Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Er det ikke noget af en chance at tage? Jeg er sgu ikke helt tryg ved det.
    Det er det altid med OB Alm siger at flere spillere ikke er helt restituerede efter weekendens kamp og at det er en balance i fht. Lyngby på lørdag. Det er forståeligt synes jeg og nærmest genialt hvis vi vinder
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen

      .........................HC
      Mihajlo...........BP............Sauli
      Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
      ..................Buray............Rami
      Tyler Buray som angiber???
      Tror du ikke de mener Buya Turay?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Tyler Buray som angiber???
        Tror du ikke de mener Buya Turay?
        Jow selvf.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          FS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen

          .........................HC
          Mihajlo...........BP............Sauli
          Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
          ..................Buray............Rami
          Det kunne godt ligne at vi skal vente nogle timer med at grine af Hernings exit.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det er det altid med OB Alm siger at flere spillere ikke er helt restituerede efter weekendens kamp og at det er en balance i fht. Lyngby på lørdag. Det er forståeligt synes jeg og nærmest genialt hvis vi vinder
            Hvis der allerede er den slags problemer forud for den tredie “ekstra” kamp i sæsonen så skal vi være glade for at vi ikke er med i Europa.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er det altid med OB Alm siger at flere spillere ikke er helt restituerede efter weekendens kamp og at det er en balance i fht. Lyngby på lørdag. Det er forståeligt synes jeg og nærmest genialt hvis vi vinder
              Der er kun tre markspiller jeg ville se som første valg: Ivan, Köhler og Rami. Men der starter flere som aktuelt har ikke niveauet at begå sig i Superligaen. Og vi vælger et systemskifte vi hidtil ikke kunne skabe meget med
              Det er decideret risikabelt fordi vi møder en modstander som er godt kørende.
              Pokalturneringen er enormt vigtigt for os isyæ hvor Top 6 allerede virker meget urealistisk. Håber det går godt men hvis ikke så bliver chancerne at finde noget at begejstre sig for som fan i denne sæson endnu mere nedlagt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvis der allerede er den slags problemer forud for den tredie “ekstra” kamp i sæsonen så skal vi være glade for at vi ikke er med i Europa.
                Ah med 3 kampe på under en uge er det en temmelig god ide at bringe flere spillere i spil.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvis der allerede er den slags problemer forud for den tredie “ekstra” kamp i sæsonen så skal vi være glade for at vi ikke er med i Europa.
                  overvejede selv den kommentar...

                  syntes det er fint man benytter en pokal kamp til at give spilletid til nogle af dem der normalt ikke starter. Fint med lidt rotation. Men at skifte et helt hold?...syntes ofte det er noget man ser - ikke kun i den danske pokal, og syntes det er sjældent det går godt.

                  Virker ihvertfald som noget af en chance at tage.

                  Lad os håbe det er det rette gamble Alm laver...

                  Comment


                    #39
                    I betragtning af Manneh ikke har startet de seneste 3 kampe, virker det helt vildt hvis Mustafic og Ejdum starter i stedet for ham. Men jeg har opgivet at forstå Alms dispositioner.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Der er kun tre markspiller jeg ville se som første valg: Ivan, Köhler og Rami. Men der starter flere som aktuelt har ikke niveauet at begå sig i Superligaen. Og vi vælger et systemskifte vi hidtil ikke kunne skabe meget med
                      Det er decideret risikabelt fordi vi møder en modstander som er godt kørende.
                      Pokalturneringen er enormt vigtigt for os isyæ hvor Top 6 allerede virker meget urealistisk. Håber det går godt men hvis ikke så bliver chancerne at finde noget at begejstre sig for som fan i denne sæson endnu mere nedlagt.
                      Er Fredericia godt kørende? Vi har vundet en kamp senere end sidste gang de vandt.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er det altid med OB Alm siger at flere spillere ikke er helt restituerede efter weekendens kamp og at det er en balance i fht. Lyngby på lørdag. Det er forståeligt synes jeg og nærmest genialt hvis vi vinder
                        Og hvad er det så, hvis vi taber - nærmest idioti ??

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Og hvad er det så, hvis vi taber - nærmest idioti ??
                          eller vi skal i forlænget spilletid og straffespark - hvor meget energi er der så sparet?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            FS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen

                            .........................HC
                            Mihajlo...........BP............Sauli
                            Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
                            ..................Buray............Rami
                            Med den opstilling får vi da virkelig opklaret om Alm er gal eller genial.

                            Jeg forstår ikke den voldsomme udskiftning i forhold til at det nærmest er eneste mulighed for succes i denne sæson. Jeg synes det er meget vovet at stille med stort set fuldt reservehold.
                            Så pressede kan vores start 11 vel ikke være, come on.

                            Og så forstår jeg ikke endnu en formationsændring.
                            Hvis jeg som træner havde fundet en lille åbning til en løsning i seneste kamp, så fortsatte jeg nok med den åbning i den kommende kamp. Især i en pokalkamp.
                            Her tænker jeg self på vores solide midtbane med en decideret 6'er.

                            Men måske Alm så noget helt andet end mange andre. Det sker jo forholdsvis ofte.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Er Fredericia godt kørende? Vi har vundet en kamp senere end sidste gang de vandt.
                              De ligger i hvert fald nummer tre i 1.Div, er "best of the rest" bag Aab og Sønderjyske og distancerer tidligere Superligahold.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Med den opstilling får vi da virkelig opklaret om Alm er gal eller genial.

                                Jeg forstår ikke den voldsomme udskiftning i forhold til at det nærmest er eneste mulighed for succes i denne sæson. Jeg synes det er meget vovet at stille med stort set fuldt reservehold.
                                Så pressede kan vores start 11 vel ikke være, come on.

                                Og så forstår jeg ikke endnu en formationsændring.
                                Hvis jeg som træner havde fundet en lille åbning til en løsning i seneste kamp, så fortsatte jeg nok med den åbning i den kommende kamp. Især i en pokalkamp.
                                Her tænker jeg self på vores solide midtbane med en decideret 6'er.

                                Men måske Alm så noget helt andet end mange andre. Det sker jo forholdsvis ofte.
                                Tja - Alm har så vidt jeg ved set flere af Fredericias kampe så han ved hvad vi kommer op i mod - samtidig er han også fuldt orienteret om truppens fysiske tilstand - så alt i alt er han vel den rette til at stille holdet. Det er vel en ok betragtning at fokusere truppen frem mod Lyngby kampen kan vi komme forbi den med 3 point har vi lagt afstand til Vejle og startet en fornuftig serie i Superligaen hvor overlevelse trods alt er vigtigere end pokalsucces. Jeg tænker at Alm stiller med et hold han forventer kan klare opgaven og samtidig spare de ressourcer han anser for vigtige i forhold til de kommende superliga kampe. Der kan jo så suppleres med indskiftninger hvis det kniber undervejs. Alt i alt en fornuftig tilgang set fra min side.

                                Comment

                                Working...
                                X