Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvem ?
    Alle fraset Poul Hansen. Den trup BW har skabt er den dårligste jeg har set siden slut-80erne. Aldrig har jeg set et mere ligegyldigt OB-hold end det BW har sat sammen.

    Comment


      Nu vender vi det!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        flot frispark mål af owusu...i det 93. min komplet ligegyldigt.

        Comment


          Ligegyldigt……
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Han er vel på ferie med familien, som han plejer at være...
            Han sidder og spiller Matador ( OSE ) sammen med NT og TC; Rygtet siger at NT har smidt ham i skammekrogen fordi han ikke vil sælge Rådhuspladsen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Jeg var til pokalkampen i Fredericia for en del år siden. Dengang spillede de også bedst.
              dén kamp er årsagen til at jeg ikke er i Fredericia i dag.

              Comment


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jungledyret Se indlæg

                  hvilken evne? Minteh solgte jo sig selv, og hvis man ser på hvor vanvittige priser folk - også fra superligaen - sælges for, så sætter det altså minteh-salget lidt i perspektiv. Jf fx salget af agf-forsvarsspilleren.

                  Bw har et lang større ansvar end alm. Alm har ikke forløst det her hold, og det kommer han heller ikke til, men det er bw, der har skabt en gøglertrup af lottokuponer uden den mindste tanke på kultur eller sammenhæng.

                  Andre sportsdirektører i ob har gjort det bedre for samme begrænsede midler.

                  Bw er ren retorik og et kæmpe fejl-cast i ob.

                  Men altså, det værste er, at jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med om vi får ny sportsdirektør og træner. Det ændrer ikke det store på noget; det bør vi endegyldigt have lært af de sidste små femten år.

                  Jeg kan kun opfordre til at holde jer fra stadion og undlade at se kampene i tv. Vis ejeren at det her gider vi sgu ikke. Jeg er blevet for gammel til høtyve, men det er i den grad også på sin plads - og det skal være rettet mod hvordan den her klub ledes og ejes.
                  hørt!

                  Comment


                    Det er nok ikke sjovt at skulle ned til de 600 medrejsende fans i dag
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Alle fraset Poul Hansen. Den trup BW har skabt er den dårligste jeg har set siden slut-80erne. Aldrig har jeg set et mere ligegyldigt OB-hold end det BW har sat sammen.
                      JH og MH

                      Comment


                        Leroy viser hvorfor han er en af de få på det her hold som rent faktisk er god til fodbold.

                        Comment


                          Hvis du har en katastrofal ringe træner så er det shit.
                          Hvis du har en sportsdirektør som kun snakker lort til guld så er det shit.
                          Hvis du har en uambitiøs ejer så er det shit.
                          Hvis du har alle tre så er det OB.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Var faktisk begyndt at tro lidt på Alm igen efter nogle fornuftige kampe men dette er simpelhen for ringe Alm må ud…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              JH og MH
                              Klarede det bedre, ja. Langt mere sammenhængende trupper. Mindre eksotiske navne, ganske vidst, men dog med en tanke på sammenhængskraft og kultur. Det har BW åbentlyst ikke skænket en tanke.

                              Men det er ligegyldigt. Vi kan skifte BW, vi kan lade være. Der sker næppe noget.

                              Comment


                                Hold da kæft, vi spiller det rene knoklebold og så bliver vi splittet ad af et 1 divisionshold. Gud bedre det.

                                Comment

                                Working...
                                X