Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser frem til store kampe mod de forkerte stribede. Ser ikke ud til der er god karma med blå og hvide striber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Systemskifter og opstilling er helt hul i hovedet! Men imo er Bjørn Wesström en ligeså stor del af problemet som Alm. Hans evne til at sælge dyrt, opvejer ikke for al det lort han har hentet ind!! De skal ud begge svenskere!!!
      Tror du ikke gerne han ville have brugt nogle af Minteh-millionerne? Hvem har holdt igen?

      Comment


        Kan kun forestille mig at Alm har fået besked på at ligaen prioriteres og at han vil spare spillere til kampen mod Lyngby der SKAL vindes.
        Med det der er til rådighed vælger han så at stille op med fem forsvarsspillere for at holde nullet men den plan er bare udfordret når Paulsen er med .. der er simpelthen ikke bedre spillere at stille med ..

        Alt andet er uforståeligt.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Tænk hvor ringe træningsmiljøet må være, når de sidste 9-10 spillere i truppen er på så ringe niveau. Det har jo langt større impact på holdet, end man lige tror, når start 11 ikke bliver presset mere i det daglige. Hold nu op Thorborg har fucket up ved ikke at lade BW bruge 20-30 mil ekstra på indkøb. Eller ved at hyre BW. Eller ved at hyre Alm. Eller alle tre ting - det hele peger på Thorborg i sidste ende - forlad min klub, hvis jeg skal få glæden tilbage.
          Rystende at se følgende liste:
          14. Gustav Grubbe - langt fra god nok
          4. Bjørn Paulsen - langt fra god nok
          16. Sauli Väisänen - langt fra god nok
          3. Nicklas Mouritsen - langt fra god nok
          24. Alen Mustafic - langt fra god nok
          18. Max Ejdum - langt fra god nok
          7. Mohamed Buya Turay -- langt fra god nok
          19. Johannes Selvén - langt fra god nok
          29. Tyler Burey - langt fra god nok​
          Derudover er flere spille på grænsen til at være gode nok.
          Last edited by claudes1; 01-11-2023, 21:07.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Kan kun forestille mig at Alm har fået besked på at ligaen prioriteres og at han vil spare spillere til kampen mod Lyngby der SKAL vindes.
            Med det der er til rådighed vælger han så at stille op med fem forsvarsspillere for at holde nullet men den plan er bare udfordret når Paulsen er med .. der er simpelthen ikke bedre spillere at stille med ..

            Alt andet er uforståeligt.
            Fordi man prioriterer at blive i ligaen, tror jeg. Ellers giver det ingen mening. Ikke at vi fortjener at spille superliga.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Tror du ikke gerne han ville have brugt nogle af Minteh-millionerne? Hvem har holdt igen?
              Bevares jeg så også gerne at Thorborg solgte hver eneste af sine aktier... Men selv når han(BW) bruger millioner, så henter han lort(Tyler Burey).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Tænk hvor ringe træningsmiljøet må være, når de sidste 9-10 spillere i truppen er på så ringe niveau. Det har jo langt større impact på holdet, end man lige tror, når start 11 ikke bliver presset mere i det daglige. Hold nu op Thorborg har fucket up ved ikke at lade BW bruge 20-30 mil ekstra på indkøb. Eller ved at hyre BW. Eller ved at hyre Alm. Eller alle tre ting - det hele peger på Thorborg i sidste ende - forlad min klub, hvis jeg skal få glæden tilbage.
                Rystende at se følgende liste:
                14. Gustav Grubbe - langt fra ikke god nok
                4. Bjørn Paulsen - langt fra ikke god nok
                16. Sauli Väisänen - langt fra ikke god nok
                3. Nicklas Mouritsen - langt fra ikke god nok
                24. Alen Mustafic - langt fra ikke god nok
                18. Max Ejdum - langt fra ikke god nok
                7. Mohamed Buya Turay -- langt fra ikke god nok
                19. Johannes Selvén - langt fra ikke god nok
                29. Tyler Burey - langt fra ikke god nok​
                Derudover er flere spille på grænsen til at være gode nok.
                Udfordringen er vel at man ikke ved hvad man får hvis NT smider håndklædet og sælger OB ud af OS&E.

                Hvem skulle finde OB mere attraktiv til andet end at være noget gennemgangsklub/rugeklub eller andet i den dur …

                Kommer næppe nogen fra hverken Fyn, Danmark eller Skandinavien og syntes at OB bare er den fede mulighed ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Bevares jeg så også gerne at Thorborg solgte hver eneste af sine aktier... Men selv når han(BW) bruger millioner, så henter han lort(Tyler Burey).
                  Ja det er selvfølgelig rigtigt nok, håbløst det hele

                  Comment


                    nu falder Bernat også sammen...kæft hvor håbløst

                    Comment


                      Ha ha. Efter 117 afleveringer så score de. Kæft OB er ringe.

                      Comment


                        Forventeligt.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Dårligt forsvar

                          Comment


                            Fedt fedt fedt
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Jeg tror det bliver første gang i efterhånden en del år at jeg vælger at slukke for en OB kamp.
                              Jeg har ingen ord. Jeg er ked af det, trist, målløs og fyldt med afmagt.

                              Comment


                                Hahaha god kamp er Bernat mod Silkeby, men så blev det hverdag igen

                                Comment

                                Working...
                                X