Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg skal lige forstå det: Vi er næsten ikke gode nok til superligaen, men stiller alligevel med B-kæden mod et tophold i 1. div.? Et hold som vi endda "plejer" at tabe til i pokalen
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Mouritsen kan ikke engang spille lige op med et 1. divisionshold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Formation og opstilling i dag må jo simpelthen være Alms måde at bede om en fyring på. Det her er jo det glade vanvid.

        Det må handle om et gyldent håndtryk som Alm gerne vil have udbetalt ved sin fyring.

        Anden mulighed kan jeg ikke se.

        Jeg magter slet ikke at gå ind i præstationer for de enkelte spillere. Godnat
        Det tror jeg så er en dårlig strategi. Kan ikke se noget scenarie hvor bestyrelsen indrømmer fejl, som resulterer i en fyring.

        Det skal jeg se før jeg tror det. Vi har Alm så længe han vil. Det kan vi nok bare indstille sig på.
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Nu syntes Bjørn for mange våde skud.
          han har jo hentet fint ind i forhold til hvad der er brugt.
          ingen ved jo hvad hangar måtte bruge….

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Formation og opstilling i dag må jo simpelthen være Alms måde at bede om en fyring på. Det her er jo det glade vanvid.

            Det må handle om et gyldent håndtryk som Alm gerne vil have udbetalt ved sin fyring.

            Anden mulighed kan jeg ikke se.

            Jeg magter slet ikke at gå ind i præstationer for de enkelte spillere. Godnat
            Jeg giver den 15 minutter efter pausen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Formation og opstilling i dag må jo simpelthen være Alms måde at bede om en fyring på. Det her er jo det glade vanvid.

              Det må handle om et gyldent håndtryk som Alm gerne vil have udbetalt ved sin fyring.

              Anden mulighed kan jeg ikke se.

              Jeg magter slet ikke at gå ind i præstationer for de enkelte spillere. Godnat
              Det må være eneste forklaring.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Med den opstilling får vi da virkelig opklaret om Alm er gal eller genial.

                Jeg forstår ikke den voldsomme udskiftning i forhold til at det nærmest er eneste mulighed for succes i denne sæson. Jeg synes det er meget vovet at stille med stort set fuldt reservehold.
                Så pressede kan vores start 11 vel ikke være, come on.

                Og så forstår jeg ikke endnu en formationsændring.
                Hvis jeg som træner havde fundet en lille åbning til en løsning i seneste kamp, så fortsatte jeg nok med den åbning i den kommende kamp. Især i en pokalkamp.
                Her tænker jeg self på vores solide midtbane med en decideret 6'er.

                Men måske Alm så noget helt andet end mange andre. Det sker jo forholdsvis ofte.
                Det var så gal...

                Comment


                  Er Tyler virkelig så dårlig, at han ikke kan spille i pokalen ?

                  Gav vi ikke 5 millioner for ham ?

                  Grubbe, Ejdum... akademispillere, ja... men gode nok ?

                  Comment


                    Vi ender med et rødt kort og vi taber med 3-5 stykker.

                    Comment


                      Gult Köhler. Tæller det også for Superligaen?
                      (Så ville han vel have karantæne mod Lyngby)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Skandale nu må de kraftedme koste Alm jobbet
                        Mon då ikke det er fair at tage BW med, der er godt mok mange fejlkøb i truppen.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Gult Köhler. Tæller det også for Superligaen?
                          (Så ville han vel have karantæne mod Lyngby)
                          Kun udvisninger overføres
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ob i frit fald. Bjørn sejler rundt. Ivangevic vil slås. Sven slår en Fredericia spiller der ligger ned. Resten ligner nogen der er faldet ned fra månen. Følg med om 15 minutter, når det bliver endnu værre.

                            Comment


                              Kohler burde have rødt kort for den svinestreg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Kun udvisninger overføres
                                O.k., tak. Så håber på en udvisning for Alm.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X