Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg har et gæt

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg har et gæt
      Tror du han forhandler med Barca, eller bare blevet knotten over at have tabt sin plads?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har et gæt
        Hvilket?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

          Tror du han forhandler med Barca, eller bare blevet knotten over at have tabt sin plads?
          Ingen af delene er rigtigt. GDPR gør bare, at man ikke kan fortælle alt i avisen, og så kommer det hurtigt til at lyde mere dramatisk, end det i virkeligheden er.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg har et gæt
            Var det dig der på er tidspunkt skrev boget i stil med at du frygter for den dag MH bliver vraget?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Ingen af delene er rigtigt. GDPR gør bare, at man ikke kan fortælle alt i avisen, og så kommer det hurtigt til at lyde mere dramatisk, end det i virkeligheden er.
              Jeg tænker også det er sygdom eller lignende. Martin Hansen er ganske givet ærgerrig, men han slår mig også som en professionel.

              Comment


                #22
                Nogle der har overværet træning, som kan tyde en start-11'er i morgen?
                siden 1887

                Comment


                  #23
                  Så er første superligahold slået ud. Det blev Fcm der fik æren

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Nogle der har overværet træning, som kan tyde en start-11'er i morgen?
                    9 ændringer i startopstillingen fra sidste kamp + en formationsændring.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                      9 ændringer i startopstillingen fra sidste kamp + en formationsændring.
                      Hvad? Lyder ja som vi stiller med et B-hold.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Så er første superligahold slået ud. Det blev Fcm der fik æren
                        Så fedt, kunne faktisk kun være bedre hvis det var FCK der røg ud.....

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvad? Lyder ja som vi stiller med et B-hold.
                          altså er der 9 ændringer fra sidste start formation kan det ikke tolkes som værende ret meget andet. Så må vi bare håbe Fredericia også spare nogle spillere - så langt er der trods alt ikke fra os til dem.

                          Men Al Hajj er vel tilbage? Hvad med Mickelson og Don D? det kunne jo godt være ændringer man kan lave uden at svække holdet. Mener også det vil give mening at starte Tyler over Selvén.

                          Bernat har lige vundet pladsen - mon dog man skifter ham?

                          Forsvaret kunne jo være Mouritsen BP Ivan Grubbe - jo ikke vores stærkeste men bør kunne stå imod et 1 div hold.

                          Midtbanen er der jeg vil være mest nervøs hvis man går helt til reserverne Ejdum - Mustafic, håber som min. vi starter en af Köhler,Trybull eller Manneh

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            altså er der 9 ændringer fra sidste start formation kan det ikke tolkes som værende ret meget andet. Så må vi bare håbe Fredericia også spare nogle spillere - så langt er der trods alt ikke fra os til dem.

                            Men Al Hajj er vel tilbage? Hvad med Mickelson og Don D? det kunne jo godt være ændringer man kan lave uden at svække holdet. Mener også det vil give mening at starte Tyler over Selvén.

                            Bernat har lige vundet pladsen - mon dog man skifter ham?

                            Forsvaret kunne jo være Mouritsen BP Ivan Grubbe - jo ikke vores stærkeste men bør kunne stå imod et 1 div hold.

                            Midtbanen er der jeg vil være mest nervøs hvis man går helt til reserverne Ejdum - Mustafic, håber som min. vi starter en af Köhler,Trybull eller Manneh
                            FS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen

                            .........................HC
                            Mihajlo...........BP............Sauli
                            Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
                            ..................Buray............Rami

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              FS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen

                              .........................HC
                              Mihajlo...........BP............Sauli
                              Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
                              ..................Buray............Rami
                              Er det ikke noget af en chance at tage? Jeg er sgu ikke helt tryg ved det.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Er det ikke noget af en chance at tage? Jeg er sgu ikke helt tryg ved det.
                                Stadig et hold der bør vinde kampen. Det er enormt vigtigt vi går videre for at holde liv i sæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X