comment

                                Working...
                                X